Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המלצות למקומות לינה ביון 5 מקומות

המלצות למקומות לינה ביון 5 מקומות
קרדיט pixabay

יוון היא ארץ תיירותית נחשבת אשר מזמינה אליה תיירים מכל קצוות הארץ. העובדה שהיא קרובה יחסית לישראל מביאה לכך שישראלים רבים בוחרים לצאת לחופשה ביוון. האיים היוונים מקבלים את התיירים עם נופים קסומים, שפע עצום של אטרקציות מלהיבות, וכמובן מגוון מקומות לינה מפנקים ונעימים במיוחד.

חושבים על חבילת נופש ליוון? מבררים על מקומות לינה? בואו וקראו על חמש מקומות לינה טובים ומומלצים!

המלצות למקומות לינה ביון 5 מקומות
קרדיט pixabay

המלצות למקומות לינה

  • מלון בלו מרין – Blue Marine Resort and Spa Hotel מדובר על מלון אשר יכול להתאים גם למשפחות עם ילדים. הוא מופיע בראש רשימת המומלצים. המלון מדורג ברמה של חמישה כוכבים והוא ממוקם על שפת הים ויש לו גישה ישיבה לחוף. גם אם אתם מעדיפים לרכוש חבילת נופש ליוון בשיטת הכול כלול אתם עשויים למצוא במלון זה את מבוקשכם, מכיוון הוא מציע מסעדות ומגוון מזנונים – בין היתר גם מזנון לילדים. המלון כולל בתוכו שתי בריכות שחייה, ספא, סאונה ושתי מסעדות. במלון יש כמאתיים חדרי אירוח אשר מהם ניתן להשקיף על הים.
  • מלון רויאל סאן – Royal Sun זהו מלון יווני פופולארי נוסף והוא נחשב לאחד המומלצים. מדובר על מלון אשר מדורג בשלושה כוכבים אך יחד עם זאת הוא זוכה לחוות דעת מחמיאה מפי התיירים ששהו בו. המלון נמצא במקום גבוה ממנו ניתן לצפות על חוף הים ועל ההרים הפרוסים סביב. היחס של אנשי השירות והצוות הינו מעולה, וגם האוכל במסעדה טעים ומשובח. בין היתר מציע המלון מרפסת שמש וגם בריכה מרווחת. יש לציין כי ביחס לתמורה נחשב המחיר ללינה במלון לאטרקטיבי.
  • מלון GDM מגארון – GDM Megaron Hotel זהו מלון אשר אמנם הדירוג שלו הוא חמישה כוכבים, אבל יחד עם זאת המחיר ללינת לילה אינו מהיקרים. המלון ניצב בהרקליון וממנו ניתן להשקיף על הנמל הישן. במלון יש בר, מסעדה פופולארית, בריכה ועוד. ישראלים רבים התארחו במלון והם בהחלט נותנים ביקורת טובה ומחמיאה.
  • מלון סטאר ביץ' – Star Beach Village & Water Park מלון זה נחשב לפופולארי בין ישראלים. זהו מלון שמדורג בארבעה כוכבים והוא ממוקם בחרסוניסוס. הוא קרוב יחסית לים ומועדף בקרב משפחות עם ילדים שמחפשים מלון הולם לחופשה מהנה. במלון קיימת בריכה עם מגלשות מים לילדים לצד מתקנים למבוגרים. כמו כן פעילות במלון מסעדות במגוון סגנונות. המלון מכיל קרוב למאתיים חדרי לינה בגדלים שונים.
  • מלון סילבר ביץ' Silver Beach Hotel –  אחד המלונות המומלצים ביותר באזור הוא מלון סילבר ביץ'. המקום מאופיין באווירה נעימה ושירות לבבי מצד הצוות במלון. המלון ממוקם סמוך לחוף ג'ראני אשר באיזור גרני צ'ניון. הוא מעוצב ברמה גבוהה מאוד ויש בו בריכת שחיה ובר. המלון מכיל חמישים חדרי מלון אשר משקיפים לכיוון הים או הבריכה.
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...