Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החתול הציל את בעליו משריפה

החתול הציל את בעליו משריפה

שירותי הכבאות וההצלה של רמת-גן היו שותפים בשבוע החולף בשלל פעילויות מבצעיות, אשר כללה טיפול באירועים בתחום העיר וסיוע לתחנות כיבוי אחרות.

להלן מספר אירועים בולטים מהשבוע האחרון:

חתול הציל את בעליו מן השריפה-
צוותים של לוחמי אש רמת-גן בפיקודו של מפקד השרות טפסר אהרון גודינר וסגן מפקד השרות טפסר פייביש דויד, הוזעקו בצהרי יום שישי לכיבוי שריפה בדירת מגורים, ברחוב עוזיאל בעיר. הצוותים שהגיעו למקום הבחינו עוד מרחוק בעשן סמיך ובלהבות הבוקעות מחלונות הדירה בקומה השנייה. הצוותים בפיקוד מפקד המשמרת רשף/מ עובד מנשה, החלו מיד בכיבוי השריפה ומניעת התפשטות השריפה לחלל גג הרעפים של המבנה. כמו כן הצוותים החלו בסריקות לאיתור לכודים. מבדיקת המקרה עולה כי בעלת הדירה, אשר התקלחה בשעת פרוץ השריפה, שמעה את החתול שברשותה מילל וצורח באופן חריג – דבר אשר עורר את חשדה. על כן יצאה מיד מן המקלחת וכך הבחינה בחדר העבודה העולה בלהבות. היא יצאה מיד מן הדירה, מעשה שהציל את חייה, אך שבה אליה על מנת לחלץ את החתול. במהלך פעולת ההצלה היא נכוותה בגופה וסבלה באורח קל משאיפת עשן. כוחות מד"א הגיעו למקום וסיפקו לה טיפול רפואי. מחקירת חוקרי שריפות עולה כי השריפה החלה מכשל חשמלי.

שריפה בצומת מסובים ובדרך אלוף שדה-
ארבעה צוותי כיבוי של לוחמי אש רמת-גן, הוזעקו ביום רביעי שבוע שעבר לכיבוי שריפה בצומת מסובים בשטח פתוח. הצוותים פעלו לכיבוי השריפה ובלימתה לעבר מבנים של משתלה סמוכה וכן לעבר מטעים.

בנוסף, באותו היום חמישה צוותי כיבוי של רמת-גן בפיקודו של מפקד השרות טפסר גודינר אהרון וסגנו טפסר/מ פייביש דויד, הוזנקו לכיבוי שריפה בדרך אלוף שדה, בחלק הגובל עם בתי השיכון בשכונת הצנחנים. במקום בערו צמרות עצים,שיחים וצמחייה. כאשר הכבאים הגיעו למקום, הם גילו כי ישנו קושי להגיע לאזור השריפה בשל הצמחייה הסבוכה. לכן הופנו צוותים של לוחמי אש לשיכון הצנחנים, על מנת להגן על הבתים. בין השאר הוחדרו על ידי לוחמי האש זרנוקים דרך חדרי הבתים והסלון של בתי השיכון, אל החצר האחורית של הבתים, הפונים לחזית השריפה. בשל הסכנה הרבה גם הוזנקו שני צוותי כיבוי לסיוע משירותי כבאות גבעתיים ובני ברק לעזור בפעולות הכיבוי. לוחמי האש הצליחו לבלום את השריפה, אך נזק רב נגרם לצמחייה במקום. זו אינה הפעם הראשונה בה מוזעקים לוחמי האש לאזור זה. בקיץ שעבר, היו באותו האזור הצתות רבות. חקירה העלתה כי גם במקרה זה מדובר בהצתה והנושא הועבר לטיפול משטרת ישראל.

שריפה בבית מגורים פרטי ברמת אפעל-
צוותים של לוחמי אש רמת-גן בפיקודו של רשף/מ עקריב יעקב, הוזעקו ביום חמישי לכיבוי שריפה בבית מגורים פרטי ברמת אפעל. לוחמי האש שהגיעו למקום הבחינו בשריפה בחלל הגג של המבנה. הלוחמים החלו מייד בפעולות כיבוי באמצעות סולם הגבהים ובאמצעות צוותים שהגיעו למקום השריפה מתוך המבנה. הצוותים בצעו פעולות כיבוי, סריקה אחר לכודים וניתוב העשן אל מחוץ לבית. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בשריפה שנגרמה מכשל חשמלי.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...