Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הלוואות מיידיות – כל האפשרויות בשוק הבנקאי והחוץ בנקאי

הלוואות מיידיות – כל האפשרויות בשוק הבנקאי והחוץ בנקאי
(צילום: שאטרסטוק באדיבות חברת אפטר יו)

הלוואות מיידיות ניתן לקבל ממגוון רחב של גופים פיננסיים כמו בנקים וחברות מימון ואשראי חוץ בנקאי. הכנסו לאתר למידע נוסף אודות כל האפשרויות להלוואה מיידית נוחה.

(צילום: שאטרסטוק באדיבות חברת אפטר יו)

הלוואות מיידיות ניתן לרוב לקבל ללא החתמת ערבים ובלי בטחונות, בכפוף לתנאי הגוף הפיננסי אליו פונים. את ההלוואה המיידית ניתן לקחת מהבנק בו מתנהל חשבון העובר ושב שלכם, מבנקים אחרים המציעים הלוואות לכל לקוחות הבנקים ומחברות מימון חוץ בנקאי.

ניתן לקחת הלוואות מיידיות בסכום של כמה אלפי שקלים ועד סכום של 200,000 ₪, ההלוואה נועדה לכל מטרה ומאפשרת לכם לשדרג את הרכב הישן בדגם חדש, לצאת לחופשה משפחתית בארץ או בחו"ל, לסייע לאחד הילדים, לממן חתונה, לממן טיפול רפואי, לרכוש רהיטים לבית או לערוך שיפוצים וכיוצא בזה.

כל האפשרויות בשוק הבנקאי והחוץ בנקאי

אם בעבר נאלצתם לקחת הלוואות רק מהבנק שלכם, כיום יש בפניכם קשת רחבה של אפשרויות מאחר וניתן לקחת הלוואות מיידיות בקלות ובנוחות גם מבנקים אחרים, מחברות האשראי, מבתי השקעות, מחברות הביטוח על חשבון כספי הפנסיה, ומחברות מימון חוץ בנקאי. במקרים מסוימים הבנקים יציעו לרוב את ההלוואות הזולות ביותר, אך כאשר לוקחים הלוואה מיידית לכל מטרה מהבנק יש לכך השפעה על מסגרת האשראי שלכם, ולעתים הבנק עלול לסרב לבקשתכם.

לכן, כאשר מעוניינים לקחת הלוואות מיידיות יש לברר את כל האפשרויות הפתוחות בפניכם, מומלץ להתחיל בבנקים השונים אך יש לפנות גם לחברות האשראי, לחברות הביטוח השומרות על כספי הפנסיה שלכם, ולחברות מימון ואשראי חוץ בנקאי הפועלות בהיתר ממשרד האוצר.

חשוב לציין כי יש הבדל משמעותי בין הלוואות מיידיות לבתי עסק לבין הלוואה מיידית ללקוח פרטי, רוב הגופים הפיננסיים חוששים ממתן הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים. כאשר אדם פרטי מעוניין לקחת הלוואות מיידיות, הגוף הפיננסי אליו הוא פונה יבצע בדיקה מהירה ולרוב ידרוש ממנו להציג שלושה תלושי שכר אחרונים ותדפיס עובר ושב לתקופה של שלושה חודשים. כך ניתן להעריך את מידת הסיכון במתן ההלוואה, ובהתאם לכך לקבוע את תנאיה ולהציב דרישות במידת הצורך כמו ביטחונות, ערבים וכדומה.

הלוואות בלחיצת כפתור

הלוואות מיידיות לכל מטרה הן לרוב בסכומים קטנים, הבנקים וחברות המימון החוץ בנקאי מציעים מגוון מסלולים בתנאים יחסית נוחים ואטרקטיביים, במיוחד כיום כאשר הריבית במשק הישראלי נמוכה במיוחד. הלוואות מיידיות מאפשרות לכל אדם לקבל את המימון לו הוא זקוק, למטרות שונות בחיים, בלי למלא טפסים ארוכים וללא צורך להתחנן בפני פקיד הבנק.

למעשה, בגלל התחרות הגבוהה בשוק ההלוואות החלו גם הבנקים להציע הלוואות מיידיות אותן ניתן לקבל ישירות לחשבון הבנק בלי טפסים, ללא ערבים וללא ביטחונות שונים, ובלחיצת כפתור פשוטה ומהירה. גם חברות האשראי מציעות הלוואות מיידיות בלחיצת כפתור, גם לקוחות שאין להם כרטיס אשראי של החברה יכולים לקבל הלוואה מיידית, עם זאת לרוב ההלוואה שלהם תהיה יקרה יותר בהשוואה להלוואה שלקוחות חברת האשראי יקבלו.

חברות המימון החוץ בנקאי מתחרות בבנקים ובחברות האשראי, כיום הן מתמודדות גם עם חברות הביטוח ובתי ההשקעות המציעים הלוואות מיידיות על חשבון כספי הפנסיה וביטוח מנהלים. הצרכן הישראלי יכול לנצל את התחרות בענף כדי לזכות בתנאים טובים יותר ולהתמקח על תנאי הריבית, תקופת ההחזר ותנאים נוספים.

לכן, חשוב לערוך סקר שוק מקיף בין הבנקים וחברות המימון החוץ בנקאי, יש לנהל מו"מ ולא לחשוש מכך, ולאחר השוואת תנאים ניתן לקבל החלטה צרכנית שקולה ואחראית, ותוך זמן קצר, לעתים עוד באותו היום לקבל את הכסף הנדרש לכל מטרה. הדרך הבטוחה לקבל הלוואות מיידיות משתלמות היא לפנות לחברה מקצועית הבודקת עבור הלקוח את כל האפשרויות, ומבצעת מעין מכרז בין הבנקים וגופי המימון החוץ בנקאי כדי להתאים ללקוח את ההלוואה הטובה ביותר עבורו.

המאמר נכתב באדיבות אתר רק תבקש הלוואות מיידיות לכל מטרה

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...