Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חוסכים ונהנים – אירועים חינמיים לילדים באיזור גבעתיים

חוסכים ונהנים – אירועים חינמיים לילדים באיזור גבעתיים

קודם כל, רצוי להגדיר מטרות וצרכים. חשוב לברר מראש מי קהל היעד של האירוע, על אילו תחומי עניין הוא עונה והאם הוא מתאים גם למבוגרים. שנית, רצוי להחליט כמה זמן לבלות באירוע ולשלב אותו עם ארוחת צהריים או ערב. יש להקפיד על כללי הבטיחות, לשתות הרבה מים, לחבוש כובע ולא לשכוח לעשות הפסקות במקום מוצל.

מתחילים בפארק גבעתיים ומקנחים בקניון

שילוב בין אטרקציות פתוחות בטבע לבין סיור במקום ממוזג כמו מרכז קניות בהחלט יכול לענות על הצרכים של הורים וילדים. פארק גבעתיים הוא דוגמא מצוינת ליעד אטרקטיבי עבור ילדים בחופש הגדול. אפשר להגיע לפארק עם משחקי קופסא או כדור, לפרוס מחצלת ולערוך ארוחת בוקר קלילה. הפארק מתאים לילדים בטווח גילאים שונה והוא מקל על הורים שרוצים לשמור על קשר עין עם תינוקות. הפארק הוא גם פתרון לבני נוער שמחפשים מה לעשות במהלך החופש הגדול, אך לא תמיד מעוניינים להישאר צמוד להורים. מיותר לציין שהבילוי בפארק הוא חינם לחלוטין ופתוח לקהל הרחב.

אחרי הפארק אפשר לרענן את השגרה עם טיול קטן בקניון. הפער בין האווירה האותנטית של הפארק לבין הקניון הסגור מעשיר את הידע של הילדים, גורם להם לראות באור חדש את חווית הצריכה וגם מפתח חשיבה ביקורתית. מעבר לכך, בתוך הקניון עצמו יש מגוון רחב של פעילויות, מופעים ואירועים.

בילוי קולינרי ומפגש בכיכר

אי אפשר לדבר על אירועים חינמיים לילדים באיזור גבעתיים מבלי להזכיר את שוק האיכרים שמתקיים אחת לשבוע. בימי שישי ובין השעות 7:00-16:00 משנה את פניה רחבת קניון גבעתיים והופכת למקום מפגש עבור ילדים והורים שאוהבים לאכול. מבחינת אוכל מהיר או פיצה גבעתיים היא גולת הכותרת של גוש דן. תמיד אפשר לסיים את הטיול בשוק האיכרים עם נשנוש גבינות מכל רחבי העולם ועם פיצה מסורתית מאיטליה.

תושבי רמת גן ותל אביב יכולים להגיע בחודש הקרוב לכיכר ווהלין בגבעתיים כדי לראות כיצד היא נערכת לחופש הגדול. במרחק הליכה קצר יחסית מכל נקודות הבילוי המרכזיות, הורים וילדים מקבלים הזדמנות לשבת בכיכר ולפגוש אנשים חדשים. הכיכר נמצאת בצומת הרחובות משמר הירדן והרצוג והיא נחשבת אחת האטרקציות המרכזיות של גבעתיים.

מבחינת אירועים, אטרקציות או פיצה גבעתיים היא בהחלט עיר אידיאלית להורים וילדים. מומלץ להתאים את האירוע לצרכי המשפחה ולזכור שהפרטים הקטנים הם אלו שיכולים להפוך אירוע שגרתי לבילוי יוצא דופן.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...
גם לגברים מגיע
תחום טיפוח הגוף מזמן כבר אינו נחלתם הבלעדית של הנשים...