Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חופשה משפחתית משודרגת

חופשה משפחתית משודרגת
(צילום באדיבות pixabay)
(צילום באדיבות pixabay)

אם אתם משפחה שכבר הייתה בנופשים בעבר, אתם בוודאי יודעים שנופש במלון, גם אם מדובר בשניים או שלושה לילות- עלול להגיע לסכומים של כמה אלפי שקלים. אז נכון שיש תנאים מפנקים, ואם תשימו את השלט "נא לנקות את החדר" ינקו אחריכם את הבלגאן בחדר פעמיים ביום. אך בכל הקשור לארוחות, לבילויים וללוח הזמנים של החופשה במלון- אתם תלויים במה שהנהלת המקום תכתיב לכם. אולי הפעם תחשבו על פתרון יצירתי יותר- וכדאי שתשקלו לבדוק את האופציה של וילות עם בריכה לחופשה משפחתית, וכך תוכלו לבלות בסגנון שלכם, ובאופן כללי ליהנות בדיוק כפי שאתם אוהבים ועל הדרך אפילו לחסוך כסף.

רוצים להזמין וילה מיוחדת עם בריכה? הזמינו וילה מומלצת עם בריכה באתר וילה גולד

וילות עם בריכה לחופשה פרטית

היתרון הבולט בוילה היא הפרטיות. כשרעבים בבוקר בזמן חופשה, הדבר שהכי פחות מתחשק לעשות זה לעמוד בתור אל הסלט, או להידחף בין המוני אנשים ולהמתין עד שהטבח יכין עבורך חביתה. הדוחק והצפיפות של בית מלון נעלמים, כשבוחרים לבלות בוילה שהיא רק שלכם ושל בני משפחתכם. המטבח עומד לרשותכם מתי שתחפצו, ואם מתחשק לכם לצאת מהחדר כשאתם לבושים רק בפיג'מה- זה כמובן מקובל, בניגוד ללובי של בית מלון מלא באנשים זרים, שאליו כנראה שלא הייתם יוצאים בבגדים לא ייצוגיים. וילות המיועדות לנופש ממוקמות באזור נפרד וללא שכנים, ואיש לא יתלונן על רעש של ילדיכם או מוזיקה רועשת, וגם אתם לא תופרעו על ידי אף אחד, זה רק אתם והילדים מבלים איך שמתחשק לכם.

מה אפשר למצוא בווילה?

בתוך וילה להשכרה תמצאו את כל מה שצריך כדי לבלות נופש מושלם: מטבח מאובזר, סלון ענקי, חצר גדולה וכמובן- בריכה. הבריכה היא ללא ספק האטרקציה של כל חופשה, ואחד החסרונות ביציאה לבית מלון בעונת החורף היא, שהבריכה פשוט סגורה. גם במזג אויר קריר לפעמים מתחשק לצאת החוצה ולקפוץ להשתכשך קצת, ואפילו בינואר ישנם ימים חמימים שמאפשרים זאת. וילות עם בריכה לחופשה המשפחתית שלכם יאפשרו לכם ליהנות עם בגד ים בתוך המים מתי שתרצו, וישנן גם וילות המכילות ג'קוזי חמים.

מה צריך להביא מבחוץ?

מומלץ שתזכרו שאתם אחראים לכל מה שיקרה בחופשה שלכם, ותכינו מראש את כל מה שתזדקקו לו, בין אם מדובר במזון מבושל- שתוכלו לחמם באמצעות מגוון המכשירים החשמליים במטבח, חומרי גלם לבישול בזמן אמת- ביצים, חלב, ירקות וכל מה שאתם אוהבים, וכמובן שתייה חמה וקרה. בווילות רבות ניתן למצוא מוצרי פארם שישמשו אתכם לרחצה, אבל מומלץ לוודא מראש עם בעלי המקום מה בדיוק יש בווילה, כדי שלא ייחסר לכם דבר, ומצד שני- שלא תסחבו אתכם ציוד מיותר.

איך זה יוצא משתלם כלכלית?

וילות עם בריכה לחופשה שלכם זה אמנם לא דבר זול, אבל בהשוואה לכל אופציה אחרת לבילוי דומה- הן יכולות להיות הרבה יותר כדאיות. השכרת הוילה עצמה זולה יותר מאשר הזמנת חדרים בבית מלון שיכילו את כל בני המשפחה, בייחוד אם אתם משפחה ברוכת ילדים. נוסף לזה, אתם יכולים להחליט מראש על תקציב לחופשה, ולקבוע לדוגמה שאת רוב הארוחות תבשלו בעצמכם, ורק ארוחה אחת תצאו לסעוד ביחד במסעדה בחוץ, או שתזמינו טייק אווי פעם אחת בלבד. היכולת לשלוט בהוצאות במהלך החופשה, במיוחד אם את כל הנופש תבלו יחד בוילה ולא תתפתו לקניות מיותרות במרכזי קניות סמוכים- תהפוך את עלות החופשה למינימלית. האחדות המשפחתית שיכולה להתרחש במקום שכזה, הבילוי האינטימי, המיוחד והכיפי עם כולם- אין לו תחליף, והוא יהיה חוויה נהדרת ובלתי נשכחת לכל בני המשפחה.

 

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...
גם לגברים מגיע
תחום טיפוח הגוף מזמן כבר אינו נחלתם הבלעדית של הנשים...