Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסדרי חובות – כל מה שצריך לדעת

הסדרי חובות – כל מה שצריך לדעת
קרדיט: Depositphotos

בין אם אנו מדברים על אדם פרטי ובין אם על בעל עסק, כל אדם עלול להיקלע לחובות בבנק, לחברות הפיננסיות השונות, הקרנות וכן הלאה. כמעט בכל המקרים האפשריים, אנשים יעשו את כל ביכולתם במטרה לבצע הסדר חובות על הצד הטוב ביותר. לעיתים אנו נוהגים להגיע למצבים לא נעימים לאור התנהלות פיננסית לא נכונה, או לחילופין כתוצאה מתנודות בשווקים המתלווים לשינויים כלכליים ברמה המדינית או לחילופין עולמית, ואף במשברים אפידמיולוגיים כמו משבר הקורונה. עם כן, מיותר לציין כי ההמלצה המרכזית להתמודדות עם חובות תהיה להיעזר בעורך דין מקצועי ומיומן בתחום.

טיפול בעיקולים

בעת בה אתם מגיעים למצב בו אתם מחזיקים בתיק בהוצאה לפועל, ניכר כי הלחצים המופעלים עליכם הופכים למורגשים יותר באופן משמעותי. במידה ואתם לא משלמים את הסכום הנדרש על פי מכתב ההתראה שקיבלתם מטעם ההוצאה לפועל, או שלחילופין לא תגישו ערעור מתאים לחוב, ניתן לומר באופן חד משמעי כי לאחר פרק זמן קצר הנושא יכול לבוא לידי ביטוי בתהליכי גבייה. תהליכי גבייה עשויים להתקיים בערוץ גבייה ישיר או לחילופין בערוץ גבייה עקיף. בכל הנוגע סביב ערוצי הגבייה השונים, עומדות לרשותכם מספר אפשרויות חוקיות שיעניקו לכם את האפשרות להגיע להסדרי חוב במטרה להבטיח את הזכויות שלכם כחייבים יחד עם היכולת לקיום, זאת לצד צמצום הנזק שנגרם לכם לאור צבירת החוב ככל הניתן באמצעות סלילת נתיב שיעזור לכם לחזור לפרנסה תקינה. על מנת לוודא כי אכן תעברו את ההליך על הצד המקצועי והמתאים לכם ביותר, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מחיקת חובות.

בחירת עורך דין מנוסה ומקצועי

מיותר לציין כי עולם ההוצאה לפועל והחובות הוא עולם נרחב הכולל בתוכו לא מעט עורכי דין שונים ולכן, ההמלצה המרכזית תהיה לבחור תחילה עורך דין המתמחה בתחום הרלוונטי עבורכם. כמו כן, במידה והעסק שלכם עומד בפני פשיטת רגל, פנייה לשירותיו של עורך דין מומחה לפשיטת רגל תהיה האידיאלית והמתאימה ביותר עבורכם. מיותר לציין כי ליווי מקצועי של עורך דין המתמחה בתחום יעניק לכם את האפשרות להגיע לתוצאות משפטיות בצורה מהירה ופשוטה יותר, זאת לצד צמצום ההגבלות והפסקת הליכי הגבייה. על כן, מומלץ לבחור בעורך דין המתעדכן בחלופות השונות, עורך דין כמו איתי גת רימון אשר ישמח לייעץ וללוות אתכם לאורך ההליך המשפטי המחכה לכם.

עורך דין בחיפה
קרדיט: Depositphotos
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...