Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הדרך הנוחה להיכנס לעולם הטיפול – לימודי תעודה ברפואה אלטרנטיבית

הדרך הנוחה להיכנס לעולם הטיפול – לימודי תעודה ברפואה אלטרנטיבית
קרדיט פוטוליה

עולם הטיפול והרפואה המשלימה, הכולל כיום סוגים רבים ומגוונים של טיפולים אלטרנטיביים שונים, מושך אליו אינספור אנשים המתעניינים בתחום ומעוניינים להתמחות בו ולהפוך למטפלים. בין אפשרויות הלימוד וההסמכה השונות, לימודי תעודה ברפואה אלטרנטיבית מהווים את אחת הדרכים המבטיחות, הנוחות והיעילות להיכנס לעולם זה

מה כוללים לימודי תעודה ברפואה אלטרנטיבית ואילו מסלולים שונים ניתן למצוא בתחום זה? בפרט – על מה חשוב להקפיד כאשר אתם שוקלים הרשמה ללימודי תעודה בתחום?

לימודי תעודה
קרדיט פוטוליה

מגוון עצום של מסלולים ואפשרויות במסגרת לימודי תעודה ברפואה אלטרנטיבית

הדבר הראשון שכדאי וחשוב לדעת ולהפנים כאשר מתחילים להתעניין בלימודי רפואה אלטרנטיבית, הוא כי מדובר כיום בתחום רחב ועשיר ביותר, הכולל מגוון תחומים שונים ומספר מסלולי לימוד עבור כל אחד מהתחומים הללו. השם הכללי "רפואה אלטרנטיבית" משמש בארץ עבור כל  מה שאינו נכלל בתחומי הרפואה הקונבנציונאלית (המערבית) אך בפועל הוא כולל גם אינספור תחומים מוכרים ומוכחים, אשר המטפלות והמטפלים המתמחים בהם נהנים מרמה גבוהה של ביקוש לשירותיהם בארץ.

בין התחומים ומסלולי הלימוד השונים בהם קיימת גם אפשרות של לימודי תעודה ניתן למצוא, למשל, רפואה סינית (דיקור, שיאצו, טווינא וכו'), רפואה טבעית (נטורופתיה, תזונה טבעית ועוד), פסיכותרפיה הוליסטית, תרפיות מגע דוגמת רפלקסולוגיה ועיסוי אינטגרטיבי, קואוצ'ינג ו NLP הוליסטי ועוד. כמו כן, קיימים מסלולי לימודי מיוחדים עבור טיפול הוליסטי לילדים, צמחי מרפא והחומרים הפעילים בהם, הכוונה וייעוץ עבור שימוש בקנאביס רפואי ועוד.

כפי שניתן להבין, מדובר בעולם ומלואו ותחום רחב ועשיר ביותר בו כל מי שמתעניין/ת יכולים למצוא את התחומים המתאימים להם ביותר.

בחירת המוסד בו לומדים

כאשר אתם שוקלים הרשמה ללימודי תעודה בתחום הרפואה האלטרנטיבית, חשוב בשלב ראשון לבחור בקפידה את התחום הספציפי אותו תרצו ללמוד, ולהתחיל כמובן מלהכיר את המגוון העצום של נושאים שונים בעולם זה, את חלקו פירטנו לעיל.

לאחר שמתמקדים בתחום מסוים כדאי לבחור בקפידה רבה את מוסד הלימודים אליו נירשם. נרצה לוודא כי מדובר במוסד מוכר ומבוסס אשר פועל כבר שנים בתחום זה, ומציע את מיטב המורים והמרצים. אינדיקציה טובה יכולה להיות כמות ומגוון מסלולי הלימודים השונים המוצעים באותו מוסד – בית ספר המציע מגוון רחב ועשיר של מסלולי לימודים שונים בתחום לרוב יהיה וותיק ומוביל, ולכן גם יציע את רמת הלימודים הגבוהה ביותר.

כמו כן, כדאי לבדוק מבעוד מועד מהן האפשרויות בכל הנוגע למתכונות לימוד שונות וגמישות. בדקו אם מערכת השעות כוללת מספר אפשרויות עבור כל קורס ושיעור, כך שתוכלו להשלים שיעורים שאליהם אתם לא יכולים להגיע, והעדיפו בחירת מסלול לימודים גמיש יחסית, במיוחד במידה ואתם עובדים תוך כדי הלימודים, מגדלים ילדים או עסוקים בכל דבר אחר.

לימודי תעודה מהווים דרך יעילה, מהירה ונוחה ביותר להיכנס לתחום ולהיהפך למטפלות/ים אלטרנטיביים, ועל כן מומלץ בחום לשקול את האפשרויות בעולם זה. למידע מקיף על לימודי רפואה אלטרנטיבית והמסלולים השונים הקליקו https://www.reidman.co.il

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...