Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים לישראלי המצוי – מה לא לעשות בקרוז בחו"ל

טיפים לישראלי המצוי – מה לא לעשות בקרוז בחו"ל
קרדיט PIXABAY

שייט או כפי שנקרא בשפה המוכרת יותר" קרוז" הינו סוג של נופש שאין בו הרבה הוצאות, מלבד המחיר הרשמי. המחיר של השייט כולל לינה, ארוחות נסיעות ובילוי. מומלץ לקחת בחשבון עלויות נוספות אשר כלולות במחיר. יש לשלם מיסי נמל כאשר האונייה עוגנת בכמה מהם. ככל שהאוניה תעגון במספר רב יותר של נמלים, כך גם המחיר של המיסים יהיה גבוה יותר.גם הוצאה על משקאות, שתייה חריפה, כיבודים בבר ויש לקחת בחשבון את הטיפים שיש לשלם לנותני השירות באונייה. אלה הן ההוצאות על קרוז שיש לקחת בחשבון.

טיפים לישראלי המצוי - מה לא לעשות בקרוז בחו"ל
קרדיט PIXABAY

היום מאוד פופולארי, לקחת קרוז לברצלונה אך יש להזמין מראש לפני העונה החמה, היות והמחירים עולים בסמוך לקיץ. עוד הוצאה נוספת, יש לשלם על סיורים וכן, אם תהיו מעוניינים לצאת לקניות בנמל שבו עוגנת האונייה, יש להוציא כסף על תחבורה ציבורית. יש לדעת כי עליכם להיות סגורים לגבי תאריך הקרוז, היות ודמי הביטול במידה ותתחרטו הם גבוהים מאוד וחבל.

בדקו מבצעים לקרוז משפחתי  בברצלונה

ישנם מבצעים שמשתלם לדעת עליהם כמו 50% על ילד בתא או נוסע שני בחצי מחיר או ילד בחדר הורים בחינם. ישנם זוגות צעירים רבים שמעוניינים יותר בשייט רומנטי כמו קרוז ליעדים שונים באירופה או בארה"ב, לאיים הקריביים ועוד. ירח דבש הפך להיות פופולארי  בקרב זוגות נשואים אשר מעוניינים בנופש רומנטי שהם ימצו עד תום.יש לחוות את ברצלונה כעיר תיירותית ומליאה בארכיטקטורה מדהימה של הארכיטקט הידוע בעולם מהעיר ברצלונה  גאודי בכל גיל ניתן ליהנות מטיול בברצלונה, תוך כדי הכרת העיר בשייט מדהים שעוצר בכמה מדינות באירופה, מה שמתאפשר לבקר במקומות מדהימים של ערי נמל ידועות..

למעשה קרוז לברצלונה, עשוי להתאים לכל גיל, אם לצעירים, למשפחות עם  ילדים ולמבוגרים המעוניינים להתחיל לנוח ולטייל בכל מיני טיולים ששייט הינו הטיול והנופש המועדף עליהם.  הקרוז לערים באירופה כמו ברצלונה, אינו זול, אך גם לא יקר מאוד. יש למצוא תאריך נוח ובמחיר סביר. יש לקחת בחשבון מראש את ההוצאות הנלוות ולתכנן נכון מבחינת התקציב את ההוצאות על הקרוז, כאשר בקרוז, מתוכנן לרדת בכמה ערי נמל אטרקטיביות באירופה.

תוכלו לבחור ממגוון מסלולי הקרוז ולבחור את האידיאלי עבורכם

ישנ  חבילת קרוז אשר מתפרסמים בכל תקופה מסוימת ולאתם, תוכלו לבחור את המסלול של השייט שהכי נראה לכם, מבחינת הערים באירופה, העצירות, האטרקציות ומרכזי הקניות שבהם אתם מעוניינים לרכוש מוצרים מסוימים. ישנם קרוזים שיש לקחת טיסה מנתב"ג ישירות לעיר הנמל שבו מחכה האונייה, או ישנם קרוזים שיוצאים מנמל חיפה או אשדוד של חברות שייט בבעלות ישראלית. ישנם משתנים שיש לקחת בחשבון לפני שתחליטו לגב החברה, המסלול, מהיכן נוח לכם לצאת לקרוז, אם בטיסה או ישירות מהנמל ואז, תוכלו לבחור ולהזמין לכם נופש מראש במחיר זול ומשתלם יותר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
הסיוע המשפטי ששומר על שלמות המשפחה שלכם
פירוק תא משפחתי יכול להיגרם בגלל סיבות רבות במהלך החיים...