Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האנשים שהצליחו כנגד כל הסיכויים

האנשים שהצליחו כנגד כל הסיכויים

בסדרה השנייה של הפאנל "גיל ריבה משחק עם חברים" התראיינו דליה דורנר, נועה רוטמן, מרסל מוסרי ואטילה שומפלבי, וחשפו את הזיכרונות הקשים והסודות מילדותם. השופטת דורנר היממה עם סיפור יוצא דופן: "בזכות הקשיים שחוויתי הצלחתי להגיע להישגים משמעותיים בחיי".

ביום שבת 11.1 מאות תושבים מגבעתיים והסביבה מילאו את תיאטרון גבעתיים והגיעו לצפות בפאנל השני מסדרת האירועים "גיל ריבה משחק עם חברים". באירוע השתתפו שופטת העליון בדימוס דליה דורנר, עורכת הדין והתסריטאית נועה רוטמן, הסופרת הישראלית מרסל מוסרי והעיתונאי ופרשן פוליטי אטילה שומפלבי. הקהל נפעם מסיפורם האישי והחושפני על אירועי ילדותם המשמעותיים, הסודות, התקוות והאכזבות.

הסיפור המרגש של הערב היה ללא ספק שייך לשופטת לשעבר דליה דורנר. דורנור אשר מוכרת לציבור כשופטת קשוחה ובעלת חוש צדק מפותח, לא השאירה אף עין יבשה באולם כשחשפה את ילדותה המורכבת, מלאת הטלטלות. זמן קצר לאחר שמשפחתה עלתה ארצה חלה אביה במחלת הסרטן ונפטר, עול ההוצאות היה כבד מידי על אמה ולכן היא ואחיה נשלחו יחד לפנימייה למשך מספר שנים. כאשר חזרו להתגורר בבית אימה דורנר נאלצה לעבוד מגיל צעיר בעבודות שונות בכדי לעזור ולפרנס את הבית. במהלך לימודי התואר במשפטים החליטה לעברת את שמה מדליה לדולי בשביל להשתייך לזרם המקובל ולהצליח בתחום.

הקהל ישב מרותק לאורך כל האירוע והקשיב בשקיקה לסיפורי הילדות המשמעותיים של האורחים הנוספים בפאנל. העיתונאי אטילה שיתף על הילדות ברומניה ועל הפחד מהמשטר הקומוניסטי הנוקשה באותה תקופה. הצופים התרגשו מהחשיפה האישית של הסופרת מוסרי על ילדות לא פשוטה שנבעה מדלות כלכלית, ועל השימוש בהומור כמנגנון הגנה מפני המציאות המורכבת. מרבית אזרחי ישראל מכירים את היסטוריית משפחת רוטמן ובכל זאת לא היה אפשר שלא להתפעל מהמשברים שחוותה, החל מהפציעה הקשה של אביה במלחמת יום כיפור, הגירושים של ההורים ועד האבדן הטראגי של סבה וראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין ז"ל.

המסר המשמעותי ביותר שקיבלו המשתתפים באירוע הוא, שבזכות הקשיים שחוו המרואיינים בילדותם ובמהלך חייהם, הם מצאו את הכוחות להתגבר עליהם ואף להצליח ולנהל קריירה משגשגת ומוצלחת.

מנהל תיאטרון גבעתיים, אוהד קנולר מציין כי: "זו הפעם השנייה שהערב הזה נערך, ומאוד מעניין לראות איך בכל פעם שנשאלת שאלה כל אחד מהמשתתפים בקהל מוצא בתוכו תשובה הנוגעת לחייו האישיים. לכולנו יש זיכרונות, וכאשר שואלים על מעשה פלילי או חוויה טראומטית, בכל אחד מאתנו יש תשובה. החוויה באולם היא שלמרות שבפועל רק המרואיינים עונים על השאלות, גם הקהל הופך למשתתף סביל ולוקח חלק".

שיתוף הפעולה של תיאטרון גבעתיים וגיל ריבה העיתונאי ומגיש הטלוויזיה, נוצר במטרה להביא סגנון חדש של פאנל תרבות עם שלל דמויות מובילות בחברה הישראלית, אשר בניגוד לפאנלים אחרים האירוע עוסק בילדותם של המרואיינים והשפעתה על בחירותיהם. האירוע השלישי בסדרה יתקיים ב- 7.3.20 בסימן חודש האישה ויורכב מפאנל נשי מפואר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...