Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול טבעי בפצעי אקנה – מה באמת עובד?

טיפול טבעי בפצעי אקנה – מה באמת עובד?
קרדיט - Freepik

פצעי אקנה מופיעים בעיקר בגיל ההתבגרות אך קיימים מקרים בהם בעיית האקנה מתפרצת מחדש או מופיעה לראשונה בגיל מבוגר. שינויים הורמונליים עשויים להיטיב או להחמיר בעיה של אקנה. הבשורה הטובה היא שקיימים היום תכשירים טיפוליים מבוססים חומרי גלם טבעיים שמצליחים לשפר באופן ניכר את מראה העור. יש מה לעשות בשביל לפתור את בעיית האקנה בכל גיל. אם אתם סובלים מבעיית פצעונים – משחה לייבוש פצעים בפנים מזרזת את ההחלמה.

פיגמנטציה בעור שומני עם בעיית פצעונים

בעיה משולבת של פיגמנטציה יחד עם אקנה בעור הפנים מופיעה בעיקר אצל נשים בהריון. השינויים ההורמונליים מוציאים את עור הפנים מאיזון וגורמים להופעת פצעים וכתמים. הבחירה הנכונה עבור עור הפנים במהלך ההיריון וגם לאחריו היא קוסמטיקה טבעית. קרם לטיפול בפיגמנטציה שמתבסס על חומרי גלם צמחיים וטבעיים בלבד מתאים לשימוש במהלך הריון. יחד עם קרם לטיפול בפיגמנטציה כדאי לשלב גם תכשירים טבעיים לניקוי העור, ייבוש פצעים בפנים והזנה.

מה גורם לפצעי אקנה?

  1. שינויים הורמונליים
  2. תזונה לא נכונה
  3. חדירת חיידקים אל נקבוביות העור
  4. היגיינה לקויה

איך מטפלים באקנה?

טיפול נכון בבעיית אקנה הוא כזה שתואם את סוג העור, אורח החיים והמאפיינים האישיים. שמירה על היגיינה שכוללת שטיפה יסודית של עור הפנים פעמיים ביום תורמת לצמצום כמות הפצעים. את תכשירי הניקוי, הטיפול וההזנה יש לבחור על פי סוג העור עם העדפה לתכשירים טבעיים. משחה לייבוש פצעים בפנים היא מוצר חובה בעבור כל אדם שסובל מאקנה. ניקוי נכון של עור הפנים חיוני אך ניקוי מוגזם עלול דווקא להחמיר את הבעיה. אם נשתמש בעתים קרובות בתכשירי פילינג אנו עלולים לגרום לבלוטות השומן להפריש כמות מוגברת של שומן. המינון המומלץ עבור רוב האנשים הוא שטיפת עור הפנים פעמיים ביום, מריחת משחה לייבוש פצעים בפנים וניקוי פילינג (ביתי) פעם עד פעמיים בשבוע.

טיפוח עור הפנים במהלך הריון

קשה להיות זוהרת וקורנת עם כתמי פיגמנטציה כהים על הפנים בתוספת פצעונים. השינויים ההורמונליים במהלך ההיריון משפיעים על העור, הציפורניים, השיער, פצעי אקנה עשויים להופיע באזור הפנים, הצוואר והגב העליון. הגורם לכתמים הוא פיזור חלקי של פיגמנט המלנין, במקום לפזר את הפיגמנט בצורה אחידה הוא נאגר באזורים מסוימים וכך נוצרים כתמים. בתקופת ההיריון וההנקה כדאי לצמצם שימוש בתכשירי קוסמטיקה שמכילים כימיקלים, קרם לטיפול בפיגמנטציה על בסיס חומרים טבעיים יהיה בחירה נכונה יותר. לא מתפשרים על פחות ממוצרי קוסמטיקה טבעיים? חברת עשבי קדם הישראלית מציעה מוצרים בריאות, טיפוח ויופי שמתבססים על צמחי מדבר יהודה. אם יש לך בעיה של אקנה או פיגמנטציה הצוות המקצועי של עשבי קדם ישמח להמליץ על מוצרים מתאימים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עדשות המגע שלא כדאי לכם לוותר עליהן
כל מי שסובל מבעיות ראייה מזה שנים יודע שמגיע רגע...
מהו סרטון תדמית ומדוע הוא חיוני לעסק שלכם?
בעולם העסקי של ימינו, התחרות על לקוחות היא עזה בכל...
עיצוב המטבח המושלם: חידושים, רעיונות והשראה
המטבח, הלב הפועם של הבית, הוא יותר מסתם מקום לבשל...
תאונות אישיות: מה נחשב לתאונה זו ואיך מקבלים פיצוי?
תאונות יכולות לקרות בכל מקום: ברחוב, בבית ובכל סיטואציה. כל...
ממ"ד שבאמת יגן עלינו ברגע האמת
למרות שלא נעים לחשוב על זה, בסופו של דבר אנחנו...
טפלו בעצמכם כי מגיע לכם
לפעמים אנחנו עוברים את חיינו בתחושה שמגיע לנו יותר אבל...
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...
הביורוקרטיה הכרוכה בכספים מחייבת ניהול מתמחה
כל עסק וכל מי שעושה עסקים בישראל ועם העולם מכיר...
כל מה שחשוב לדעת בשביל לבחור נכון מצלמה לאבטחת הבית
תוספת של מצלמות אבטחה מחזקת את תחושת הביטחון של בני...