Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חשיבות פניה מוקדמת לעורך דין תאונות דרכים

חשיבות פניה מוקדמת לעורך דין תאונות דרכים
קרדיט - Canva

מעורבות בתאונת דרכים מוכרת לרוב הנהגים במדינה. זהו אינו עניין נעים גם שהתאונה נחשבת קלה ויש בה פגיעה ברכוש בלבד. ככל שתאונה קשה יותר כך גם הדברים יהיו מורכבים יותר. פגיעה בגוף ולא רק ברכוש מהווה קפיצת מדרגה. אז יכולים להיגרם נזקים רבים בעקבות הפגיעה כמו צורך באשפוז ושיקום, הוצאות על עזרים ועוד. פניה מוקדמת ככל האפשר אל עורך דין תעבורה תל אביב כשזהו מקום הפגיעה המתמחה בתאונות דרכים תסייע לו לקבל את הפיצויים המגיעים לו מחברת הביטוח. ככל שיפנה מוקדם יותר, מומלץ ממש מיד לאחר התאונה, כך יהיה אפשר לאסוף יותר ראיות והוכחות לנזק שנגרם. עורך דין זה הוא הכתובת גם לייעוץ וטיפול בכל הנוגע לעבירה שגרמה לתאונה, כמו ייעוץ לפני חקירה וכמובן ייצוג במשפט.

נהגתם עם רישיון שפג תוקפו? יש לכך השלכות

אחד התנאים החשובים לכך שנהג רשאי לעלות על הכביש הוא שיהיה לו רישיון בתוקף. נהגים רבים נוטים לא לשים לב ויתכן שאפילו לא לגמרי מודעים לכך שלרישיון הנהיגה יש תוקף ועליהם לחדש אותו. נהיגה עם רישיון לא בתוקף נכללת תחת העבירה של נהיגה ללא רישיון הכוללת בתוכה גם מצבים בעייתיים יותר כמו נהיגה בסוג רכב שאין רישיון לנהיגה בו או נהיגה ללא רישיון כלל. גם כשמדובר על נהיגה עם רישיון שפג תוקפו יש דרגות חומרה לפי הזמן שחלף מפקיעת תוקף הרישיון. אם מדובר בתקופה של עד 6 חודשים הענישה תהיה קנס של 250 ₪. בתקופה של חצי שנה עד שנתיים יינתן קנס של 750 ₪ ובתקופה של שנתיים ומעלה הנהג כבר יזומן למשפט.

ייעוץ של עורך דין לפני חקירה- גם בתחום התעבורה

רבים מסתכלים על תחום התעבורה ועל עבירות תעבורה בקלות ראש יותר מאשר על עבירות פליליות אחרות. חשוב לראות בעבירות תעבורה חמורות עבירות פליליות לכל דבר. גם המשפט בבית המשפט ענייני תעבורה דומה במהותו למשפט הפלילי. בשני המצבים התובעת היא המדינה והעונש יכול להגיע גם למאסר. לכן, כבר כאשר מזומנים לחקירת משטרה לגבי עבירה או תאונה חשוב להתייעץ קודם עם עורך דין תעבורה תל אביב או לפי אזור מגוריכם כדי שייעץ לכם  כיצד לנהוג בחקירה, מה לומר ומה לא למהר לפתוח כדי שהדברים לא ישמשו לרעתכם בהמשך. חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון רב שייצג בהצלחה נאשמים גם בעבירות תעבורה חמורות.

עו"ד משה רבי מתמחה בדיני תעבורה ומתמקד בתחום זה. יש לו את כל הידע והניסיון לייצג בהצלחה נהגים במגוון מצבים ולספק ייעוץ מועיל לפני חקירה. מוזמנים ליצור קשר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...