Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דירות בגבעתיים – מדריך לקניית ומכירת דירה בגבעתיים

דירות בגבעתיים – מדריך לקניית ומכירת דירה בגבעתיים

 מתכננים לרכוש דירה בגבעתיים? מתכננים למכור דירה בעיר? צדק מי שכתב בעבר, כי לכל עיר יש צביון מיוחד משלה, ואין עיר אחת דומה לרעותה. לכן, מכירת דירה בחיפה, לדוגמה, איננה דומה למכירת דירה בגבעתיים, ורכישת דירה בפתח תקווה, למשל, אף היא תהיה שונה מאד מרכישת דירה בגבעתיים.

דירות למכירה בגבעתיים – כדי לדעת איפה כדאי לקנות, צריך להכיר את השכונות!

אי אפשר לדעת היכן תרצו לגור, אם לא תקפידו לבחון את כל אחת מהשכונות לעומק, ולהתייחס למאפיינים הבולטים שלהן. לדוגמה, השכונה הוותיקה ביותר בגבעתיים היא שכונת בורוכוב, אבל, בניגוד לערים אחרות, בהן החלק הוותיק יותר של העיר נחשב למבוקש פחות, בגבעתיים, שכונת בורוכוב נחשבת למבוקשת מאד, בעיקר בשל קרבתה לתל אביב (גובלת בשכונת נחלת יצחק) ולמוקדי התעסוקה הרבים שמתפתחים לאורך נתיבי איילון. בעשור האחרון, הפכה השכונה ללהיט הנדל"ני של גבעתיים, כשזוגות ומשפחות צעירות מגיעים אליה בשל תנופת הפיתוח הרבה. שכונה נוספת בגבעתיים, שגם היא נחשבת למבוקשת מאד, היא שכונת ארלוזורוב, אשר גם היא נהנית מתנופת הבניה המסיבית, ולמרות קרבתה למרכז העיר, לקווי התחבורה הציבורית, למוסדות ציבור, בנקים וכד', היא נחשבת לשכונה שקטה ונעימה. מומלץ, אגב, לגבש החלטה על השכונה המועדפת רק לאחר סיורים ברגל וברכב בה בשעות שונות של היממה, מאחר וטוב מראה עיניים מכל דבר אחר.

קונים? מוכרים!

סביר להניח, כי על מנת לגייס את הסכום המספיק לרכישת דירה בגבעתיים (או, אם אתם מתכוונים לקחת משכנתא – לפחות את חלקו הגדול), תצטרכו למכור את הדירה הישנה, על מנת לייצר הון עצמי. עבורכם, זה אומר, לחבוש שני כובעים, גם כובע של קונה, וגם, מסובך מעט יותר – כובע של מוכר. מה שהופך את העניין למורכב מעט, הוא הניסיון למצוא מתעניינים רציניים בדירה, כאלה המנהלים משא ומתן ענייני. הדרך היעילה ביותר לכך, היא פרסום מודעת דירה ב- OnMap, לוח הנדל"ן החדשני והמתקדם בישראל, כאשר מודעה כזו ממוקדת בפלח השוק הספציפי שמעוניין ברכישת דירה (להבדיל, לדוגמה, מהלוחות הכלליים יותר), ולכן, היא גם ממקדת את המתעניינים במציאת דירות למכירה בגבעתיים ולא מפזרת אותם בעשרות רכישות אחרות.

מדוע כדאי לגור בגבעתיים?

גבעתיים השילה בעשורים האחרונים את התדמית המנומנמת, הקשישה והכבדה שהייתה לה, ודם חדש וצעיר זורם לתוכה בלי הרף. פרויקטי הבניה החדשים, הצצים בה אחד אחרי השני, מושכים אליה משפחות צעירות ואנשים הרוצים לגור במרכז וליהנות מכל היתרונות שיש לו להציע להם, אולם, בד בבד עם כך, הם אינם מעוניינים לשלם (תרתי משמע) את מחיר המגורים בכרך גדול וסואן, את מחיר גידול הילדים בג'ונגל אורבני וכן הלאה. גבעתיים מעניקה למשפחות שבהן ילדים (כמו גם לעוד פלחי אוכלוסייה אחרים) את האפשרות לאחוז במקל משני קצותיו – גם לגור במרכז, וגם לא להיאלץ לסבול מההשלכות של מגורים במרכז. נראה, כי העיר הקשישה שעברה מתיחת פנים משמעותית צברה תנופת בניה והתחדשות רצינית, ולכן, כדאי מאד לעקוב אחר המתרחש בה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...