Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חילופי משמרות: זיוה גבאי מלכא נבחרה לכהן כמנהלת החדשה של האגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעתיים, במקומה של מירי פרחי

חילופי משמרות: זיוה גבאי מלכא נבחרה לכהן כמנהלת החדשה של האגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעתיים, במקומה של מירי פרחי
זיוה גבאי מלכה, מנהלת האגף לשירותים חברתיים הנכנסת | קרדיט: דוברות עיריית גבעתיים

לאחר כשלושה עשורים בעיריית גבעתיים, מירי פרחי, מנהלת האגף לשירותים חברתיים פורשת לגמלאות ואת מקומה מחליפה זיוה גבאי מלכא אשר שימשה עד לאחרונה כמנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים, בעיריית רעננה. זיוה תיכנס לתפקידה החדש במהלך חודש ספטמבר הקרוב.

 

מירי פרחי, בהסמכתה עובדת סוציאלית, בעלת תואר שני מאונ' ת"א עם התמחות בניהול. מירי התחילה את דרכה המקצועית בעיריית גבעתיים כעו"סית מן המניין והתקדמה להקמה וניהול מרכז היום ראשון בעיר. לאחר מכן התמנתה לנהל את המחלקה לאזרחים ותיקים במשך כ- 18 שנה, וב- 9 שנים האחרונות שימשה כמנהלת האגף כולו.

מירי פרחי, מנהלת האגף לשירותים חברתיים היוצאת | קרדיט: דוברות עיריית גבעתיים

בתקופת ניהולה, מירי הספיקה לפתח מספר שירותי רווחה לתושבים, ביניהם: מרכזי היום, מועדוני הגמלאים, מרכז למשפחה לילדים עם צרכים מיוחדים, פרויקט "סיפור חוזר" ו"דירה בעיר" לאנשים עם צרכים מיוחדים. כמו כן, מירי הקימה באגף את היחידה הקהילתית, היחידה להתמכרויות והיחידה למניעת אלימות במשפחה, ועסקה בקידום הנגשת שירותי רווחה לתושבים ופיתוח פרויקטים שונים ליחידים ולקבוצות במצבי משבר וקונפליקט.

 

זיוה גבאי מלכא, מתגוררת בתל אביב ובעלת תואר שני בעבודה סוציאלית מטעם אונ' ת"א. בעלת ניסיון רב בניהול מערכות ציבוריות בתחומי רווחה, חברה וקהילה. זיוה כיהנה כמנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית רעננה ובעיריית חדרה ושימשה בעיריית תל אביב יפו כמנהלת אגף קהילה ביפו.

זיוה גבאי מלכה, מנהלת האגף לשירותים חברתיים הנכנסת | קרדיט: דוברות עיריית גבעתיים

זיוה גבאי מלכה, מנהלת האגף לשירותים חברתיים הנכנסת: "שמחה ונרגשת לקראת כניסתי לתפקיד המשמעותי בעיריית גבעתיים של מנהלת האגף לשירותים חברתיים. מאמינה כי אשרת באופן המיטבי ביותר את התושבים ואמשיך לפתח ולטפח למענם שירותים חדשים בתחום הרווחה והקהילה, בעת המאתגרת הזו ובכלל".

 

מירי פרחי, מנהלת האגף לשירותים חברתיים היוצאת: "גבעתיים היא עיר של תושבים מעורבים ואכפתיים, שהייתה לי זכות גדולה להכיר אותם, ללמוד מהם ולעזור להם. אמונתי בעבודת האגף ופיתוח תחומיו הובילו אותי לחצוב את דרכי המקצועית בעיריית גבעתיים עד לניהול האגף כולו. אני יוצאת לגמלאות בתחושה של זכות גדולה והוקרה להנהלת העיר ולכל מנהלי ועובדי העירייה וכמובן לעובדי האגף לשירותים חברתיים המקצועיים והמסורים. אני מפקידה בידי זיוה, המחליפה אותי, אגף איכותי, מקצועי ואנושי ומאחלת לה הצלחה רבה".

 

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "ברכות ואיחולי הצלחה לזיוה גבאי מלכה, המנהלת החדשה של אגף הרווחה והשירותים החברתיים. זיוה בעלת ניסיון רב בתחומי הרווחה, החברה והקהילה ואני בטוח כי תמלא את תפקידה בצורה הטובה ביותר. אני מודה בשם עיריית גבעתיים, אגף הרווחה וצוות עובדי הרווחה, למירי פרחי שיוצאת לגמלאות, על עבודה מקצועית ומסורה במהלך כל שנותיה במערכת העירונית".

 

האגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעתיים, הוא נדבך מרכזי במתן השירותים למגוון סוגי האוכלוסייה הנתקלים במשבר כמו מחלה, גירושין, צרכים מיוחדים, התמכרויות ובנוסף נותן מענה לכלל תושבי העיר. האגף פועל להעצמה וחיזוק האוכלוסייה, הקמת קבוצות פעילים ומתנדבים ויצירת חוסן קהילתי. במצבי חירום, כמו בתקופת הקורונה או במבצעים מלחמתיים, האגף יוצר מענים ושירותים המותאמים למצב החדש.

 

האגף בנוי משלוש מחלקות גדולות ושתי יחידות. הראשונה היא המחלקת לאזרחים וותיקים, השנייה היא המחלקה לפרט, משפחה ומוגבלויות והשלישית היא המחלקה לילד, נוער וצעירים. באגף קיימות היחידה להסדרי דין (גירושין, משמרות) והיחידה למשאבי קהילה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...