Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיול בברלין: האטרקציות שאסור לפספס

טיול בברלין: האטרקציות שאסור לפספס
שער ברנדנבורג. (צילום באדיבות pixabay)
שער ברנדנבורג. (צילום באדיבות pixabay)

טיול בברלין הוא היום אחד הטיולים המועדפים על הישראלים, הן צעירים והן מבוגרים. ברלין מציעה מגוון רחב של אטרקציות, לרבות אתרים היסטוריים חשובים, מתחמי תרבות מודרניים וכמובן – מקומות בילוי רבים, ומדי שנה היא אבן שואבת עבור מיליוני תיירים. אז איך מתחילים לתכנן טיול בברלין, מה חשוב לדעת ואיפה מבלים? במאמר זה תוכלו למצוא את כל הפרטים.

כיצד מגיעים?

כיום בעידן הלואו קוסט ניתן למצוא מבחר טיסות לברלין מישראל, ביניהן טיסות של אל-על, ישראייר, ארקיע ו-Air Berlin. חברות תעופה אחרות מציעות טיסה לעיר עם עצירת ביניים באחת מהערים באירופה, כך שאם אתם רוצים לחסוך ולא אכפת לכם שההגעה תימשך יותר זמן – זאת בהחלט אפשרות מצוינת עבורכם.

המטוס ינחת בשדה התעופה טגל או בשדה התעופה שונפלד – שני שדות תעופה גדולים הממוקמים יחסית קרוב לעיר. ההגעה משדה התעופה אל מרכז העיר תיעשה באמצעות רכבת תחתית, רכבת עילית, אוטובוס, מונית או הסעה מאורגנת מטעם המלון. למעשה, מרגע הנחיתה וביקורת הדרכונים אפשר להגיע אל המלון שבחרתם בתוך כארבעים דקות – ואפילו פחות.

כמובן שאפשר למצוא גם חבילות נופש לברלין הכוללות טיסה, מלון ואם רוצים – גם רכב, אבל כדאי לבדוק היטב את הנושא. לפעמים יהיה זול יותר לצאת לאותה חופשה בדיוק אם מזמינים טיסה לחוד ומלון לחוד.

באיזו תקופה כדאי לבקר בברלין?

העונה שבה כדאי לבקר בברלין היא הקיץ, שכן בחורף ובסתיו שורר בה מזג אוויר קר במיוחד. כמובן, שהזמנת טיול לברלין בחורף יעלה פחות – והדבר בהחלט יכול להוות שיקול לבחירת מועד הנסיעה.

מה כדאי לראות בברלין?

כאשר מתכננים טיול לברלין כדאי מאוד לדעת מה אתם מעוניינים לראות בעיר ובאילו אתרים אתם מעוניינים לבקר. כדאי גם "לעשות שיעורי בית" ולסמן לכם מקומות בהם תרצו לבלות כמו מסעדות, פאבים ותיאטראות, כדי שלא תרגישו שפספסתם. לפניכם מספר אתרים ומקומות מרכזיים שבהם כדאי לבקר כשמגיעים לברלין:

  • שדרת אונטר דן לינדן – השדרה המרכזית של העיר בה עבר בעבר הגבול בין מזרח למערב ברלין. שער ברנדנבורגר הממוקם בשדרה זאת היה בעבר חלק מהחומה שהקיפה את מערב העיר, והיווה את שער הכניסה אליו. לאחר איחוד העיר הפך השער מסמל ההפרדה לסמל החופש, והוא בהחלט מקום שכדאי לבקר בו כשמגיעים לעיר.
  • קתדרלת ברלין – הקתדרלה המרכזית של העיר – מבנה מרשים ביותר. כדאי לקחת סיור אל הכיפה וליהנות מכל היופי המרשים.
  • חומת ברלין – הסמל של המלחמה הקרה שהפרידה בין שני חלקי העיר. היום פוקדים את החומה הרבה מאוד תיירים כדי לחזות בפיסת היסטוריה אמיתית.
  • כיכר פוטסדאם – אחת הכיכרות הפופולריות ביותר בברלין. היא מוקפת הרבה מאוד בתי קפה חביבים וחנויות שכיף להיכנס אליהן עם או בלי לקנות. בכיכר ישנו גם מקום נחמד לתצפית על העיר, וניצב בה גם מגדל סוני ובו קולנוע תלת ממד איכותי.
  • מרכזי קניות – בברלין יש הרבה מאוד מרכזי קניות, ומי שאוהב שופינג ימצא שם הרבה מה לעשות. לגבי המחירים – אל תצפו ליותר מדיי, כי ברלין יקרה, ואפילו מאוד, אבל תמיד יש סיילים ותמיד יש גם את בתי הכלבו בהם אפשר למצוא בגדים, צעצועים ושאר מזכרות במחירים זולים.

טיול בברלין, ולא משנה אם הוא כזה אשר מורכב מטיסות לברלין וממלון בנפרד או שהזמנתם חבילת נופש לברלין – הוא פשוט טיול מיוחד. תוכלו לשלב בו גם ביקור באתרים שהם חלק בלתי נפרד מההיסטוריה, גם בטן-גב ומנוחה וגם בילויים וקניות – אם נפשכם חשקה. אז תכננו את הטיול שלכם בברלין, ואנחנו בטוחים שיהיה לכם טיול נעים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
לפנק את העובדים שלנו
הדרך הטובה ביותר להעריך את העובדים שלנו על עבודתם הקשה...
DCIM102MEDIADJI_0604.JPG
אירוח משפחתי מושלם
אחד הדרכים הנהדרות ליצור גיבוש משפחתי מושלם ואיכותי זה באמצעות...
2 מסלולי 4X4 מומלצים באזור חיפה והכרמל
אין כמו לצאת לטיול 4X4 באיזו שבת שימשית (שסוף סוף...
רובוט בריכות
רובוט לבריכה חובה בכל בית
אם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות הרבים של רובוט לבריכה,...
ליהנות מחופשה מושלמת עם הילדים
מלונות בצפון מציעים חוויה לכל המשפחה ותוכלו ללון במלונות המצויים...
נופש משפחתי בחופש הגדול
נופש משפחתי בחופש הגדול
לצאת לנופש עם כל המשפחה בחופש הגדול זו אופציה מאוד...
כבר מעכשיו – חושבים על חופשת הקיץ הקרובה שלכם
כבר מעכשיו – חושבים על חופשת הקיץ הקרובה שלכם
מלון בוטיק  - למרות שאנחנו עדיין בעיצומה של שנת הלימודים,...
לאן נטייל עם המשפחה בחורף?
לאן נטייל עם המשפחה בחורף?
החורף כבר שוב כאן איתנו ונראה כי השנה רובנו לא...
טיול גמלאים לבן שמן
יוצאים מה"קופסה" טיול גמלאים תחת מגבלות התו הסגול
תקופת הקורונה מערימה קשיים ואתגרים רבים לכולם ובמיוחד לאוכלוסיית הגיל...