Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הנוער שמתנדב מכל הלב טקס הוקרה שנתי לנוער מתנדב התקיים בתיאטרון גבעתיים

הנוער שמתנדב מכל הלב  טקס הוקרה שנתי לנוער מתנדב התקיים בתיאטרון גבעתיים
אנסמבל ביטבוקס תלמה ילין. צילום: ישראל מלובני

בשבוע שעבר התקיים בתיאטרון גבעתיים טקס הוקרה לנערים ונערות מתנדבים. הטקס התקיים במעמד ראש העירייה, רן קוניק ובהשתתפות יורם פומרנץ, מנכ"ל העירייה, קארין אינס, מחזיקת תיק הנוער, אירית אהרונסון, ראש מנהל החינוך, הנוער והצעירים, עתידה יערי, מנהלת מחלקת מוסדות חינוך, טל גזית, מנהל מחלקת הנוער, ורננה רוזן, מפקחת החינוך החברתי בגבעתיים. באירוע השתתפו גם מנהלי בתי הספר ורכזי המעורבות החברתית מהתיכונים, רכזים חברתיים ממחלקת הנוער ורכזי תנועות הנוער.

אנסמבל ביטבוקס תלמה ילין. צילום: ישראל מלובני

את הטקס הנחו תהילה מזרחי ועלמה חסון ממועצת התלמידים העירונית. באירוע הוקרנו סרטונים המציגים פעילות התנדבותית של בני הנוער בשטח וכן התקיימה הופעה של מתנדבי אנסמבל הביטבוקס של תיכון תלמה ילין.

 

השנה הוחלט בפעם הראשונה להעניק אות ההצטיינות ליוזמה חברתית יוצאת דופן. האות הוענק ל"תנועת הזהב", תנועה חברתית לנוער ואזרחים ותיקים. את התנועה ייסדו שלושה בני נוער בעיר, תלמידי שכבת י"ב, עמית בן ואקיל (אורט), לונה שנפ (שב"צ) והילי שנפ (קלעי), בעיצומה של מגפת הקורונה, תוך הבנת הצורך המשמעותי של קשר חברתי בין בני הנוער לאזרחים ותיקים.

 

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "ההשקעה העצומה שלנו בחינוך, אינה מסתכמת רק בהכנה לבחינות הבגרות ובלימודים בין כותלי בית הספר, אלא גם בחינוך הבלתי פורמלי בשעות אחר הצהריים – בתנועות הנוער ובקידום פעילות קהילתית והתנדבותית של בני הנוער בעיר. בני ובנות הנוער המתנדבים, שעסוקים בנתינה למען האחר מבלי לצפות לתמורה, מקבלים משמעות וערך רב מהעשייה ההתנדבותית. אין לי ספק, שהמתנדבים שמשתתפים באירוע, הם דור העתיד של מדינת ישראל."

 

טל גזית, מנהל מחלקת הנוער: "99% מבוגרי כיתות י"ב בגבעתיים מסיימים בהצלחה את תכנית המעורבות החברתית של משרד החינוך, מתוכם 60% מסיימים את התכנית בהצטיינות. שיעורי ההתנדבות המרשימים הם בזכות שיתוף פעולה בין מנהל התנדבות הנוער העירוני, ישראל נתנאל, לבין רכזי המעורבות בתיכונים, ובעיקר בזכות הנערים והנערות בגבעתיים, שמתנדבים ונותנים מעצמם לאורך כל ימות השנה, גם בתקופת הקורונה הלא פשוטה."

טקס הוקרה לנוער מתנדב. צילום: ישראל מלובני

מצטייני תיכון אורט

 

  • אליזבט זונשטיין: מתנדבת כיו"ר מועצת הנוער העירונית ובמועצת הנוער המחוזית. מדריכה בתנועת גב"ע ולוקחת חלק בדירקטוריון GVT HUB. מבצעת את תפקידיה הרבים מתוך תחושת שליחות ואחריות.
  • מאיה גולדשטיין: מתנדבת בקבוצת ה"בייקרי" במועדון הנוער שז"ר ואופה עם חברי הקבוצה עבור אוכלוסיית ייחודיות בעיר. מתנדבת בדירקטוריון GVT HUB ובעמותת "כולן" לנפגעי תקיפה מינית.
  • גאיה ישראל: פעילה בצופי האש גבעתיים ומתנדבת עם צוות הכיבוי. ארגנה יחד עם חבריה לצוות אירועים חברתיים ומדריכה בתנועת גב"ע.
  • סתו קדם: רשג"ד בצופים וחונך חניך עם צרכים מיוחדים. יו"ר הדירקטוריון GVT HUB. מהווה דוגמא למנהיגות ויזמות בקרב בני הנוער.
  • עמית אזולאי: מרכזת תחום ההדרכה בכנפיים של קרמבו. לוקחת חלק בקבוצת בישול עם ילדים עם צרכים מיוחדים. מוכרת כמדריכה מסורה ונדיבה.
  • שי מוססקו: מתנדבת בתנועת גב"ע ומשמשת כרכזת הלוגיסטית של התנועה. פעילה גם במועצת התלמידים בבית הספר.

 

מצטייני תיכון קלעי

 

  • איה נחמני: מדריכת מעורבות צעירה, מתנדבת בעיתון בית הספר ובמועצת התלמידים. משתתפת בקבוצת תיאטרון במסגרתה היא עוזרת בניהול ובהדרכת הילדים.
  • דביר פרשטמן: כיהן בעבר כיו"ר מועצת הנוער העירונית והיה מדריך בתנועת גב"ע. במשך 3 שנים היה יו"ר מועצת התלמידים בקלעי וקידם את צרכי התלמידים. כיום מדריך בנוער העובד.
  • מעיין שטיין: מתנדבת בעיתון בית הספר. מדריכת מעורבות צעירה ופעילה בהנהגת מועצת התלמידים בבית הספר. מבצעת את תפקידיה מתוך אחריות ומחויבות.
  • נועה שביב: מרכזת תחום הצרכים המיוחדים בצופים. פעילה ב"כנפיים של קרמבו" ומתנדבת במועדונית "מקצ"ב". העשייה החברתית והתרומה לקהילה הם נר לרגליה של נועה והיא נבחרה לייצג את גבעתיים כמצטיינת מחוז ת"א.
  • עמית זולונדק: פעילה במועצת התלמידים ובעיתון ביה"ס ומדריכת מעורבות צעירה. מתנדבת בחלוקת מזון במסגרת "תושבים למען תושבים" ובתקופת הקורונה התנדבה למען שורדי שואה.
  • רומי וקסלר: מתנדבת בתנועת המש"צים ואחראית על בניית קורס ההדרכה שלו. פעילה גם במועצת התלמידים הפועלת מתוך ערכיות ואחריות.

 

מצטייני תיכון שמעון בן צבי

 

  • אוהד רובינשטיין: מדריך קורס ט' בצופים ומכשיר את דור העתיד של מדריכי התנועה. אוהד הוא ממקימי התנועה "צבעים אחרי הגשם" וחונך בפרויקט "חלו"ם". היה דובר של מועצת הנוער העירונית וקידם פרויקטים שונים כמו יריד תעסוקה לנוער.
  • גיא רוזנפרב: חבר במועצת הנוער העירונית מזה ארבע שנים. התנדב בפרויקטים של איסוף מזון לנזקקים ולקח חלק בהקמת מרכז הנוער היזמי בגבעתיים.
  • לונה שנפ: ראשג"דית בצופים, חונכת צרכים מיוחדים בפרויקט "חל"ום" במרכז הנוער שז"ר, פעילה בפרויקטים "מלאכי יומולדת" ו"שיר לקשיש". השנה לקחה חלק בהקמת תנועה חברתית חדשה לנוער ולאזרחים ותיקים בשם "תנועת הזהב".
  • לירי הרפז: ראש צוות קהילה בצופים ואחראית על תחום ההתנדבות בשבט. פעילה בבית הספר בטקסים, בהרכב מוזיקלי ובהדרכת ימי שדה.
  • מאיה בר און: מדריכת מעורבות צעירה ופעילה במועצת התלמידים. מתנדבת בצער בעלי חיים ובחלוקת סלי מזון. מתנדבת בחוות סוסים ומובילה את ילדי הרכיבה הטיפולית.
  • רותם גבורין: מדריכת מעורבות צעירה ומרכזת שילוב של נער עם צרכים מיוחדים בצופים. מתנדבת במחלקת הציפורים בספארי ולוקחת חלק בהתנדבויות עירוניות של מחלקת הנוער.
  • תמר גור: רכזת המפעלים בתנועת "כנפיים של קרמבו". מדריכת מעורבות צעירה והשתתפה בתכנית "אלפא" של מרכז מדעני העתיד ופרויקט "מהנדסות העתיד".

 

מצטייני תיכון תלמה ילין

 

  • אמילי בץ: פעילה במד"א, מדריכה בארגון מתנדבים חדשים ומרכזת את נושא המדיה והובלת פעילויות הומניטריות. בנוסף, היא מדריכת מעורבות צעירה.
  • עדן פילשטינסקי: מדריכת קורסים במד"א אחרי שעות הלימודים, מתנדבת בבתי חולים ולמען תושבים מעוטי יכולת. פועלת מתוך מסירות ואהבת חינם.
  • עמית שביט: מדריך מעורבות צעיר, יזם תכנית הנגשת מוזיקה קלאסית לאזרחים ותיקים. התנדב למען ילדים עם מוגבלויות והשתתף בתזמורת ובמקהלת בית הספר.

 

מצטייני בית אקשטיין

 

  • יובל לוי: מתנדבת בפינת החי בבית הספר מתוך מסירות גדולה. עומדת בראש מועצת התלמידים ומייצגת את חבריה תוך מנהיגות ואחריות.
  • אלונה חיקי: מתנדבת במד"א ומצטרפת לצוותי האמבולנסים, מרגיעה את המטופלים ולוקחת מדידות של לחץ דם. מקדישה מזמנה במסירות למען מטופליה.
  • שלום נחום: פעיל בתנועת הנוער "תרבות", במסגרתה הוא מדריך קבוצת תלמידי יסודי אחת לשבוע. בימי הסגר בתקופת קורונה, הפעילות עברה לזום, ושלום המשיך לתמוך בחניכיו ולשמור איתם על קשר.

 

 

מצטיינת הכפר הירוק

 

  • אור אנג'ל – מדריכה בתנועת הנוער גב"ע וחברת דירקטוריון של מרכז היזמות והחדשנות לנוער. מתנדבת במרכז לנפגעי תקיפה מינית ומדריכה תלמידים מצטיינים במחזור הצעיר של "אלפא" באונ' תל-אביב.
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...