Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המהפכה מגיעה לרמת גן- קופיקס פתחה סניף תשיעי ברמת גן

המהפכה מגיעה לרמת גן- קופיקס פתחה סניף תשיעי ברמת גן

רשת "קופיקס" המציעה את מוצריה במחיר אחיד של חמישה שקלים, פתחה סניף תשיעי  ברחוב מנחם בגין 14 ברמת גן, בהשקעה של 400 אלף שקלים. זהו הסניף החמישי של הרשת מחוץ לתל אביב ארבעת הסניפים הנוספים של הרשת מחוץ לתל אביב ממוקמים בראשל"צ, חולון, נתניה וגבעתיים. הרשת עתידה למנות 50 סניפים עד סוף שנת 2014.

לאחרונה השיקה הרשת את "קופיקס בר" שנפתח ברחוב לילינבלום בת"א ומציע משקאות אלכוהול בחמישה שקלים. כתגובה לדרישות השוק ופניות של צרכנים רבים, קופיקס מאיצה את פתיחת הסניפים בתל אביב ומחוצה לה.

בסניף שנפתח היום ברמת גן יוצעו מגוון מוצרי הרשת וביניהם כריכים, קפה, מיצים ומאפים. גם בסניף רמת גן תמכרנה עוגות אנגליש קייק שלמות וטריות במחיר 5 שקלים מדי יום שישי.

רשת קופיקס פתחה את סניפה הראשון ב-30 בספטמבר ברח' אבן גבירול בתל אביב. החזון הכלכלי חברתי שעמד בבסיס הקמת הרשת: קפה ומזון איכותי, מהיר זול ונגיש במיקומים אסטרטגיים בכל עיר, מוכיח את עצמו. הרשת, שכבר רכשה את אמון הצרכנים,  ממשיכה לזכות לתמיכה ואהדה ציבורית רבה.

מנהלי הרשת בוחנים בימים אלו עשרות מיקומים אסטרטגים בערים מרכזיות, (חנויות בגודל של כ-40 מ"ר),  מדי יום מתקבלות פניות של בעלי נכסים המציעים לבעלי הרשת חנויות במיקומים שונים ברחבי הארץ. המיקומים נבחרים על פי מספר מדדים, כשהבולטים בניהם הם המרכזיות, חזית לרחוב, וגודל מתאים.

לדברי גיל אונגר יו"ר קופיקס: "אנו ממשיכים להתרחב, ומחפשים מיקומים חדשים גם מחוץ לתל אביב במיוחד לאור הצלחת הסניפים שנפתחו לאחרונה בראשון לציון גבעתיים חולון ונתניה והפכו למוקד משיכה מרכזי. אין לנו ספק כי גם ברמת גן הסניף שנפתח באזור הבורסה המרכזי, המושך אליו קהל רב ינחל הצלחה, זאת גם לאור העובדה שתושבים רבים פנו אלינו בבקשה שנפתח סניף בעירם.  אנו בטוחים כי תושבי רמת גן  והסביבה יהנו מהסניף החדש, ויגיעו לקנות ולטעום מהמוצרים האיכותיים בחמישה שקלים . 

בעקבות ההתרחבות- הרשת  הקימה מערך לגיוס והכשרת עובדים בעלי אופק ניהולי, שיוכלו להשתלב בעתיד בניהול ותפעול חנויות הרשת. עובדים בעלי ניסיון עשיר בעבודה  בכל גיל,  שמאחוריהם שנות עבודה וניסיון נצבר. עובדים המוכיחים עצמם ומשתלבים היטב בעבודה ברשת יוכלו בעתיד לקבל על עצמם אחריות של ניהול סניף קופיקס. יחד עם זאת מגייסת קופיקס צעירים לעבודה  כולל תלמידי תיכון מעל גיל 16.

על הרשת: Cofix מציעה מזון ושתייה בשיטת הTake away בקונספט חדש וייחודי, בסניפי הרשת מוצעים ללקוחות מגוון מוצרי מזון ושתיה כגון קפה איכותי, כריכים טריים טוסטים, מאפים טריים (מתוקים ומלוחים), מרקים, עוגות ועוגיות, שתייה קלה, מיצים טבעיים (סחוטים במקום!) ועוד,  והכל במחיר אחיד וקבוע של 5 שקלים בלבד. בימי שישי מציעה הרשת עוגות אינגליש קייק שלמות במחיר של 5 שקלים.

הסניפים הקטנים, הקונספט העסקי של קנייה זריזה ב TAKE AWAY-ותנועת הצרכנים הגבוהה במיקומים סואנים – כל אלו מאפשרים רווחיות, על אף העלות הגבוהה של המוצרים האיכותיים והטריים אשר נמכרים בחנויות.

סניפי Cofix, פועלים במיקומיprime location" " בהם קיימת תנועה מוגברת, Cofix מוכרת מוצרים איכותיים וטריים ותשמור על מעמדה כרשת ממותגת מחד ובמחיר אחיד וזול מאידך. החנויות מעוצבות בסגנון ייחודי ומודרני, דבר המוסיף  לבידול הרשת מייתר החנויות והרשתות בתחום.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...