Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הרמות משא לגובה

הרמות משא לגובה
קרדיט: pxfuel

כאשר מדובר על הרמת משא לגובה, כיום נעזרים לרוב במנופים מסוגים שונים. בתחום ההובלות הובלה באמצעות מנוף מהווה בשנים האחרונות סוג הובלה שלא מעט אנשים בוחרים בה וזאת בשל העובדה שבאמצעותה ניתן לבצע את תהליך ההובלה בצורה מהירה הרבה יותר מכפי שהוא מתבצע בצורה השגרתית וכמובן, באמצעות הובלה מעין זאת ניתן לשמור על הציוד בצורה הטובה ביותר. במקום להעלות אותו במעלית או בחדר מדרגות ואז לפרק או לדחוף בכוח ציוד גדול דרך הדלת, כל שצריך לעשות זה פשוט להרים את הציוד או הריהוט באמצעות המנוף עד לדירה שאליה מעבירים את התכולה והריהוט ולהכניס הכל דרך המרפסת או החלון.

קרדיט: pxfuel

הרמות משא לגובה בתהליך הובלה

המנוף המתאים ביותר להעברת מטען לצורך הובלות הוא מנוף סולם.. מדובר על מנוף אשר מותקן על גבי משאית או טנדר. המנוף מורכב מזרוע מתכווננת אשר מסוגלת להיפתח לגובה רב. בניגוד למנופים אחרים זרוע המנוף איננה טלסקופית או מפרקית אלא היא דומה יותר למפרק של קש פלסטיק אשר ניתן למתוח אותו או לכווץ אותו. המנגנון שמאפשר למנוף סולם לבצע הרמות משא לגובה ומאפשר את הימתחות הזרוע הוא מעין שלבי סולם מתכתיים אשר שומרים על יציבות הזרוע כאשר הם נמתחים. בקצה הזרוע של המנוף מצוי סל הרמה אשר מסוגל לנוע  לאורך הזרוע ועל גבי הסולם וכך לעלות ולרדת בזמן פעולות המנוף ולהוביל ציוד. מרבית מנופי הסולם מופעלים מהקרקע על ידי מפעיל וסל הרמה. סל ההרמה רלוונטי הרמות משא לגובה בלבד ולא עבור הרמות בני אדם.

מהם היתרונות של מנוף סולם

למנוף סולם יש לא מעט יתרונות הנוגעים לתחום הרמות משא לגובה. היתרון המרכזי שלו על פני מנופים אחרים הוא אופן הטענת הציוד על גבי המנוף. בניגוד למנופים שיש להם וו הרמה שדורש קשירה מיוחדת של המטען של הוו, במנוף סולם יש סל שמאפשר טעינה ופריקה של מטען בצורה פשוטה יחסית של מטענים על גבי המנוף, דבר אשר בא לידי ביטוי במקומות שבהם הגישה למטען מוגבלת כגון: בהעברת דירה כאשר זרוע המנוף איננה מסוגלת להיכנס לתוך הדירה על מנת להתמקם מעל המטען ולאפשר קשירה בטוחה. כמו כן, מנופי סולם שמותקנים על טנדר או משאית הם ניידים ומסוגלים להגיע גם לאזורים צפופים בשטחים עירוניים ובנויים.

כמה עולה להשכיר מנוף סולם?

אם אתם מעוניינים להשכיר מנוף סולם עבור העברה של משרד או דירה הדבר נמדד לפי שעה ותלויה במשקל הפריטים והיקף ההובלה וכן בגובה ההובלה הנדרשת. מחיר המנוף המדובר הרלוונטי לשם נשיאת משאות לגובה בתהליך הובלה או בכל תהליך אחר שבגינו נדרש המנוף המדובר, יכול להתחיל ב-250 או 350 ₪ עבור שעת עבודה ועד 1,200 ₪ לשעת הובלה של קומה 15 ומעלה לרוב. המחיר של השכרת המנוף המדובר כולל בתוכו גם את השכר של מפעיל המנוף, אם כי חשוב מאוד לוודא מראש שאכן השכר של מפעיל המנוף כלול בתוך הסכום לתשלום הכולל בכדי להימנע מהפתעות.

אם אתם זקוקים למנוף עבור הרמות משא לגובה, חשוב מאוד לבחור במנוף המותאם לצרכים שלכם אשר מופעל על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

מאמר זה נכתב על ידי משה לוי הרמות. אנו נותנים שרות אישי יעוץ וליווי לאנשים פרטיים שמעונינים להרים או להוריד תכולה לדירתם ולא יודעים מאיפה מתחיל התהליך אז אל דאגה דברו איתנו ואנו נסייע ונפתור כל בעיה במהירות האפשרית ובמחיר הכי טוב שיש בשוק!

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...