Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הפועל ר"ג גבעתיים בכדורסל עשתה עוד צעד בדרך לפעילות מחודשת בכדורסל הישראלי

הפועל ר"ג גבעתיים בכדורסל עשתה עוד צעד בדרך לפעילות מחודשת בכדורסל הישראלי

הפועל ר"ג גבעתיים בכדורסל עשתה עוד צעד בדרכה חזרה לפעילות מחודשת בכדורסל הישראלי 20 שנה בדיוק מיום שהפסיקה את פעילותה בשנת 1988.

בפגישה הערב  בין סגן ראש העיר גבעתיים יורם פומרנץ והיו"ר לשעבר של הפועל ת"א אברהם פלדה בלשכתו של סגן ראש העיר נענה פלדה לבקשתו של פומרנץ ליטול על עצמו, בהתנדבות, את תפקיד יו"ר "ההתאגדות הציבורית למען חידוש מועדון הכדורסל הפועל רמת-גן גבעתיים". מדובר על וועד פעולה מצומצם שיוביל בשבועות הקרובים את המהלכים הפרוצדוראליים הנדרשים לצורך החזרת הקבוצה לפעילות במסגרת הליגה הארצית לכדורסל, רישומה המסודר בשמה החדש, השגת מימון לבניית סגל הקבוצה, חיפוש אחר נותני חסויות ויצירת מומנטום חשיפתי תקשורתי בקרב האוהדים הותיקים של המועדון,שהתקווה היא לראותם חוזרים להעניק רוח גבית למהלך כולו.

ע"פ המתווה שגובש בפגישה הערב "יולבש" שם הקבוצה המחודשת הפועל ר"ג גבעתיים על שמה של קבוצת הפועל גבעתיים כך יתאפשר לקבוצה להתחיל את דרכה כבר מהליגה הארצית הליגה השלישית בישראל. פלדה  כיו"ר יתמקד בהובלת וליווי כל הנדרש להעמדת הקבוצה המתחדשת על רגליה. הפעילות הניהולית המידית תתמקד כאמור בגיוס תקציב ראוי ומתאים  שיאפשר מאבק על כרטיס עליה לליגה הלאומית. במקביל תעשה פעילות במישור המקצועי ספורטיבי של הקמת הצוות המקצועי ניהולי של הקבוצה החתמת מאמן ובניית סגל הקבוצה לעונה הקרובה. המטרה המוצהרת הינה כאמור עליה לליגה הלאומית וע"פ ההערכות התקציב שיידרש לצורך כך יהיה בסדר גודל של כחצי מליון שקלים. הכוונה לגייס את החלק הארי של התקציב באמצעות משקעים בעלי הון, חלקם אוהדים ומקורבים לקבוצה וכן ע"י מציאת נותני חסויות.

בסיום הפגישה אמר אברהם פלדה: "למרות שמדובר במשימה לא פשוטה, בלשון המעטה, הסכמתי לנסות ולהוביל את היוזמה הזאת. עשיתי זאת בעיקר בגלל ההזדמנות להחזיר לפעילות את אחת האגודות היותר מפוארות שפעלו בכדורסל הישראלי. ענף הכדורסל כמו כל תחום ספורטיבי אחר בנוי על המתח והתחרותיות ולדעתי ולהבנתי חזרתה לפעילות של קבוצה בסדר גודל של הפועל רמת-גן גבעתיים מקדמת אלמנטים חשובים אילו. זה טוב לכדורסל בפרט ולספורט בכלל. העבודה רבה ואני מתכוון לתרום להצלחת הנושא את כל מרצי האישי והמקצועי". 

פומרנץ: "שמחתי על הסכמתו של פלדה להוביל ולהרים את הפרויקט שכל כך יקר לליבי. הבטחתי שמבחנתי אושיט יד מסייעת ואירתם לכל הנדרש על מנת לסייע להצלחת היוזמה. תחושתי שהפועל רמת-גן גבעתיים עושה דרכה חזרה ובגדול אל קדמת בימת הכדורסל הישראלי".  

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הורים זה הזמן לגרום לילדיכם לקחת חלק בקדמה
בנוף הטכנולוגי המתקדם במהירות של היום, הצגת ילדים לרובוטיקה בגיל...
מצדיעים לשורדי השואה
אירוע ההוקרה השנתי לשורדי ושורדות שואה בגבעתיים, נערך בתיאטרון גבעתיים מאות...
מכללת קוד והייטק לילדים
העולם משתנה במהירות, והטכנולוגיה מתקדמת מהר יותר מאי פעם. מה...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
איך לבחור מסעדה חלבית בצפון?
תחילה, ניתן לומר באופן חד משמעי כי בעת בה אנו...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...
100 צורות לגאווה
שבוע הגאווה 2022 בגבעתיים: מסיבת גאווה נוצצת עם D.J דלית רצ'סטר, הפנינג...
פסטיבל שירת הים 14
העיר גבעתיים צבעה עצמה בשנים האחרונות כעיר ליברלית אשר מספקת...