Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טורניר כדורסל ארצי מיוחד לאנשים מיוחדים

טורניר כדורסל ארצי מיוחד לאנשים מיוחדים

אירוע מיוחד ומרגש – טורניר כדורסל ארצי של קבוצות כדורסל של אנשים עם צרכים מיוחדים – התקיים  ברמת-גן. בארגון הטורניר, היו שותפים: מחלקת הספורט באגף החינוך בעיריית רמת-גן, סניף אקים רמת-גן גבעתיים  ועמותת ספיישל אולימפיקס. הטורניר מוקדש מאז שנת 2007 לזכרו של ליעד פינטו ז"ל, תלמיד בית הספר "אחווה" לחינוך מיוחד, שנפטר לפני 13 שנה (והיה אמור להיות בן 31 בעוד שבועיים).

האירוע התקיים באולם הספורט של מרום נווה בהשתתפות 12 קבוצות מיוחדות מכל רחבי הארץ (למעלה מ-150 שחקנים ומלווים)- מכישורית בגוש שגב בצפון ועד באר שבע נטלו חלק בטורניר בהתאם לרמות השונות. הטורניר נפתח בהרקדת זומבה מלהיבה. בהמשך, במקביל למשחקי הכדורסל באולם קיימו תלמידי תיכון "אורה מודיעים" בהובלת המורה לספורט, קרן מרלי, פעילויות ספורט שונות להנאת המשתתפים וסייעו בארגון המשחקים. מדובר בקשר מיוחד בין התיכון לסניף אקים רמת-גן גבעתיים שנמשך מזה כחמש שנים.

על המגרש התנהלו כ-20 משחקים, שניים במקביל, כשכל קבוצה שיחקה לפחות פעמיים מול קבוצה ברמתה. גולת הכותרת באירוע הייתה שילוב שתי קבוצות של חיילים מהמשטרה הצבאית ומפיקוד העורף ושתי קבוצות מתיכון "בליך" ותיכון "אורה מודיעים" במשחקים עם השחקנים המיוחדים. לא נגדם אלא איתם ב"ערבוב" אחד גדול ובחוויה של ביחד. אירוע ראשון מסוגו בטורניר.

ראש העיר רמת-גן, ישראל זינגר, הגיע לאירוע ובירך את המשתתפים בדגש על נושא השילוב חיזק את בני המשפחה והבטיח לפעול למען האנשים המיוחדים. ראש מינהל הספורט במשרד התרבות והספורט , ד"ר אורי שפר, העלה על נס את שיתוף תלמידי התיכון והחיילים והבטיח להיות שותף לעשייה בהמשך. גם מנהלת אגף החינוך בעיריית רמת-גן, דליה לין, בירכה על הפעילות ופרגנה לכל השותפים. מ"מ מנכ"ל הספיישל אולימפיקס, ראובן אסטרחן, נכח במקום לאורך היום.

תעודות הוקרה הוענקו ל: הלל טרבלסי ממח' הספורט, ירון ששון מהספיישל אולי מפיקס, קרן מרלי ותלמידי כיתה ט' 1 מ"אורה מודיעים", ליעקב ושרה חי  ולרבים אחרים.

יו"ר אקים ר"ג-גבעתיים, גדעון מיטשניק, בירך על שיתוף הפעולה הייחודי עם ספיישל אולימפיקס ועיריית רמת-גן תוך הדגש על חשיבות המפגש של כלל הגורמים השונים באירוע. מדליות וגביעים הוענקו לשחקנים, לקבוצות ולמארגנים על ידי המארגנים ובני משפחתו של ליעד פינטו ז"ל.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...