Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המסע על המראה: איך מראות מעוצבות יכולות לשנות את העיצוב של החדר

המסע על המראה: איך מראות מעוצבות יכולות לשנות את העיצוב של החדר
קרדיט PIXABAY

מראות מעוצבות הן מאותם פריטי פנים המשלבים פונקציונליות ודקורטיביות. מראות הן חלק בלתי נפרד מכל מקום למגורים ולא רק. וזה לא מפתיע, כי הן כל כך שימושיות. מוצרים כאלה נוצרים לא רק כדי להתפעל בהם, אלא הם משמשים לעתים קרובות מאוד כאביזרים לעיצוב פנים. מראות מגדילות את החלל ויזואלית וגורמות לחדרים קטנים וחשוכים להיראות בהירים יותר. מראות הן ההמחשה העיקרית של רעיון עיצובי. הן חושפות את כל היתרונות והחסרונות של החלל. לכן כל כך חשוב לבחור את הצורה והמיקום הנכונים של המראה בעיצוב הפנים.

קרדיט PIXABAY

תליית מראות מעוצבות: דברים חשובים שכדאי לזכור

  • לא כל המראות מיועדות לתלייה על הקיר. ישנם דגמי רצפה ודגמים שולחניים הנשענים על הקיר. לדגמים אלו סימן מיוחד בגב. אם תתלו אותם על הקיר, הם עלולים להישבר והיצרן לא ייקח אחריות על השבר. לכן, למדו היטב את המראה לפני הרכישה וההתקנה.
  • מראה היא דבר כבד למדי, אז צריך לתלות אותה בחוכמה. מסמר דק אחד וחוט זה לא אופציה. כל ציר בגב המראה דורש וו משלו על הקיר.
  • מומחים ממליצים לתלות מראות מעוצבות גבוה על הקיר, בשיפוע קל כלפי מטה כדי שישקפו את החדר כמה שיותר.

המיקום המושלם לתליית מראות מעוצבות 

  • מסדרון או חדר הכניסה- המסדרון הוא החלל הראשון שהאורחים שלכם נכנסים אליו, והרושם הראשוני הוא בדרך כלל הכי משמעותי. מראה במסדרון היא חובה: היא הופכת חלל קטן לגדול ומואר יותר, ומראה יפהפה מעל הקונסולה מוסיפה נעימות, חמימות וקבלת פנים ממש מהפתח. בנוסף, היא נותנת לכם אפשרות להציץ  על עצמכם במבט אחרון לפני היציאה מהבית.
  • סלון וחדר השינה- בסלון תרצו להפיק את המרב מאור הצהריים הנעים, ולכן מומלץ לתלות מראות מול החלון בחללים כאלה. כמו כן, מראות המותקנות בסלון מבליטות את הסגנון הייחודי של רהיטים מעוצבים המוצבים בחדר. בחדר השינה, להיפך, העדיפות היא לשמור על החלל קצת אפל וישנוני, לכן כדאי לעשות להתקין מראה ליד החלון או מעל ראש המיטה, כדי למנוע את פגיעת האור ישירות במראה.
  • חדר האמבטיה- רוב יצרני הרהיטים ואביזרי האמבטיה מציעים לרוב מראות ללא מסגרת או עם מסגרת מינימלית. כמה שזה מרהיב ובלתי צפוי למצוא מראות מעוצבות במסגרות יוצאות דופן על קיר האמבטיה! עדיף להתאים את המסגרת כך שתתאים לגודל, צבע ולעיצוב של חדר האמבטיה שלכם.
  • חדר האוכל- פינת האוכל היא המקום המושלם למראות \"דרמטיות\" מרהיבות, במיוחד אם יש לכם נברשת יפה שתשקף בהן. אך יהיו זהירים, בנברשת עם מקורות אור חשופים ההשתקפות יכולה להיות בהירה ובוהקת מדי. אם זה המקרה, נסה מראה בעלת עיצוב עתיק כדי לפזר את האור באופן עדין יותר.

כדי לא להגזים עם מספר המראות בעיצוב פנים, מומלץ להשתמש בעיצובים שונים, גדלים וצורות של מראות אשר ישלימו את עיצוב החלל ולא יעמסו עליו בצורה מגוחכת. כדי להתאים את המראות באופן מושלם לעיצוב העיקרי של החדר, \'מגיק מומנט\' הכינו עבורכם קטלוג איכותי, שנבחר על ידי טובי המעצבים, שם תוכלו להתרשם מהמגוון הרחב של מראות מעוצבות וכמובן להתאהב באחת מהן לפחות. הרי רק מראות מעוצבות יכולות לתת האפקט המדהים של שינוי החלל, הגדלת החדר, מלאות באור ופתיחות מוחלטת.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
תביעת לשון הרע – מה באמת אומר החוק הנושא?
לא אחת קורה שאנשים נפגעים אחד מהשני, ולעיתים הסיבה לפגיעה...
למה אבטחת מידע לעסק הינה בעלת חשיבות רבה כל כך?
ניהול של עסק מצריך מאיתנו להתעסק בלא מעט נושאים. אחד...
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...