Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המדריך המלא: חדרי קירור ומקררים תעשייתיים

המדריך המלא: חדרי קירור ומקררים תעשייתיים
צילום shutterstock

לב ליבם של עסקים רבים תלוי ביכולת להחזיק אספקה רבה בכדי שיוכלו לתת מענה לכלל הלקוחות במהלך היום. הצורך הזה מחייב את בעלי העסקים להיות תלויים בכל מיני פתרונות טכנולוגיים למיניהם שמאפשרים זאת.

כך לדוגמא, מסעדות וסופר מרקטים חייבים לרכוש מערכות קירור תעשייתיות כגון מקררי ויטרינה או חדרי קירור שלמים בעלי נפח אחסון גבוה. בעל עסק מסוג זה שאין ביכולתו להחזיק אמצעים כאלו דינו להיכשל בשלב מסוים.

המדריך המלא: חדרי קירור ומקררים תעשייתיים
צילום shutterstock

מה כדאי לדעת על מערכות קירור?

בכדי לדעת איזה סוג של מערכות קירור כדאי לרכוש עבור עסקכם, תחילה אתם צריכים להציב את המטרות שלכם. בית מרקחת שאינו מחזיק במקררים תעשייתיים גדולים בחדרים האחוריים בכדי לאחסן מגוון שלם של תרופות לא מסוגל לספק שירות עבור לקוחותיו. לכן, על עסק מסוג זה לרכוש מקררים תעשייתיים שאינם מיועדים לתצוגת קהל כמו מקררי ויטרינה שאנו רואים בסופר.

אם מדובר על עסק בקנה מידה גדול, כגון חברה חקלאית שמספקת פירות וירקות טריים, עליהם לאחסן כמויות גדולות של מוצרים ולכן יש צורך במבנה כמו חדר קירור. מבנה מסוג זה יכול להתפרש על שטח גדול מאוד, בתוכו ניתן להתקין מדפים וארונות אחסון.

תהליך הבנייה של חדרי קירור

במידה והחלטתם לבנות חדר קירור עבור העסק שלכם, ישנם כמה קווים מנחים שכדאי ללכת על פיהם בכדי לבנות חדר מדויק וללא טעויות מיותרות שיגררו אתכם להוצאות כספיות נוספות. ראשית, כדאי לקבוע מה הן מידות החדר הרצויות, מה התפקיד המרכזי שלו וכמובן כל הדרישות שעל חדר הקירור לענות בעבורכם.

חשוב מאוד לקחת את פרמטר הטמפרטורה בחשבון. ככל שהחדר יהיה גדול יותר כך תיאלצו לרכוש ציוד יקר ועוצמתי יותר ובנוסף התשלומים החודשיים יהיו גבוהים עקב צריכת החשמל המרובה. כמובן שישנם חדרי קירור שיסתפקו בטמפרטורה של 5 עד 10 מעלות ואילו אחרים יזדקקו למינוס 10 מעלות צלזיוס ואף נמוך יותר במקרים מסוימים.

לבסוף, שימו לב שאתם מתקינים מערכות פיקוד וניתור ראויות שמסוגלות לדווח עבורכם נקודות לשיפור וייעול או מתריעות כאשר ישנה בעיה מסוימת כמו בריחה של קור מחוץ לחדר הקירור.

באילו חומרים יש להשתמש?

ברגע שיש בידנו את התוכניות המפורטות לפרטי פרטים ובהן סעיפי הרצונות שלנו מחדר הקירור, אנו יכולים לפנות לחברה שמתמקצעת בתחום. חדרי קירור צריכים להיות אטומים לחלוטין ולכן ישנו שימוש בחומר מבודד בכל קירות החדר. כמובן שניתן למצוא חומרים מבודדים באיכות גבוהה וכאלה שפחות וכאן התקציב משחק תפקיד מרכזי.

מעבר לכך, רצפת החדר לרוב עשויה מבטון ולכן יש צורך ביציקה מדויקת וכמובן הרכבתן של מסילות מותאמות לקירות השונים. בנוסף, איכות דלת הכניסה חשובה מאוד ורצוי לבחור בכזאת בעלת אטימות מקסימלית בכדי למנוע בריחות קור לא רצויות.

זכרו, מה שעולה בזול לרוב נוטה להתקלקל במהירות ולכן כאשר מדובר על לב ליבו של עסקכם חשוב להשקיע כמה שיותר.  לכן כדאי לכם להתרשם ולספוג כמה שיותר מידע באתר האינטרנט של חברתנו www.kirur-benny.co.il ולאחר מכן לבצע החלטה שקולה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...