Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הפועל רמת גן תוקעת יתד בצמרת הליגה

הפועל רמת גן תוקעת יתד בצמרת הליגה

הפועל ר"ג תוקעת יתד בצמרת הליגה הלאומית אחרי נצחון שכולו אופי ונחישות על הפועל עכו שעלתה ליתרון מוקדם והצדיקה את החששות שהיו מהמשחק.

קובי חסן,ללא ספק שחקן הסיבוב, השווה בבעיטת עונשין מדהימה(34) ואופיר חלוואני כבש את שער הנצחון (43) אחרי בישול נוסף של דאטורו.

קדם למשחק טקס הוקרה לבלם עכו ור"ג לשעבר, גבע ברקאי ,שקיבל גביע הוקרה ותשואות אך השאיר עם חבריו את הנקודות במכתש הגועש.הפועל ר"ג כבר במקום הרביעי!

שיחת היום מחוץ למכתש היתה היום "איך עוברים את המשחק הזה בשלום".
אוהדי ר"ג, למודי האכזבות וחרושי הקמטים יודעים בדיוק מאיזה צד מרוחה החמאה והפכו עם השנים לספקנים בכל הנוגע לקבוצה שלהם בטח כשהיא רצה בצמרת כמו משוגעת ולא עוצרת אפילו למנוחת תיקו.

שתי דקות מהפתיחה החששות הפכו למציאות כשכדור קרן שהוגבה לרחבה והורחק מהקו נקבע כשער לכל דבר לאורחים. הדקות שחלפו היו מבולבלות מצד שתי הקבוצות- שחקני עכו שלא ידעו מה לעשות עם המתנה שניתנה להם מהשופט ושחקני ר"ג שפתחו את המשחק בפיגור. תומר תייר האורח עוד ניסה להפתיע כמה דקות מאוחר יותר בשער שני אבל והבה הדף מצויין.

בדקה ה34 נמאס לקובי חסן שבעט כמו גדול כדור עונשין לפינה הרחוקה של גורש והשווה את התוצאה. חסן כבש את שערו ה29 במדי הפועל ר"ג ,עבר את אריק גילרוביץ(28) וקרוב בשער אחד למרקיניוס.

בדקה ה43 השתלט אופיר חלוואני על כדור מדויק שקיבל מדאטורו,עבר את השוער ושבר בצורת ארוכה של כיבושים מאז משחק החוץ נגד נצרת עילית בסיבוב הראשון. 1-2.

במחצית הקהל המשיך לעודד בטירוף כמחווה על הנחישות שהובילה למהפך ואכן-במחצית השנייה המשיכה ר"ג במגמה ההתקפית ולא נתנה לשחקני עכו צ'אנס אחד להגיע לשער.

חלוואני-דאטורו-חסן ורביבו הנפלא הטרידו בלי סוף את הגנת עכו כשהשיא היה בעיטת מספרת של הפנומן מאשדוד שנהדפה ברגע האחרון ע"י גורש וסחטה תשואות מהקהל.

ארוע בולט נוסף היה כשאופיר חלוואני הוחלף בדקה ה80 וירד לאט מדי לפי דעתו של תומר תייר שהתנפל עליו ונתן את האות למיני מהומה בין שחקני שתי הקבוצות. עד לסיום התוצאה לא השתנתה והשריקה האחרונה ונתנה את האות לחגיגות שמחה ביציע האדום.

הרכב הפועל ר"ג: והבה,אלי לוי,אבי סופר,בן עמי,בנאי,קובי שריקי(גיא שוסט),שי רביבו(עמית אבורמן),מרטין סאריץ,קובי חסן,אופיר חלוואני(קרלוס צ'קאנה),ג'ורג' דאטורו.

חצי הכוס המלאה: 1. הנצחון היום על עכו היה נצחון של מאמן. יובל נעים ניהל את המשחק מצויין ,דחף את שחקניו קדימה אחרי הפיגור המוקדם ולא הסתגר בבונקר אחרי היתרון. 2. הפועל ר"ג של הסיבוב הראשון היתה סופגת שער מוקדם ולאחריו עוד שניים. הפועל ר"ג של הסיבוב הנוכחי מצליחה לחזור מפיגור ולנצח. ווינרים. 3. טקס לשחקן עבר תמיד מתקבל בברכה וראוי להמשיך במסורת המבורכת.

חצי הכוס הריקה: 1. ארבעה שלטי חסות מסנוורים את הקהל כבר כמה מחזורים טובים. חבל שיהיו שחקנים מצטיינים שלא ידעו מה השעה…

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הורים זה הזמן לגרום לילדיכם לקחת חלק בקדמה
בנוף הטכנולוגי המתקדם במהירות של היום, הצגת ילדים לרובוטיקה בגיל...
מצדיעים לשורדי השואה
אירוע ההוקרה השנתי לשורדי ושורדות שואה בגבעתיים, נערך בתיאטרון גבעתיים מאות...
מכללת קוד והייטק לילדים
העולם משתנה במהירות, והטכנולוגיה מתקדמת מהר יותר מאי פעם. מה...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
איך לבחור מסעדה חלבית בצפון?
תחילה, ניתן לומר באופן חד משמעי כי בעת בה אנו...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...
100 צורות לגאווה
שבוע הגאווה 2022 בגבעתיים: מסיבת גאווה נוצצת עם D.J דלית רצ'סטר, הפנינג...
פסטיבל שירת הים 14
העיר גבעתיים צבעה עצמה בשנים האחרונות כעיר ליברלית אשר מספקת...