Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דלתות כניסה במבצע – הדגשים שחשוב לבדוק

דלתות כניסה במבצע – הדגשים שחשוב לבדוק
Four isolated and realistic wooden doors design icon set in different styles and colors vector illustration

הן נמצאות בכניסה לכל חדר שינה אך גם בכניסה לשירותים וחדרי הרחצה. הן מהוות פקטור  משמעותי בעיצוב הבית אך גם צריכות לעמוד במשימות פונקציונאליות שונות של בידוד אקוסטי, בטיחות למשתמש ועמידות ארוכת שנים. אלו הן דלתות הפנים של הבית, כמובן. מאחר ומדובר בקנייה של מספר דלתות לכל החדרים, חשוב לנסות למצוא עסקה משתלמת מבחינה כספית. ניתן למצוא דלתות כניסה במבצע לאורך כל חודשי השנה, אך חשוב לבדוק היטב האם המחיר אינו גורע באיכות שלהן בשום צורה. בשורות הקרובות תקבלו את הדגשים שיעזרו לכם לזהות דלתות שיעמדו בכל דרישות האיכות מעבר למחיר המשתלם, כמו גם סקירה של האפשרויות היותר איכותיות שכדאי לכם לחפש.

מקור shutterstock
דלתות כניסה במבצע – הדגשים שחשוב לבדוק

דלתות כניסה במבצע שכוללות את תו התקן

בעולם דלתות הכניסה, חשיבות העמידה בתקן הישראלי הרבה יותר מוכרת לנו, משום התפקיד המהותי שלהן באבטחת הבית. דלתות הפנים אולי אינן מגינות על הבית מפני פריצה, אך הן בהחלט חייבות לעמוד בתו תקן מסויים ואין להתפשר על כך. התקן הישראלי בודק שלושה דברים עיקריים – בטיחות השימוש, אריכות ימים וסוג החומרים מהם מורכבת הדלת. בהתאם לזאת, דלתות פנים שמוצעות במחיר מוזל מחייבות בדיקה מעמיקה לגבי העמידה שלהן בתו התקן, שכן דלתות שאינן מגיעות עם אישור זה אולי אינן יהיו בטיחותיות, לא ישרתו אתכם די זמן ובנוסף עשויות להכיל חומרים רעילים שאסורים לשימוש.

בררו לגבי דלתות פולימריות

ישנם סוגי שונים של דלתות פנים – דלתות עץ, MDF, אלומיניום ואפילו פלסטיק. אך על דלתות פולימריות כבר שמעתם? רבים אינם מודעים לקיומן של דלתות אלו, שמגיעות בעיצובים וצבעים מרהיבים, חלקם דמויי עץ, עם חריטות, שקעים, פסי אלומיניום, שילובי זכוכית ועוד. וגולת הכותרת של אותן דלתות? ובכן, מדובר פה על דלתות שמגיעות במחיר מוזל שאינו פוגם באיכות כלל וכלל! אם אתם מחפשים דלתות פנים עד 1000 ש"ח ואפילו במחיר נמוך מזה, אלו בדיוק הדלתות בשבילכם! הן עשויות מפולימר מיוחד שאותו יוצקים במצב נוזל אל תוך תבניות, ולאחר קירור מתקבל המראה הסופי של הדלת. בתהליך הייצור עצמו מתבצע שימוש בחומרי צבע שונים שיוצרים יחד את המראה הסופי הנדרש. דלתות פולימריות לא רק שזולות מאוד, הן גם איכותיות, מבודדות היטב מבחינה אקוסטית ועמידות לחלוטין כנגד מים. זוהי הסיבה מדוע דלתות פנים אלו מומלצות מאוד לשימוש בכל חדרי הבית ובמיוחד בחדרי הרחצה.

עוד סוגי דלתות פנים במחירים נמוכים שחשוב להכיר

דלתות פולימריות הן ללא ספק הכוכבות העולות בתחום דלתות הפנים. אך מעבר אליהן ניתן למצוא סוגים נוספים של דלתות פנים שמוצעים במבצעים ומחירים מאוד נמוכים לאחרונה:

  • MDF – חומר שמאוד נוח לעיצוב וליצירת דלתות פנים. את ה- MDF מקובל לצבוע בצבעי אפוקסי בתנור מה שמקנה לדלת עמידות יחסית בפני רטיבות.
  • פורמייקה – ציפוי הדלת בהדבקת פורמייקה זול בהרבה מאפשרויות אחרות. במרבית המקרים המבצעים שתמצאו הם של פחות מ- 1000 שקלים.
  • דלתות הזזה – דלתות פולימר, פורמייקה, למינטו, פורניר ואפילו עץ מלא. כל אלו משמשים גם לטובת יצירת דלתות הזזה אסתטיות ואלגנטיות. בבואכם לברר פרטים על המבצע המוצע, שימו לב האם המנגנון הוא אירופאי והאם מדובר במסילה חיצונית או דלת שנגררת לתוך כיס, האופציה היקרה יותר.

זכרו לבדוק גם מה המבצע כולל בדיוק – מע"מ, התקנה וביצוע מדידות בבית הלקוח. וכמובן דרשו לקבל תעודת אחריות שתקפה ל- 5 שנים לפחות.

מאמר זה נכתב על ידי דלתות בכר, אנו עוסקים בדלתות פנים למעלה מ60 שנה, אנו גאים בניסיון שלנו במכירה והרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב של דלתות שנבחרו בקפידה על ידי צוות מהימן ונכון לרצות דלתות

אנו נמצאים בדרך שלמה 116 תל אביב, תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של דלתות פנים.

ניתן ליצור איתנו קשר לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות בטלפון: 03-6870431

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...