Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

התשובה של המרכולים לרשתות הגדולות: שירות חדש מביא את המכולת השכונתית היישר אל המטבח

התשובה של המרכולים לרשתות הגדולות: שירות חדש מביא את המכולת השכונתית היישר אל המטבח

מוטי, בעלי מרכול 'הצרכנייה שלי' בגבעתיים, מצטרף לשופו, אתר הקניות און ליין שהקימה חברת יוניליוור ויציע מעכשיו ללקוחותיו אפשרות לרכישות ומשלוחים מהירים דרך האינטרנט.

התשובה של המרכולים לרשתות הגדולות: שירות חדש מביא את המכולת השכונתית היישר אל המטבח

לפני שנתיים החליטו אבא ושני בניו לעשות תפנית בחייהם ולהגשים את חלומם. החלום שלהם היה עסק משפחתי עצמאי של שלושתם ביחד. האבא, ­­יוסף מגיע לענף הקמעונאות מענף הרהיטים לאחר 40 שנה. הבן, מוטי, במשך שנים היה מנהל מכירות בתחום הביטוח והבן השני, איציק, הגיע לאחר שחרורו מהצבא. יחד, לפני שנתיים אזרו השלושה את האומץ והקימו את 'הצרכנייה שלי', החלום שלהם.

מתי התחלתם את העסק?

מוטי: "אנחנו אוטוטו שנתיים. זה עסק משפחתי שלי, של אחי ואבא שלי. אני הייתי מנהל מכירות שנים בתחום שפחות עניין אותי אבל סיפק לי פרנסה. תמיד ידענו אחי ואני שאנחנו רוצים לעסוק במה שעושה לנו טוב על הלב. זה היה החלום שלנו להיות עצמאים ביחד וזה היה ברור שאבא שלנו גם חלק מהחלום הזה של העסק המשפחתי. פה בשכונה כולם מכירים אותנו בשמות, מכירים את ההוויה של השירות שלנו. והיום כולם יודעים, אין כזה דבר עסק בלי שירות באינטרנט".

למה להצטרף לשופו?

מוטי: "אנחנו מתייחסים לכל לקוח כחלק מהמשפחה שלנו. אנחנו רוצים להרחיב את המשפחה ושכולם יוכלו ליהנות מהשירות שלנו, מלחם המחמצת המפורסם שאנחנו אופים כאן בחנות, מהפירות וירקות שלנו. הכי חשוב לנו לספק את המצרכים שלנו ברמה הכי גבוהה, גם במשלוח. שופו מאפשרים לנו להראות את כל הסחורה שיש לנו על המדף במקום אחד, לחסוך ללקוחות זמן, ולתת להם את אותו שירות חם עד הבית. אנחנו מאמינים שזה הדבר הבא, האונליין. זה מראה לאנשים שאנחנו זמינים לשירות יעיל יותר, המשלוחים שלנו אף פעם לא מגיעים אחרי יותר משעתיים. לפעמים אני בכלל לא שולח שליח, רוב הזמן תוך חצי שעה אני בעצמי אצל הלקוח עם חיוך על הפנים שלי וגם שלו. עד עכשיו לא השתלם לנו להקים אתר בגלל העלויות, אבל כשגילינו על שופו קפצנו על ההזדמנות".

לאילו צרכנים השירות מתאים?

מוטי: "קודם כל זה מתאים לשכונת נחלת יצחק בתל אביב וכל תושבי רמת גן-גבעתיים. מה שאני הכי אוהב בצרכנייה זה שאנחנו מתאימים גם למשפחות סטנדרטיות וגם לרווקים צעירים. יש לנו משפחות שעורכות כאן את כל הקניות החודשיות שלהם ויש לנו גם את הצעירים מהשכונה שעושים קניות השלמה. בצרכנייה אנחנו רואים את כל האוכלוסיות, יש הכול מהכול ואנחנו יודעים לתת מענה לכולם".

מה מזמינים הכי הרבה?

מוטי: "אנשים מגיעים אלינו בשביל האיכות של הפירות והירקות בעיקר אבל אנחנו גם רואים הרבה הזמנות של עוגות ולחמים. כל מי שאוהב לחסוך זמן, לקבל את הקניות שלו עד הבית ולקבל אותן עם חיוך ויחס חם- שיבוא אלינו".

לאיזה רדיוס אתם מגיעים?

מוטי: "אנחנו מגיעים לכול שכונת נחלת יצחק, גבעתיים (גם מערב במגדלים החדשים) ומגיעים אפילו עד רמת גן".

יוניליוור ישראל, מהחברות המובילות בישראל בתחום מוצרי המזון, הטיפוח האישי והביתי, השיקה את SHOPO – אתר קניות והזמנת משלוחים למוצרים מהסופר השכונתי. באמצעות SHOPO יוכלו הסופרים השכונתיים להציע לתושבי השכונה רכישה ומשלוחי מוצרי מכולת באתר אינטרנטי ממותג, במהירות, בנוחות וביחס אישי המאפיין מכולות ועסקים שכונתיים. הצרכנים, הנוהגים לערוך קניות השלמה לבית במכולת או בסופר השכונתי יוכלו לעשות זאת מעכשיו באמצעות אפליקציית סלולר או המחשב הביתי במהירות ובנוחות רבה יותר.

לאתר SHOPO מערכת התממשקות מהירה לקופות החנות, סליקת כרטיסי אשראי מאובטחת, ופתרונות נוספים שיאפשרו לסופרים להעניק שירות מהיר ונוח בחוויית משתמש קלה ומהנה. לשופו מערכת ניהול הזמנות חכמה ויעילה המודדת את קצב המכירות של כל מוצר ומתריעה על חוסר קרוב. בנוסף, כלי הליקוט המתקדם של המערכת מייתר את הצורך בהעברת המוצרים בהזמנה בקופת החנות ומשחרר את התור לקופה בזמני לחץ.

עדי רגב, סמנכ"ל חטיבת המכירות, יוניליוור ישראל: "הצרכן לא מוותר על קניות לבית בשכונה, על היחס האישי ועל הנוחות. שופו הוא ההזדמנות של הסופרים השכונתיים לחזק את הקשר עם הלקוחות, להקנות להם את השירות המתקדם ביותר ובכך לשמור על היתרון היחסי בתחום ואף להגדיל את נתחי השוק שלהם בקניות ההשלמה לבית"

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...