Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חידוש רישיון נהיגה

חידוש רישיון נהיגה
מקור nirshalomlaw.co.il

חידוש רישיון נהיגה – מדוע זה חשוב?

חופש התנועה הוא זכות קדושה במדינת ישראל. המחוקק הכיר בכך שכל אדם זכאי ללכת או לנסוע לאן שהוא רוצה וכי אסור להגביל את הזכות הזאת. עם זאת חופש התנועה אינו סופי והדוגמא הבולטת ביותר לכך זה העובדה כי אנשים צריכים רישיון נהיגה אם הם רוצים לנהוג ברכב. מדוע הרישיון הוא חשוב ולצד זאת יש חובה לבצע חידוש רישיון נהיגה?  אם כן הרישיון מאפשר לרשויות המדינה ובעיקר למשטרה לדעת כי עברתם טסט וכי אתם אחרי לימודי נהיגה. כך הרשויות יכולות להיות בטוחות כי אתם יודעים לנהוג וכי אין בעיה לאפשר לכם לעלות על הכביש. אם אין לכם רישיון זה סימן שאתם לא יודעים לנהוג וזה אומר כי אתם שמים את עצמכם ואת המשתמשים האחרים בדרך בסכנה גדולה ומכך יש חובה להימנע.

חידוש רישיון נהיגה
מקור nirshalomlaw.co.il

מה קורה למי שנוסע ללא רישיון תקף?

עליכם להבין כי הנושא של חידוש רישיון נהיגה ושל נהיגה ללא רישיון הוא נושא אקוטי למשטרת ישראל. המשטרה מקפידה מאוד על אכיפה של נושא זה ולמעשה בכל ביקורת שהיא עושה לנהגים הדבר הראשון שאותו היא מבקשת לקבל זה את רישיון הנהיגה שלכם. עליכם לדעת כי נהיגה ללא רישיון היא עבירה פלילית לכל דבר ועניין ומוטלים סנקציות על מי שנוהג ללא רישיון. למעשה אפשר אפילו לשבת בכלא אם נסעתם ללא רישיון וזהו משהו שכל אחד צריך לקחת בחשבון. אל תזלזלו בנושא זה ולא כדאי לכם לטמון את הראש בחול ולנסוע ללא רישיון מכיוון שהעונש על כך הוא חמור מאוד.

נתפסתם ללא רישיון – זה מה שאתם צריכים לעשות

עוד נקודה שמחייבת התייחסות היא מה קורה אם נתפסנו נוהגים ללא רישיון או שלא ביצענו חידוש רישיון נהיגה? אם כן אם תפסו אתכם ללא רישיון הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל עורך דין תחבורה אשר ייצג אתכם בנושא זה. עורך דין תחבורה הוא הדמות הטובה ביותר לייצוג במקרה של נהיגה ללא רישיון ולו יש את הידע המקיף ביותר כיצד להתמודד עם האשמות אלו בבית המשפט. עליכם לדעת כי אתם יכולים לקבל עונש חמור ואף לשבת בכלא ולכן כל כך חשוב לפנות אל עורך דין אשר ייצג אתכם ויגן עליכם בבית המשפט או מול המשטרה ועל כך כדאי לתת את הדעת.

האם כדאי לי לייצג את עצמי מול הרשויות?

בשום פנים ואופן לא כדאי לייצג את עצמכם לבד ותמיד כדאי לפנות אל עורך דין שייצג אתכם. ההופעה בבית המשפט מחייבת ידע עמוק ואדם מן היישוב לא יכול לעשות זאת לבד ולכן כל כך כדאי לכם לפנות אל עורך דין אשר יעזור לכם ואשר יבטיח כי תקבלו את העונש הכי קל שאפשר לקבל עקב נהיגה ללא רישיון.

מאמר זה נכתב על ידי ניר שלום, לעורך דין ניר שלום יש ניסיון של למעלה מעשור בתביעות תעבורה, דיני תעבורה ובנוסף תעודת חוקר תאונות דרכים מה שמביא להכרעות רבות אל מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

מעוניינים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום 077-9976882

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...