Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חניכת גינת אסתר המשודרגת

חניכת גינת אסתר המשודרגת
צילום דוברות העיריה

עיריית גבעתיים חנכה בשבוע שעברה את גינת אסתר, לזכרה של אסתר סרולוביץ' ז"ל. בטקס נכחו רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים, משפחת סרולוביץ', יורם פומרנץ', סמנכ"ל העירייה, פיני אדרי, מנהל אגף שפ"ע, ליאור סידוב, מנהל אגף אירועים ורענן שמעיה, מנהל מחלקת גנים ונוף.

צילום דוברות העיריה

אסתר, עלתה ארצה בגיל עשר וחוותה קשיי קליטה בעקבות אי ידיעת השפה העברית, אך דבר זה לא מנע ממנה ללמוד בשקדנות ולהפוך להיות מבין התלמידים המובילים בבית הספר. כאשר אסתר הקימה את משפחתה היא החליטה לעבור אל גבעתיים, כדי לגדל ולחנך בה את ילדיה. היא היתה אם מסורה ואישה חרוצה, ובמסגרת עבודתה בדואר ישראל, שם היתה מועסקת במשך עשרות שנים, קיבלה יותר מפעם אחת את תואר העובדת המצטיינת. בעת לכתה, בנה, שמואל מוסטיקמן, הגה את הרעיון להקמת הגן לכבודה ויזם אותו.

דבריו של ד"ר רז מוסטיגמן, בנה של אסתר בטקס: "אבן הזיכרון המונחת בגן מנציחה את אמא בדיוק כפי שהיא הייתה רוצה שיזכרו אותה: בעלת החלומות שעליה נאמר: "שרית וגם יכולת"!"

מלבד טקס החניכה, נערך באותו הערב הפנינג ילדים שמח אשר כלל; משחקי רצפה, עמדת איפור וצמות, מתחם תיפוף, פינות יצירה והצגת ילדים. בגינה נסלל שביל אופניים חדש בקטע המחבר בין רחוב בורוכוב ועתיד להתחבר לרח' ויצמן. הותקנו מתקני כושר המותאמים למבוגרים ולבני הגיל השלישי, כאשר אזור מתקני המשחק שילש את עצמו במרחב והתחדש במגלשות לגיל הרך ולילדים. כל המתקנים עברו את תקן הנגישות והבטיחות והינם מונגשים ומותאמים עבור אוכלוסיית בעלי המוגבלויות. בנוסף, הותקנו מערכות הצללה חדישות, ברזיות, ריהוט גן חדש ותאורה וגם השבילים חודשו.

כחלק מהראייה הסביבתית של עיריית גבעתיים בהובלת רענן שמעיה, מנהל מחלקת גנים ונוף והאחראי על פרויקט שדרוג הגינה, נעשו עבודות שימור של הצמחייה והעצים הקיימים במתחם ובוצעו נטיעת עצי בוסתן והדר.

רן קוניק, ראש עיריית בגבעתיים: "סיפורה של אסתר מייצג את דור העולים, דור שעבד קשה בשביל לחמו והקריב הרבה למען עתיד ילדיו, אך יותר מכל, היא מייצגת את גבעתיים. הצניעות והענווה שעטפו את דרכה, לצד ההשקעה בחינוך ילדיה ובהעשרת התרבות שלהם. זוהי דרכה של גבעתיים. תודה לכל האנשים שעסקו במלאכה מטעם העירייה. מחמם את הלב לראות לצד טקס החניכה את גינת אסתר שוקקת חיים בהפנינג ילדים. תושבים רבים מהאזור המתינו בשקיקה לשדרוג הגינה ושמחו מאוד לראות את התוצאות המרשימות של העבודה המאומצת בגינה."

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
טכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון רחובות וכבישים לראשונה בגבעתיים
גבעתיים מתחדשת בטכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון הרחובות ונראות פני העיר. פיילוט...
"מגשרים על סכסוכים": לא שיתפו אותך בסרטון טיק טוק? לא הזמינו אותך למסיבה? בכיתה יש מריבות על מקומות ישיבה?
קורס של מרכז הגישור העירוני בגבעתיים בשיתוף מתנדבי "ידיד לחינוך"...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
לראשונה עמדת שירות עצמי של ביטוח לאומי הושקה במרכז שירות לתושב בעיר
כחלק מהמאמץ להנגיש ולהרחיב את מגוון השירותים לתושבי העיר, בימים...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
מועדון שורדי השואה שלנו "קפה אירופה" זוכרים את רס"ן בר פלח ז"ל, סגן מפקד סיירת הנח"ל שנהרג בהיתקלות עם מחבלים לפני כחודשיים
ביום שלישי (16.11), נערך אירוע הוקרה לזכרו של בר פלח...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...