Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חיוך מדהים ויפה

חיוך מדהים ויפה
קרדיט CANVA

אחת מן הטכניקות הייחודיות ביותר בתחום רפואת השיניים זה ללא ספק ציפוי שיניים ללא השחזה לומינירס. למעשה טכניקה זו מבוצעת על ציפוי חרסינה ייחודי  ודקיק במיוחד, המיוצר במעבדות בודדות בעולם, ורק רופאי שיניים אשר הוכשרו על ידי החברה מורשים לעבוד בטכניקה זו. לציפוי שיניים זה ישנם מגוון יתרונות:

  • אין השחזה- זאת אומרת שאין כמעט פגיעה בחומר שן בריא, ומשך זמן הטיפול קצר יותר. אם יש צורך בהשחזה, היא מעטה במיוחד.
  • מהירות- באמצעות כך שאין צורך בהשחזה, התהליך הופך למהיר ויעיל יותר.
  • אסתטיקה- פתרון זה יעיל עבור בעיות של צבע על השיניים, צורות השיניים ותיקוני זווית קלים.
  • הרדמה- לרוב אין צורך בהרדמה מקומית (אלחוש מקומי), שכן אין כמעט הסרה של חומר שן בריא. הליך זה נחשב לבטוח, יעיל ואיכותי במיוחד.

לשם עשיית ההליך תוכלו לפנות אלינו למרפאת השיניים מדארט. במרפאה שלנו הוכשרו שלושה רופאים לביצוע טיפולי לומינירס והם: ד"ר גלית כהן, ד"ר ענת גרוס, ד"ר גבי ודנאי.

כמו כן הצוות הרפואי שלנו הינו בעל הכשרות רבות בתחום טיפולי השיניים, בזכות מגוון המומחים בצוות המרפאה: מומחים לרפואת הפה, לכירורגיה פה ולסת, רפאות חניכיים, ולטיפולי שורש. צוות מומחים שכזהבמרפאה אחת, מאפשר התמודדות עם מגוון מצבים רפואיים פשוטים וסבוכים כאחד. קבוצת מדארט הוקמה לפני יותר מ30 שנה, ומונה כיום כשלושה סניפים ברחבי הארץ: מדארט מבשרת ציון, מדארט תל אביב ברמת אביב ומדארט אונו בגני תקווה. אנו מתמחים בכל תחומי  רפואת השיניים, טיפולים משמרים, שיקום הפה, כירורגיית פה ולסת, שתלים וטיפולי חניכיים, טיפולי שיניים אסתטיים  ועוד.

ליהנות מחיוך עוצר נשימה ומשתלם

אחד מציפויי השיניים הנפוצים כיום הוא  ציפוי קומפוזיט ייחודי- ציפוי ננו קרמי לשיניים. ציפוי קומפוזיט זה בעל יתרונות מרובים: הטיפול שמרני ביותר, מיידי, מצריך הסרת שן מינימאלית, מבוצע בפגישה עיקרית אחת, הפיך (ברובו) ובעל יכולת תיקון ותחזוקה פשוטים ומהירים. יתרונות אלו הופכים את ציפוי הבונדינג הזה למומלץ ומשתלם במיוחד, שכן עלויות ציפוי קומפוזיט נמוכות בהרבה מעלויות ציפוי חרסינה. טיפול זה נעשה באמצעות טכנולוגיה חדשנית, המאפשרת למטופל ליהנות מחיוך יפה יותר במהירות רבה ומבלי לפגוע בשיניים. החיסרון העיקרי של סוג ציפוי זה, הינו אורח חייו הקצר ביחס לציפוי חרסינה. החומר רגיש יותר לשברים, וסופח צבע עם השנים. עם זאת, חסרון זה מתגמד, בזכות יכולת התחזוקה הקלה.

רפואה ברמה גבוהה ואיכותית

על מנת ליהנות מטיפולי שיניים אסתטיים ברמה גבוהה, יש צורך במרפאת שיניים המתמקצעת בטיפולים מסוג זה, ושרופאיה מכירים ושולטים במגוון הכלים שיש לרפואת השיניים האסתטית להציע- הלבנת שיניים במגוון שיטות: הלבנה בלייזר / אור מקוטב, הלבנת שיניים פנימית walking bleach, ציפויי קומפוזיט וציפויים ננו קרמיים, בונדינג, ציפויי חרסינה: וינירים עם השחזה וללא השחזה, וכתרים אסתטיים על בסיס זירקוניה. המרפאה צריכה להכיר ולהצטייד, בכל הידע והציוד הקיים, על מנת לבנות למטופל את הטיפול המתאים ביותר עבורו ותואם את בקשותיו, ולא להציע את הטיפולים היחידים אותם המרפאה מכירה.

לשם כך תוכלו לפנות אלינו למרפאות השיניים של קבוצת מדארט. אנו עומדים לשירותך בשלושה סניפים ברחבי הארץ : מבשרת ציון, תל אביב וגני תקווה. לצוות מדארט ניסיון של מעל 30 שנה בתחום רפואת השיניים. אנו נספק עבורכם מגוון רחב של טיפולים ייחודיים וטיפולים ברמה גבוהה ועם אחריות לאיכות התוצאה לאורך שנים. לפרטים נוספים והזמנת תורים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 1599-50-1599 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...