Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

זקוקים להשראה? מגוון מוצרי נייר פשוטים וממתגים

זקוקים להשראה? מגוון מוצרי נייר פשוטים וממתגים
קרדיט לתמונות FREEPIK

עורכים כנס שקרב ובא ומעוניינים למשוך את תשומת לבם של באי האירוע ולמתג את החברה או את בית העסק? או שמא עורכים יום הולדת ובו אתם מעוניינים לייצר אימפקט מיתוגי מעניין ומרתק?

בכל אירוע, קטן וגדול כאחד, הרי ששילובם של מוצרים שונים בתוספת מיתוג, יכול לשנות את האווירה והרושם של האירוע מן הקצה אל הקצה. ישנם שבוחרים מידית להשקיע בכל האמצעים ובכל תקציב, בין אם באמצעי מיתוג מתקדמים כגון שערי בלונים וקירות בלונים ענקי ממדים ובין אם דרך חולצות ושלל פריטים ומתנות המחולקים עבור כל מוזמן ומוזמנת. צד זאת, רבים שוכחים או אינם מודעים למידת ההשפעה של הפריטים הקטנים והיומיומיים, פריטים נייר שכל אחד ואחת מאתנו מכירים מן הסביבה המשרדית והביתית. חברת אור הפקות מדגימה במאמר הבא מגוון פריטי נייר שניתן למתג, וכל מה שצריך הוא מלאכת מחשבת מקדימה, ציוד טכנולוגי שיבטיח איכות גימור ועיבוד גבוהה, ומשם הדרך למיתוג ויח"צ סלולה.

קוביות ממו

בין אם אנחנו רוצים להזכיר לעצמנו דבר מה ביום יום שיהיה תלוי על המקרר או על דלת הבית, ובין אם אנו מעוניינים במידע מסוים שיתנוסס לנו על גבי מסך המחשב שבמשרד, הרי שקוביות ממו בהחלט עושות את העבודה. הן קטנות ושימושיות במיוחד, ועם מיתוג נכון ויעיל, הרי שניתן להעביר כל מסר שיווקי. זהו יכול להיות פריט נהדר כחלק ממתנה עבור ספק או חברה בה אתם נמצאים בהתקשרות עסקית. שלחו מתנה עם מגוון קוביות ממו ממותגות, וראו כיצד אתם מהדהדים בתודעתם של העובדות והעובדים.

מחברות ממותגות

פריט נוסף ושימושי לא פחות הוא מחברות ממותגות, כאשר לרוב מדובר במחברות המגיעות בגרסת ספירלה. את המחברות ניתן לחלק בכנס מקצועי ובו המוזמנים והמוזמנות יוכלו לרשום את כל רשמיהם השונים. מחברת איכותית ועמידה תלווה את באי הכנס גם שנים רבות לאחר מכן, כאשר ניתן יהיה להשתמש בהן לצרכים שונים בין אם במשרד ובין אם בבית. בכל אותו הזמן, המיתוג של בית העסק שלכם ימשיך להתנוסס ולשווק אתכם נאמנה.

לוחות שנה

ניתן למצוא מגוון רחב של לוחות שנה, החל מפריטים הניתנים לתלייה באמצעות מגנט על דלת הבית או המקרר, ועד ללוחות שנה לשולחן המאפשרים לקשט את השולחן ולהפוך לחלק בלתי נפרד מן העיצוב. לוחות שנה הם אמצעית מיתוג נהדר ויעיל במיוחד, ובקטלוג הבא תוכלו למצוא מגוון רחב של לוחות שנה שעוצבו על-ידי חברת אור הפקות וששימשו את לקוחותיה בעבור שפע של אירועים שונים.

וזה רק על קצה המזלג

כל פריט ופריט מנייר ניתן למיתוג, והכול מתחיל באפיון ראשוני, ממשיך בעיצוב מדויק ונגמר בהדפסת פריטי הנייר תוך הקפדה על גימור ועיבוד ברמה הגבוהה ביותר. בכל שאלה והתייעצות בנושא זה, בקרו באתר אור הפקות והתייעצו עם הצוות המקצועי.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...