Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המדריך המלא לשיווק ופרסום בקלי קלות

המדריך המלא לשיווק ופרסום בקלי קלות
מקור pixabay

פתחתם עסק חדש – מזל טוב! עכשיו המשימה שלכם ברורה – לשווק את העסק ולקדם את השירותים או המוצרים שאתם מוכרים. גם אם לא תשכרו את משרדי הפרסום הגדולים והיקרים, עדיין יש כלים רבים בהם תוכלו להשתמש בשיטת "עשה זאת בעצמך" ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. בין אם זה פרסום קלאסי דרך הזמנת מודעות בעיתונים, תשדירי רדיו, עזרים שיווקיים ממותגים או פרסום ושיווק דיגיטלי ובמדיה החברתית, במאמר זה תמצאו את כללי האצבע לשיווק העסק המתחיל שלכם. אז בואו נצא לדרך!

המדריך המלא לשיווק ופרסום בקלי קלות
מקור pixabay

 איך מפרסמים עסק חדש וחוסכים כסף?

בינינו, הבנאדם שמכיר את העסק שלכם הכי טוב – הוא אתם. אתם גם כנראה מכירים היטב את קהלי היעד הרלוונטיים. עכשיו רק צריך לדעת איך לפנות אליהם. ולרוב, לכל קהל יעד, בדגש על שכבות גיל, עיסוק מקצועי, תחומי עניין, מגדר, מצב משפחתי וכיו"ב – יש את הפלטפורמות הרלוונטיות לו ודרכים שונות בהן הכי נכון לשווק לו מוצרים או שירותים. כך לדוג', חולצות מודפסות מאוד מתאימות לקהלי יעד צעירים יחסית ( עדיין טווח גילאים די רחב – מילדים ועד בוגרים צעירים בגילאי ה-30 ואף צפונה…). 

אם קהל היעד שלכם הוא אזרחים ותיקים לדוגמא, בגילאי 60 + תעדיפו פרסום ברדיו ובעיתונים – בכלל זה גם עיתונות מקומיות מאוד נקראת ע"י בני הגיל השלישי. 

פרסום העסק ברשתות החברתיות

בני הדור הצעיר מצויים רובם ככולם בטיק טוק ועבורם תבנו אסטרטגיית פרסום נפרדת התואמת את השימוש בפלטפורמה, שירי טיקטוק, אתגרי טיקטוק וכיו"ב. 

בפייסבוק, תוכלו למצוא את בני גיל המעבר: בני 30 – 50. הפרסום היעיל ביותר בפייסבוק הוא באמצעות הקבוצות השונות, בהן גם קבוצות צרכנות, קבוצות ייעודיות לתחומי עניין שונים ובהן מקובל גם לפרסם מוצרים ושירותים הרלוונטיים לתכני הקבוצה. היתרון בפייסבוק הוא האפשרות להיעזר בסביבתכם הקרובה כדי לקדם את הפרסום ע"י שיתופים. 

לעומת פייסבוק, בו ניתן להעביר מסרים מורכבים יחסית ויש מרחב להרבה תוכן, האינסטגרם הוא כלי ויזואלי המיועד לתמונות ולסרטונים קצרצרים. המפתח לקמפיין פרסומי מוצלח באינסטגרם הוא תמונות מעניינות, מיוחדות, שונות ובאיכות גבוהה לצד שימוש בהאשטגים. 

ההאשטג הוא אותו סימן סולמית על המקלדת וע"י שימוש בו ובשרשרת תווים בצמידות אליו כמו מילה או צמד מילים בעלות משמעות, תוכלו להגביר את החשיפה של כל מי שחיפש את אותו צמד מילים לפרסום שלכם. 

פרסום עסק חדש בקלות ובזול

כפי שניתן לראות במאמר, כדי לפרסם עסק חדש לא חייבים לקחת משרד פרסום בריטיינר של עשרות אלפי שקלים בחודש. הרבה פעמים אפשר להסתפק בשירותים של בית דפוס, מעצב גרפי ומומחה לשיווק דיגיטלי שיעשו את העבודה במחירים נמוכים בהרבה ואיתם תגיעו לתוצאות לא פחות טובות.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...