Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החג העצוב של תושבי רחוב רמה בגבעתיים

החג העצוב של תושבי רחוב רמה בגבעתיים

דרמה מקומית המשולבת בקלקול שמחת החג עברה על תושבי רחוב רמה בגבעתיים ערב חג הסוכות.
תושבי אחד הבתים ברחוב "זכו" ערב חג הסוכות, לאורח בלתי צפוי בחצרם, קבלן פרטי אשר עבד במגרש סמוך, ככל הנראה ללא רישיון, כרת עץ אורן גדול, אשר מוגן על פי חוק, והפיל אותו על הבניין הסמוך, תוך שהוא הורס מאחוריו קווי בזק, כבלים ותקשורת ושובר את קו המים המרכזי של הבניין.

גזעי העץ הגדולים והפסולת הרבה שיצרה עבודתו של הקבלן, אשר נסע מהמקום, חסמו חלקית את הרחוב וכמו כן הרסו כליל את החלק הקדמי של חצר הבניין.

בשל עבודת הקבלן והפלת העץ נגרמו כאמור הפסקות בפעילות החשמל והתקשורת ויתרה מכך לאחד הדיירים קשיש חולה לב כבן 90 אף נגרמה סכנת חיים  לאחר שהקשיש נותק משירותי החירום של "נטלי" אשר בהם הוא תלוי.

תושב אחד הבניינים הסמוכים למקום האירוע התקשר ישירות לסגן ראש העיר יורם פומרנץ וזה "הקפיץ" את ראש העיר מארוחת החג לבחון את המצב ולהציע לתושבים פתרונות מהירים, ערב החג המתקרב ובשל חשיבותו האנושית של הנושא.

ראש העירייה ראובן בן שחר הורה על גיוס מיידי של ניידת החילוץ וההצלה של תחנת כיבוי האש העירונית וכמו כן הזעיק למקום את צוות אגף השפ"ע (שיפור פני העיר) ושאר האגפים התפעוליים, ואלו, ללא להמתין לקבלן או לרשויות ולחברות אחרות, החלו מיידית בפינוי ההרס אשר גרם לחסימת הרחוב, לחיבור מחדש של הבניין לזרם המים.

טרקטורים וכוחות פינוי וכיבוי אש של העירייה פעלו עד לשעת לילה מאוחרת עד לפתיחה מחדש של הכניסה לבית, זרם המים חודש, הטלפון והכבלים חוברו. כמו כן טרקטורים של העירייה לא המתינו לקבלן המבצע, אשר "נעלם", ופינו את הנזק וההריסות מהמקום.

כמו כן, בשל המקרה האנושי של הקשיש אשר נותק משירותי החירום, הוזעק למקום צוות של חברת בזק אשר פעל עד לשעות הלילה המאוחרות בכדי לתקן את קווי הטלפון הפגועים.

עקב ההתגייסות המהירה והמלאה של העירייה בערב החג, עשרות תושבים מהרחוב ירדו למקום וחילקו קפה ועוגות לכוחות הפועלים בשטח.

ראש עיריית גבעתיים ראובן בן שחר התייחס לנושא ואמר: "אנו נגיש תלונה במשטרה נגד הקבלן. להערכתנו מדובר בעברה פלילית ובמעשה חמור ביותר, כאשר ערב החג, בעצם מנתקים בניין שלם מהעולם החיצון וזורעים הרס באזור. עיריית גבעתיים לא המתינה לברר מי מהרשויות, החברות או הקבלנים אשר אמורים לטפל בסיפור והתגייסה במהרה בכדי לספק מהר ככל שאפשר את השירותים האלמנטרים לתושבים. בדיוק לשם כך פועלות תחנת כיבוי האש והסיירת העירונית, אשר מהוות כח התערבות מהיר של העירייה במקרי חירום כמו זה ואנו גאים על כך.

סגן ראש העירייה והממונה על אגף שפ"ע יורם פומרנץ: "בדיוק עבור מצבים כאלו הוקם אגף השפע העירוני וכל המערכות שלו פעלו ללא דופי במקרה זה. הצוותים עבדו עד שעות הלילה המאוחרות עד אשר תוקנו כל הנזקים וההרס הרב פונה".

גדליה, הקשיש חולה הלב בן ה-90 אשר נוסף לכל גם נותק משירותי החירום הרפואיים עליהם הוא מנוי, ביקש לפגוש את ראש העירייה ולהודות לו אישית על ההתגייסות המהירה: "אני מופתע לטובה מהמאמץ הרב שמשקיעה העירייה, סגן ראש העיר יורם פומרנץ ניגש אלי ישר ואמר לי אל תדאג, אנחנו נטפל בהכל ועד הבוקר יהיה לך טלפון, אישתי לא זזה מהחלון ולא מפסיקה להתפעל".

אחד הדיירים במקום מאור שמטוב ירד לרחוב עמוס במגשים עם קפה ועוגות לעובדי העירייה וציין כי הוא:"נרגש לאור המהירות בה טופלו העניינים ערב החג".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...