Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הרצאות חינוכיות לבתי ספר

הרצאות חינוכיות לבתי ספר

לחנך את הנוער זה לא אומר רק לעודד אותם לעשות עסקים או להיות יצירתיים, כי למעשה צריך לדאוג להם גם ברבדים אחרים של החיים. נערים ונערות עלולים להיות חשופים ליותר מידי דברים מזיקים, בין אם זה אינטרנט ובין אם זה כל דבר אחר, ולכן שילוב של הרצאות מעניינות בבית הספר זו יכולה להיות בחירה טובה.

כשמדברים על הרצאות מעניינות וחינוכיות לנוער מדברים על הרצאות בנושאים מגוונים כמו: מניעה של שימוש בסמים, אנורקסיה וההתמודדות איתה ועוד. נקודה נוספת שבדרך כלל מדברים עליה בהרצאות החינוכיות זה נושא האלכוהול, כי בני נוער חשופים לכך מאוד בימינו. לכן כדאי שתדעו שאם גם אתם אחראים על ההרצות החינוכיות בבית הספר שבו אתם עובדים, יש היום מאגר עצום של מרצים שאליהם ניתן לפנות להזמנת ההרצאות שלכם.

לומדים לקבל את השונה

אחד מהדברים המופלאים ביותר שאפשר לומר על בני נוער, זה שעדיין אפשר לעצב את החשיבה שלהם. משמעות הדברים היא שאם בדיוק בגילאים האלה נחשוף אותם לפעילויות גיבוש ולהרצאות מעניינות שקשורות בקבלות השונה, הרי שיכולים להיות לכך פירות מעיינים. אנחנו, המבוגרים, לא באמת יוצאים מהבועה שלנו כדי להכיר את השונה, ולא משנה אם השונה שייך לבני מיעוטים, לדתיים חרדיים או לכל קבוצה אחרת שאנחנו לא מספיק מכירים מקרוב. לעומת זאת, הנוער כן יכול להיות חשוף לפעילויות כאלה ובצורה כזאת ניתן יהיה לפעול גם למען קרוב לבבות. פעילות גיבוש לנוער יכולה לתרום לא רק להנאה הרגעית של הילדים אלא גם לקירוב ולגיבוש ביניהם, בין אם מדובר על מפגשים של יהודים-ערבים ובין אם מדובר על מפגשים בין קבוצות אחרות של נוער.

תכנון מוביל לשלמות

אם יש משהו שיכול להשפיע באופן ישיר על השאלה האם התוצאה הסופית של יום גיבוש כזה או יום הרצאות כזה יכולה להיות טובה, זו השאלה האם נתכנן את הדברים כמו שצריך. תכנון מוקדם, שכולל התייחסות לכל הפרטים, יוביל לכך שבסופו של דבר התוצאה תהייה טובה במיוחד.

לעומת זאת, הרצאה שמזמינים אך לא מתכננים מראש איפה היא תתקיים ולא דואגים שיהיו בה את כל התנאים הטכניים, זו הרצאה שבסופו של דבר עלולה לאבד מעט את המטרה שלה.לכן לא כדאי להשאיר את הדברים לרגע האחרון ומאוד מומלץ להתארגן מראש. הרצאות טובות, וגם ימי פעילויות לנוער, יכולות לתרום לא מעט לחברה שבה אנחנו חיים ומכאן החשיבות הרבה שלהן. כדאי גם לשים לב שמזמינים את המרצים הכי טובים שיש כי מרצה שיש לו ניסיון יידע איך לעמוד מול קבוצה גדולה של נערים ונערות.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...