Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הגדלת חזה והרמת חזה – כל מה שרצית לדעת

הגדלת חזה והרמת חזה – כל מה שרצית לדעת
מקור pixabay

חזה האישה נחשב לסמל יופי ונשיות, אך ישנן נשים שנולדו עם חזה קטן ומספרות שהחזה משפיע להן על הביטחון העצמי, על תחושת הנשיות ועל האהבה העצמית. נשים רבות שעברו ניתוח להגדלת חזה סיפרו בדיעבד שהן מרגישות מחוברות יותר לגופן, נשיות יותר ובעלות ביטחון עצמי גבוהה יותר בעקבות הרכש החדש. בנוסף, ישנן נשים שעברו דיאטות, הריונות, לידות והנקות דבר שגרם לחזה שלהן להתרוקן ולצנוח למטה, מראה פחות אסתטי של עור עודף, שמוסר באמצעות ניתוח הרמת חזה. נשים שהרגישו לא שלמות עם עצמן לגבי גופן, מעידות שניתוח הרמת החזה שינה את חייהן לטובה, נתן להן תחושה שהן סקסיות, יפות והרבה יותר נוח להן בגופן.

הגדלת חזה והרמת חזה - כל מה שרצית לדעת
מקור pixabay

הגדלת חזה והרמת חזה – כל ההבדלים

ניתוח הגדלת חזה, הפך לניתוח פופולארי ונפוץ מאוד בשנים האחרונות, צעירות שאינן מרוצות ושלמות עם החזה שלהן, מבצעות ניתוח הגדלת חזה במטרה להגדיל את החזה באופן מלאכותי באמצעות הכנסת שתלי סיליקון אל תוך מבנה השדיים. ניצני הניתוחים הראשונים להגדלת חזה החלו כבר בשנות השישים והפכו לפופולאריים מאוד בארץ בפרט ובעולם בכלל. 

ישנן שתי שיטות להכנסת השתלים, מעל השריר או מתחת לשריר כאשר השיטה המתאימה ביותר נקבעת על ידי הרופא על פי ההיסטוריה הרפואית. ניתן לבצע ניתוח הגדלת חזה כשלושה חודשים לאחר לידה במידה והאם לא הניקה, ומנגד במידה והאם הניקה, כחצי שנה לאחר סיום ההנקה. אחרי הריון, לידה והנקה צריך לתת לגוף את הזמן הראוי לחזור למצבו הקודם. 

בעבר היו הנחיות להחלפת שתלים יזומה כל עשר שנים, אולם השתלים החדשים משודרגים ואין צורך להחליף אותם כמו בעבר, ואף ניתן גם להניק איתם באופן טבעי מכיוון שהשתל יושב מאחורי השד ולא בתוכו. יחד עם זאת יש צורך להקפיד להיבדק ולבצע ביקורת שיגרתית בהתאם להמלצות הרופאים ומשרד הבריאות. 

לעומת זאת הרמת חזה, הוא ניתוח פלסטי ואסתטי שנועד להרים את השדיים שצנחו, להסיר חלקי שומן ועור עודף אשר מושכים את החזה כלפי מטה ומותירים מראה חזה נפול ושמוט. בעקבות ניתוח הרמת חזה, נשים זוכות לחדש את מראה החזה שלהן ומקבלות חזה יפה, מורם וזקוף. 

היתרון האדיר של ניתוח הרמת חזה בניגוד להגדלת חזה, שהוא אינו דורש הכנסת גוף זר אל תוך החזה, שעלול להידחות על ידי הגוף וליצור זיהומים בלתי צפויים. לעומת זאת, בניתוח הרמת חזה ישנן יותר צלקות מניתוח הגדלת חזה. הגדלת החזה מותירה צלקת אחת נסתרת שבקושי ניתן להבחין בה. ואילו, ניתוח הרמת חזה מותירה לרוב שתי צלקות: צלקת בחלק התחתון של החזה, המוארכת מהעטרה כלפי מטה וצלקת עגולה סביב העטרה. ההחלמה מניתוח הרמת חזה אורכת בין שבוע לשבועיים ואילו בהגדלת חזה ההחלמה לוקחת ימים ספורים ועד שבוע לאחר הניתוח. 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...