החברות החלוצות לשימוש בשירות הן: משרד הפרסום "באומן/בר/ריבנאי", מסעדת היוקרה "מאראבו", משרד יחסי הציבור "גלאי תקשורת", משרד עו"ד אקוניס לבנון דורון ומשרד האינטראקטיב " Blink".
חברת Get Taxi, בחרה בעיר רמת גן, להשקת שירות חדשני להזמנת מוניות, במטרה להקל ולייעל את תהליך הזמנת המוניות על-ידי מערכת ממוחשבת שמאפשרת הזמנת מונית בעזרת אפליקציה, מסרון או באתר אינטרנט.
בשלב הראשון, יכלול השירות כמה מאות משרדים באזור הבורסה, בשלב שני השירות יוצע ברחבי גוש דן וכל חלקי הארץ. במקביל, בחודשים הקרובים תשיק החברה את השירות במספר ערים מרכזיות בעולם כמו לונדון ומוסקבה.
העיר רמת-גן ידועה בפעילות העסקית הענפה של המשרדים הגדולים והמפותחים בישראל המובילים אותה ופועלים בתחומה. עיקר הפעילות מתרכזת באזור הבורסה הפורה, שם בחרה החברה להשיק את השירות החדש, בקרב משרדים מובילים בכל התחומים, שעושים שימוש תכוף במוניות לצורכי לקוחות המשרד ועובדיו ועל כן בחרה בהם החברה להיות הראשונים שמתנסים בשירות החדשני.
משרד הפרסום המוביל באומן/בר/ריבנאי נבחר להיות משרד הפרסום הראשון שנהנה מהשירות, כמו גם משרד יחסי הציבור, גלאי תקשורת, ומשרד האינטראקטיב, Blink. בתחום עריכת הדין נבחר המשרד אקוניס לבנון דורון, מסעדת היוקרה מאראבו, ועסקים נוספים.
נמרוד מאי, סמנכ"ל השיווק והמכירות Get Taxi, מסר: "בחרנו בעיר רמת גן, ובמתחם הבורסה בפרט, הודות לתמהיל עסקים איכותי המבוסס על חברות מגוונות, החל מחברות פרסום, מסעדות יוקרה ועד משרדי עו"ד. בדקנו ומצאנו כי קיים צורך ממשי בשירות המייעל את התנהלות הזמנת המוניות במשרדים שעושים שימוש תכוף במוניות כחלק מהתנהלותם העסקית. על-כן רצינו למצוא דרך להקל את נוהל הזמנת המוניות שתקצר את זמן הזמנת המונית ויותר מכל, תבטיח חוויה המבוססת על מתן חשיבות לשליטה, בקרה וחיסכון משמעותי בזמן עובדי החברה ולקוחותיה".
אודות חברת Get Taxi, הוקמה בשנת 2010 במטרה לבנות רשת עולמית שתשפר משמעותית את רמת השירות וחוויית הזמנת המוניות בעולם. מדובר בשירות שיאפשר למשתמשים להזמין מונית בצורה פשוטה ומיידית באמצעות אפליקציה לסמארט-פונים, מסרון טקסט פשוט ובאתר האינטרנט של החברה. לאחר ההזמנה, המערכת מאפשרת למזמין לראות מי הנהג, מה מיקומו המדויק על גבי מפה בדרכו לאיסוף ובזמן אמת, באיזה רכב הוא נוהג, איך דירגו אותו נוסעים אחרים ועוד.