Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסיבות לבצע ליטוש אבן

הסיבות לבצע ליטוש אבן
(צילום באדיבות pixabay)
(צילום באדיבות pixabay)

ריצוף נקי ומשטח מטופח ומזמין – אלו הן המטרות העיקריות שלנו כאשר אנחנו דואגים לתחזוקת הבית באופן שוטף, וכאשר אנחנו מבקשים לבצע פעולות ניקוי יסודיות יותר מפעם לפעם. כדי להבטיח עמידה ביעד הזה חשוב מאוד לבצע ליטוש אבן, שמאפשר לנו להקנות לשיש ולריצוף מראה יוקרתי לאחר תקופה ארוכה שבה ספג כתמים ופגיעות שונות. בתהליך של ליטוש אבן למעשה ניתן יהיה ליישר את המשטח שניזוק לאורך הדרך, לצמצם את המרווחים בין האריחים ובעיקר להכניס לחלל כולו אווירה אחד, אחידה וחלקה יותר, במקביל לחידוש פני המשטח ולהעלמת כתמים, סדקים ופגמים אחרים. עם זאת, כדאי מאוד לזכור שליטוש אבן צריך להתבצע על ידי אנשי מקצוע בלבד, לא רק משום שלהם יש את הידע ואת הניסיון, אלא גם משום שברשותם ציוד מקצועי וחומרי ניקוי איכותיים שיבטיחו לכם את התוצאה הרצויה.

ליטוש אבן – שלבי הביצוע

תחילתו של תהליך הליטוש בטיפול בחריצים עצמם, ובשלב הזה ימולאו החריצים שבין האריחים כדי ליצור תחושה אחידה וחלקה יותר בשטח כולו. בשלב הבא יתבצע ליטוש ברמה 1, הרמה המשמעותית יותר, וזאת כדי להחליק את הקרקע ולהעלים פגמים וכתמים שהצטברו במהלך השנים. בכל שלב תעלה רמת הליטוש עד לרמה 5, שהיא העדינה ביותר, ובסוף התהליך המורכב והמדויק הזה יהפוך המשטח לחלק. סביר להניח שבשלב הזה יצטבר בחדר אבק בכמות מרשימה, נתון שכדאי להיות ערוכים לקראתו מבעוד מועד. עם תום תהליך הליטוש יבוצע ניקוי יסודי לריצוף, ולאחר שהרצפה תתייבש ניתן יהיה להשלים את התהליך עם שכבת סילר שמספקת ציפוי מגן המונע ספיגת נוזלים וגם מגן על הריצוף מפני שריטות.

הסוד הוא בדיוק

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מבצעים תהליך של ליטוש אבן בצורה טובה ונכונה, וכדי שתדעו מראש שבסוף התהליך הרצפה שלכם תיראה בדיוק כפי שאתם מצפים ממנה, חשוב ומומלץ להיעזר בגורמים מקצועיים בלבד. ניסיון לבצע ליטוש אבן לבד, או בחירה בחברה שמבטיחה הרבה ומקיימת מעט מאוד, כל אלה יובילו לא רק לאובדן משאבים יקרים, אלא גם לבזבוז זמן שהוא יקר לא פחות. היו זהירים, בחרו בקפידה חברה מקצועית ומנוסה שיודעת כיצד לבצע ליטוש אבן ברמה גבוהה ובצורה טובה, וללא ספק תוכלו להיות בטוחים שבסוף התהליך המורכב והרגיש הזה הבית כולו ייראה אחרת. חדש, מטופח, נקי וחלק, בדיוק מה שאתם צריכים כדי להכניס הביתה מראה יוקרתי, אצילי ונקי כמו בפעם הראשונה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...