Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפולי וואטסו בהריון – לצוף על המים

טיפולי וואטסו בהריון – לצוף על המים
תמונה באדיבות: pixabay

דמייני לך את התמונה הבאה: את שוכבת במים חמימים, רגועה, קלה ונינוחה (דבר שלא חשת הרבה זמן מאז תחילת ההריון) בעוד שמטפל אישי מציף אותך בהתאם לקצב נשימתך ותומך בראשך כך שאת מרגישה שאת מרחפת. נשמע נפלא, לא? ודאי תשמחי לשמוע שמדובר על טיפול אמיתי שעונה לשם: "וואטסו". המילה "וואטסו" מגיעה מהשילוב בין המילים: "WATER" ו- SHIATSU"" והיא מתבססת על שיטת הטיפול בשיאצו בסביבה מימית.

להרגיש קלילה ונינוחה במהלך ההריון – כן, זה אפשרי!

טיפולי מים בהריון מתאימים מאוד לנשים הרות משום שהם מסייעים להן להירגע ולחוש קלות יותר בתקופה בה נשים רבות מרגישות כבדות, סרבול, כאבים וחוסר נוחות. טיפול וואטסו בהריון מסייע לאשה להרפות את שרירי הגוף, להפחית לחצים מהחוליות ולהאריך את הצוואר והגב. נוסף על ההובלה השקטה במים מבצע המטפל מתיחות ולחיצות שמקלות על השרירים והמפרקים, מפחיתות את הלחצים שמופעלים על האגן ומפחיתות את כאבי הגב מהם סובלות נשים רבות בתקופת ההריון.

יתרונות נוספים של וואטסו לנשים בהריון הם שהטיפול משפר את השינה ואת זרימת הדם, מונע בצקות ומאפשר להריונית להתקרב לעובר משום שבמהלך הטיפול גופה עטוף במים – והשקט והרוגע מאפשרים לה להקשיב לפעימות לבה וליבו. כמו כן, מסייע הטיפול בהאטת קצב הלב כך שמחזור הדם הופך ליעיל יותר. תרומה נוספת של הטיפול היא הפחתת לחץ הדם, שגם מסייעת בהעמקת הנשימה. עוד יתרון נוסף הוא שיפור בתפקוד מערכת העיכול.

השלווה משתלטת עלייך והמחשבות נרגעות – פתאום יש לך שקט בראש

נשים רבות שנמצאות בתקופת ההריון סובלות משינויים קיצוניים במצב הרוח כך שהן עלולות לסבול מחוסר שקט, חרדה ואף דיכאון. הסיבות לכך נובעות מהשינויים הגופניים וההורמונליים שהגוף עובר בתקופה זו וכן חששות מהלידה עצמה ומהבדיקות הרבות שיש לעבור במהלך ההיריון. טיפולי הוואטסו מסייעים להריונית להתנתק מהסביבה – לשכוח מדברי הסובבים ומההמלצות של נשמות טובות למיניהן, להניח בצד את המאמרים שהן קראו ואת המידע שקלטו בפורומים השונים ולהתמקד רק בעצמן ובעובר. האפשרות להניח את כל "חבילת הדאגות" בצד ולו לזמן מה תורמת לשיפור מצב הרוח, להפחתת החרדות ולמילוי מצבור האנרגיה.

מעוניינת לבצע טיפולי וואטסו? בחרי במטפל מקצועי, מוסמך, מנוסה ואמין

כדי להפיק מטיפולי הוואטסו את כל היתרונות חשוב לבחור במטפל מקצועי. מטפל מקצועי יחזיק בתעודת הסמכה של מטפל וואטסו. לימודי וואטסו בישראל מתבצעים במספר מוסדות לימוד בארץ, ובשביל השקט הנפשי שלך רצוי לשאול את המטפל היכן סיים את לימודיו. טיפול וואטסו אצל מטפל מקצועי, מוסמך ומנוסה יקל על הכאבים, ירגיע את גופך ויסייע לך לעבור את תקופת ההריון בצורה נעימה, שלווה ושקטה יותר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...