Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הוצאה לאור של ספר באמזון – מה חשוב לדעת?

הוצאה לאור של ספר באמזון – מה חשוב לדעת?
קרדיט לתמונה: pixbay

תהליך הוצאה לאור של ספר ב 2021 עשוי להיות שונה לחלוטין מזה שנדרש רק לפני עשרים או שלושים שנים, שלא לדבר על לפני כן. כיום, חנות הספרים הגדולה והמצליחה ביותר בהיסטוריה כולה –אמזון, היא למעשה אתר אינטרנט עצום המציע למכירה מיליונים רבים של ספרים באינספור שפות שונות. לכן, כל מי שמעוניין בסיכויים הטובים ביותר עבור ספרו להצליח ולהימכר בכמויות גדולות זקוק להוצאת ספרים המתמחה ספציפית גם בהוצאה לאור וקידום של הספר באמזון. מה בדיוק זה אומר ומה חשוב לדעת בהקשר זה?

קרדיט לתמונה: pixbay

הוצאה לאור של ספר באמזון – מה זה אומר?

הסיבה המרכזית לכך שהוצאה מקצועית לאור של ספר בימינו היא שונה מהותית מהוצאות לאור לפני כמה עשרות שנים בלבד היא כאמור העובדה כי כיום העולם מתנהל יותר ויותר דרך האינטרנט, בפרט תחום הקניות, הספרים וההוצאה לאור. מאחר וחנות הספרים הגדולה, היעילה והמצליחה ביותר בהיסטוריה היא כאמור אתר אינטרנט (אמזון), נדרשת כמובן הוצאה לאור הלוקחת זאת בחשבון וכוללת את התהליכים והפעולות הנדרשות על מנת 

לנצל בצורה אופטימאלית את הפלטפורמה של אמזון. וחשוב להבין כי קיים פוטנציאל עצום בפלטפורמה זו, פוטנציאל אותו יכול/ה לרתום כל סופר/ת באשר הם, במידה ויוציאו את הספר לאור בצורה נכונה ומתאימה.

מה עושה הוצאת ספרים המתמחה בהוצאה לאור וקידום של הספר באמזון? ובכן, מדובר בשילוב נדרש ביותר בין כלים שונים של הוצאה לאור (דוגמת שירותי עריכה לשונית וספרותית, תרגום מקצועי וכו') לבין כלים שונים מעולם האינטרנט (וספציפית העולם של שיווק דיגיטלי וקידום ברשת). הוצאה לאור המתמחה גם (ובעיקר) בקידום באמזון תדע כיצד לגרום לספר שלכם להיות מקודם בצורה יעילה באמזון, באופן אשר יבטיח חשיפה מרבית לספר ולסופר, כמו גם קידום מכירות יעיל ביותר.

הוצאה לאור המתמחה באמזון – מה חשוב לדעת?

נניח והשתכנעתם בחשיבות הרבה של הוצאה לאור וקידום באמזון עבור כל ספר חדש הנכתב כיום, ואתם מעוניינים למצוא הוצאת ספרים המתמחה בתחום זה – מה חשוב לדעת ולברר במהלך החיפוש?

ובכן, הדבר החשוב ביותר הוא למצוא הוצאת ספרים אשר הוצאה לאור וקידום באמזון מהווה תחום התמחות מרכזית בה. לא הוצאת ספרים מסורתית וישנה אשר מוכנה לעשות לכם טובה וגם להציע את הספר למכירה באמזון עבורכם. כאמור, הצורך להיות נוכחים ולקדם בצורה יעילה באמזון הוא כיום מרכזי ומהותי בעולם הספרים וההוצאה לאור, ועל מנת לעשות זאת ביעילות נדרשת הוצאה לאור המתמחה ספציפית בתחום זה. מלבד לאנשי המקצוע ה"רגילים" אותם נמצא בכל הוצאה לאור מקצועית ורצינית (דוגמת עורכים לשוניים, מתרגמים וכו') נרצה למצוא בהוצאה לאור שכזו גם אנשי אינטרנט ואנשים המתמחים ספציפית בקידום באמזון. בקשו לדעת איזה ניסיון יש לאותה הוצאת ספרים באמזון וכיצד באה לכדי ביטוי התמחותם בתחום. בחרו בהוצאת הספרים אשר נראה לכם כי מתמחה ספציפית באמזון יותר מכל האחרות שבדקתם. כיום, זהו אחד החלקים החשובים ביותר בכל הוצאה לאור.

מחפשים הוצאה לאור? היכנסו לאתר ebookpro – הוצאת ספרים באמזון וסוכנות ספרותית – תרגום, הפקה וקידום ספרים בעולם

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...