הצלמת יהודית שרייבר, מציגה תערוכת יחיד במוזיאון לאמנות ישראלית ברמת גן. יהודית, אמנית ותיקה ומוערכת לימדה שנים רבות במוסדות שונים לאמנות. עבודותיה של יהודית הוצגו בגלריות רבות ובמוזיאונים, ביניהם מוזיאון תל אביב ומוזיאון חיפה. עבודותיה נרכשו על-ידי מוזיאון תל-אביב ואספנים פרטיים.
הצוללת אח"י דקר אבדה על צוותה בשנת 1968 ונמצאה לאחר מאמצים עצומים בשנת 1999. בין אנשי צוותה היה גם רס"ל אמנון רון רינגוולד ז"ל אחיה של יהודית.
אובדן הצוללת דקר, הוא חלק מהזכרון הקולקטיבי של דור שלם ואובדן אחיה בצוללת, הינו חלק מההויה של יהודית כאדם וכאמנית. מה שהתחיל אצל יהודית, לפני זמן רב, כעיסוק לא ברור במים, מתברר כחשיפה של תכנים אישיים, הקשורים לביוגרפיה הפרטית לאומית. בינואר 2008 ימלאו 40 שנה לאובדן הצוללת דקר.
אוצר התערוכה, גלעד אופיר, כותב, בעקבות שיחות עם יהודית שרייבר, בין השאר את הדברים הבאים: "…יחסינו עם העבר אינם חופשיים ממטען רגשי וערכי, יחד עם זאת כאמנים אנו מהלכים על קצות אצבעותינו כאשר השדה בו אנו צועדים טעון בערכים אישיים וציבוריים".
מוסיף גלעד את הדברים שאמרה לו יהודית באחת מפגישותיהם: "אם הייתי יכולה, הייתי לוקחת הליקופטר לצלם מעל …את הים האמיתי, במקום בו מונחת הצוללת… הידיעה שהם שם למטה… זו התמונה שאינה בתערוכה".
בעבודות הצילום של יהודית שרייבר המוצגות בתערוכה, בא לידי ביטוי תהליך ממושך של ליקוט אובייקטים וחומרים שונים אשר צילומם מרמז אולי על חיפוש קדחתני אחר דבר-מה, סוד או כתב סתרים, ותהייה אודות חידת הישרדותם ותחייתם.
נוכחותם של העצמים, נטולי החשיבות העצמית, מועצמת דווקא מפני שאיבדו את תפקידם בעולם וככל שהם חסרי פונקציה ותפקיד, כך גדלה נוכחותם. צילומי האובייקטים מקיימים דיאלוג פנימי עם צילומי נוף ימי וסלעי חוף. מכלול מושאי צילומיה של יהודית יוצרים פאזל בעל היבטים ונקודות מבט משתנות.
תערוכת היחיד המוזיאלית של יהודית תפתח כאמור ב – 17 לינואר 2008 במוזיאון לאמנות ישראלית רמת גן.
חותם עיוור – Blind impress, הכוונה להטבעה עמוקה, מעין כמוסה הטבועה באדם ונושאת את כל אורחותיו.