Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

התחנה לטיפול משפחתי וזוגי של עיריית גבעתיים עבר למשכנו החדש

התחנה לטיפול משפחתי וזוגי של עיריית גבעתיים עבר למשכנו החדש
עיריית גבעתיים

ביום שלישי 11.2.20 התקיים טקס חגיגי לחנוכת משכנו החדש והמשופץ של המרכז לטיפול זוגי ומשפחתי הפועל תחת האגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעתיים. הטקס התקיים במעמד ראש עיריית גבעתיים רן קוניק ובהשתתפות הרב הראשי לגבעתיים פנחס אדרי, סגני ראש העיר אור לי ניב ומושיק גולדשטיין, מנכ"ל העירייה, יורם פומרנץ, עובדי האגף לשירותים חברתיים בראשות מירי פרחי, אורחים ושותפים.

התחנה לטיפול משפחתי וזוגי  של עיריית גבעתיים עבר למשכנו החדש
עיריית גבעתיים

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק ציין כי עיריית גבעתיים שמה לה למטרה לשפר ולהנגיש את כלל השירותים לתושבים. העברנו את פעילות התחנה למקום משופץ, מזמין ומרווח על מנת שהטיפול והסיוע למי שזקוק לו יהיה במקום נעים ובעל תנאים אופטימליים.

קהל היעד של התחנה הם משפחות ויחידים תושבי העיר אשר חווים משברי חיים, או קשיים ביחסים בתוך המשפחה כגון: גירושין, אובדן, יחסי הורים ילדים מורכבים ועוד.

בתחנה צוות של מטפלים מנוסה והתפיסה הטיפולית שעומדת מאחורי הפעילות היא תפיסה מערכתית הרואה את כל המשפחה והיחסים בתוכה. תפסה זו בטיפול מהווה פעמים רבות גורם המסייע במניעה וצמצום משברים קשים במשפחה, צמצום מצבים של אלימות במשפחה, הפחתת קונפליקטים בין הורים לילדים, מנעת קונפליקט גירושין ועוד.

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים עו"ד יעקב שטרן ציין כי: "חג אמיתי למערך השירותים החברתיים בגבעתיים.  יש כאלו שפועלים בהצלחת חיים פיזית ויש כאלו הפועלים להצלת חיים רגשית- חברתית. וזה מה שצוות אנשי התחנה עסוק ופועל בו כבר עשרות בשנים: סיוע וייעוץ בהתמודדות עם קשיים  ואישיים ומשפחתיים. תודה ענקית לכל  שטרח ופעל שנגיע לרגע זה של חנוכת התחנה והיחידה הקהילתית במבנה החדש והמרשים שיביא לשיפור השירות לתושב".

  • הכנה וייעוץ לפני / לקראת נישואין: מתן שרותיי ייעוץ וטיפול מקצועיים ואיכותיים לזוגות ובודדים המתלבטים, מהססים, ומתקשים בקבלת החלטות בעניין "הבחירה הנכונה" והנישואין.
  • סיוע בהתמודדות עם משברים ובעיות בחיי הנישואין: מתן שרותיי ייעוץ וטיפול מקצועיים לזוגות נשואים שנקלעו למשבר המאיים על שלום המשפחה והנישואין.
  • סיוע למשפחות בהתמודדות עם משברים ואירועים טראומטיים במשפחה. אובדן, בגידות מחלות, נכויות, אבטלה ועוד.
  • סיוע להורים בהתמודדות עם קשיים בחינוך וגידול ילדיהם: התמודדות עם בעיות תפקוד והתנהגות של ילדים ע"י טיפול מערכתי במשפחה והדרכה הורית.
  • סיוע בהתמודדות עם משברים נורמטיביים של מעגל החיים: "הזוגיות", הולדת הילד הראשון – מעבר להורות, תכנון המשפחה, גיל ההתבגרות, "הקן המתרוקן" וכד'.
  • סיוע בהתמודדות עם משברי פרוד וגירושין.
  • "גישור" – גירושין בהסכמה. סיוע בעריכת הסכם גירושין כולל המסייע לבני הזוג לגבש הסכם גירושין מתאים, מניעת הליכים משפטיים ומאבקים מתמשכים, יקרים, חסרי תכלית, הגורמים נזקים נפשיים חברתיים וכלכליים לשני בני הזוג ולילדים. סיוע בשמירת קשר "הורי" תקין ומסודר (על בסיס זמני שהות) בין שני ההורים לילדים. השירות ניתן ע"י מגשרים מוסמכים מתחום הטיפול והמשפטים.
  • סיוע למשפחות וזוגות בנישואים שניים.
  • תאום הורי – עבודה עם הורים גרושים הנמצאים בקונפליקט גבוה.
  • טיפול והתערבות באובדן ושכול במשפחה.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...