Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המאבק נגד שופרסל נושא פירות:במגה מורידים מחירים

המאבק נגד שופרסל נושא פירות:במגה מורידים מחירים

תושבי שכונת מרום נווה ברמת-גן השתתפו ביום ו' האחרון בהפגנת מחאה נוספת (שניה) כנגד מחירי המוצרים בסניף השכונתי, שלטענתם נובעים מחוסר תחרות. את ההפגנה מובילים חברי מועצת העיר רמת גן – עו"ד שי בכור (סיעת הצעירים) ואביהוא בן משה (יו"ר סיעת הבית היהודי), ובשבוע שעבר נכח במקום ההפגנה גם ראש העיר, מר ישראל זינגר. את סלוגן המחאה הם בחרו – "שופרסל (כבר לא) שלי".

לטענת התושבים, המחירים בסניף יקרים בעשרות אחוזים ממחירים ברשתות מתחרות, והתחרות באזור כמעט ולא קיימת. לאחר המחאה הקודמת, נראה כי סניף שופרסל בשכונה כבר לא שוקק כמו פעם, והתושבים ממשיכים להיאבק עד להורדת מחירים קבועה וקוראים שלא לקנות בסניף עד להורדת מחירים.

"מעל 2000 איש חתמו על עצומה והצטלמו בתמונות"במהלך ההפגנות, חתמו מעל 2,000 תושבים על עצומה להורדת המחירים בסניף והתחייבו שלא לקנות בשופרסל שלי עד להורדת מחירים. כמו כן, יזמו בועד המחאה קונספט של "מחאה מצולמת" במסגרתו הצטלמו תושבים רבים עם שלטי המחאה.

בנוסף לכך, דיווחו בועד המאבק כי עגלות הקניות של הסניף נשארו יתומות במהלך השבוע האחרון. "מדובר בסניף שיש תור לקבלת עגלת קנייה בימי שישי. היום העגלות עמדו מיותמות". "בתי קפה בשכונה הורידו מחירים ל-5 שקלים"בהמשך למחאת התושבים, נערכו פניות לבתי קפה רבים בשכונה. מספר בתי קפה החליטו להצטרף למאבק התושבים, והורידו את המחירים. "מעכשיו ניתן למצוא בשכונה קפה ב-5 שקלים או קפה ומאפה ב-10 שקלים. זה סוג של חלום בשכונה שהמחירים בה כל כך גבוהים" מספרת אחת מתושבות השכונה. 

"הנהלת מגה ביקשה להיפגש והבטיחה לפעול להוזלת מחירים"בעקבות המחאה מול סניף שופרסל שלי, קיבלו התושבים פניות להערך למחאה גם מול סניף מגה בעיר שבשכונה. לאור זאת, נערכה הבוקר פגישה של ועד המאבק וחברי מועצת העיר שי בכור, אביהוא בן משה וגבי נחמיאס, עם הנהלת רשת מגה. "ברשת מגה הבטיחו להוזיל משמעותית מוצרים רבים, וכמו כן לתת הנחה של 5% לגמלאים. אנחנו נהיה איתם בקשר כדי לוודא שזה קורה" מסרו בועד המאבק.

בתוך כך  נועדו ראשי מטה המאבק לפגישה עם נציגי מגה. בפגישה אותה מתארים ראשי המטה כ"עניינית ומכובדת" סוכם בין היתר על הרכבת סל מוצרים בשיתוף מטה המאבק שמחירו יהיה מוזל בכ 10% מהמתחרים בשופרסל והכן על מתן הנחה של 5% לגמלאים מגיל 65.

אביהוא בן משה הציג בפני מנהל המרחב של מגה שתי בקשות נוספות:גם נשים מגיל 62 שיצאו לפנסיה יזכו להנחה של 5% ולא רק מגיל 65 וכן מתן ההנחה של 5% גם לנכין.מנהל המרחב כבר הודיע במקום שהם יאפשרו גם לנשים מגיל 62 וכי תיבחן האפשרות לגבי ציבור הנכים.

 

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...