Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הקבלנים שמביאים את החשמל לבית

הקבלנים שמביאים את החשמל לבית

אחד הדברים הראשונים שעושים כאשר מתכננים את בנייתו של בית חשמל הוא תכנון נקודות חשמל. אלו הן הנקודות שבהן יעבירו קווי חשמל אשר יספקו את האנרגיה הדרושה לכל הבית. העוסקים בתחום החשמל בפועל הם קבלני החשמל המקצועיים, אשר מייעצים לגבי התקנה נכונה ומתקינים כך שהדיירים יוכלו גם לחסוך בצריכת החשמל. חשבו לדעת לבחור את קבלני החשמל, מכיוון שאלה הם האנשים שעמם תצרכו לעבוד במשך זמן רב.

לבחור קבלן חשמל ולישון בשקט

קבלן חשמל הוא איש מקצוע לכל דבר ועניין, ולכן לפני שפונים אליו, יש לבדוק אותו היטב. אלה כמה בדיקות שכדאי לבצע מראש:

  • האם הוא בעל ניסיון – כידוע, החשמל תורם רבות לאיכות החיים שלנו, אך הוא יכול להיות מסוכן אם לא מתקינים אותו כראוי. כך שבעת בחירת קבלן חשמל אין מקום לפשרות – רק קבלן מנוסה יוכל לפקח על התקנת נקודות החשמל כתיקונן.
  • האם מדובר בקבלן מומלץ – רצוי בהחלט להסתייע באנשים אחרים כדי למצוא את הקבלן הנכון. אלה יכולים להיות גולשים בפורומים או חברים קרובים.
  • האם הוא מספק ביטוח צד ג לעובדים – פעולות כמו הנחת קווי חשמל או התקנת גופי תאורה אינן נטולות סיכונים. משום כך, חשוב לדאוג לביטוח תאונות עבודה לעובדים.
  • האם מדובר בקבלן רשום – כל קבלן הפועל באופן חוקי נרשם ברשם הקבלנים של משרד השיכון והבנייה. ניתן לוודא זאת במשרד עצמו או לחלופין לבקש מהקבלן להציג לכם את התעודה שלו.
  • האם הוא בעל השכלה מתאימה – כדי להיות קבלן חשמל יש צורך לעבור הכשרה באחד ממקצועות החשמל ולקבל תעודה המתירה לבעל המקצוע לעסוק בתחום.
  • השירותים שהוא מספק – קבלן מומחה יכול לספק מגוון רחב של שירותים. לדוגמה, התקנת גופי תאורה בבית, תיקון תקלות חשמל בתעשייה או הפיכת הבית מבית רגיל לחכם.

להתקין תאורה לאמבטיה

כאשר קבלני חשמל מתקינים תאורה ברחבי הבית, הם מעבירים נקודות חשמל גם בחדר האמבטיה. מכיוון שמדובר במקום בעל אחוזי לחות ורטיבות גבוהים, יש צורך להתקין את הגופים בזהירות יתרה. כמו כן, ישנם דברים שונים שכדאי לשים אליהם לב בעת ההתקנה. ראשית, חשוב להתקין גוף

 

תאורה חזק מול המראה, כדי שדיירי הבית יוכלו לבחון בבואתם היטב לפני היציאה אל העבודה והסידורים. שנית, בחירת גון גוף התאורה נתונה לדיירים, אם כי מעצבי פנים ואדריכלים ממליצים על גוף תאורה המפיק אור חם. שלישית, מומלץ לבחור בגוף תאורה חסין מפני מים, אלא אם כן הוא מצוי במרחק של 60 סנטימטרים מהאמבטיה או המקלחון.

חוסכים בחשמל

קבלן עבודות חשמל עושה כל שביכולתו כדי לאפשר לדיירים לחסוך בחשמל. הם מתקינים מערכות של בית חכם או תאורת לד המפחיתה את צריכת החשמל. מעבר לכך, כל אחד מאתנו יכול לחסוך בחשמל תוך הקפדה על כללים פשוטים, לדוגמה: לכבות את כל האורות בבית לפני היציאה לעבודה, להשתמש בדוד השמש במקום הדוד החשמלי, להתקין טיימר על מכשירי חשמל שצורכים חשמל רב כמו מכונת כביסה או מזגן, להשתמש בתאורה טבעית ולא חשמלית במשך שעות היום או לאטום את הבניין מפני רוחות פרצים ולחסוך באמצע חימום בחורף.

החברה שמביאה את החשמל לבית

חברת רוני את גיא קבלני חשמל מציעה מגוון רחב של שירותי חשמל עבור לקוחות פרטיים ועסקיים: תכנון תאורה בערים ובבתים, מתן שירותי תחזוקה, התקנת גופי תאורה למגרשי ספורט ללא שימוש במנוף או העברת נקודות חשמל במבני ציבור. כל עבודה מתבצעת ביעילות ובמקצועיות, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...