Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים לעבודות בטון במרכז הארץ

טיפים לעבודות בטון במרכז הארץ
קרדיט pixabay

אחד הטרנדים הבולטים בענף הבנייה הוא שימוש הולך וגובר בבטון. מדובר בתופעה רחבה מאוד שנובעת מהצורך ביצירת מבנים חזקים ועמידים יותר ודרישות בטחוניות כשבמרכזן בנייתו של המרחב המוגן.

השימוש בבטון כל כך רחב עד שיש מעצבים שהשכילו לפתח נישה שלמה של עיצוב פנים בבטון אך כל עוד מדובר בבית או דירה סטנדרטיים, מבני בטון ובכללם הממד, עם כל היתרונות שבהם, מציבים קשיים רבים למי שמעוניין לשפץ ולבצע שינויים במבנה.

פנינו אל ארז המבצע קידוח וניסור בטון ביהלום במרכז על מנת ללמוד מה צריך לעשות כנתקלים בקיר בטון שצריך לשבור ואיך אפשר להפוך את המרחב המוגן לחדר נעים יותר למגורים ולעבודה באמצעות ניסור וקידוח של הבטון.

טיפים לעבודות בטון במרכז הארץ
קרדיט pixabay

מהם שירותי ניסור וקידוח בטון?

לאור המגמות בעולם הבנייה וההתבססות על בטון מזויין, השתנתה המציאות בענף ואם בעבר ניתן היה לעשות כמעט כל דבר באופן פשוט עם כלים זמינים, היום כדי לשבור קיר או כדי לקדוח תעלה, יש צורך בכלים מיוחדים לניסור וקידוח בטון ונדרש ידע מקצועי מעמיק.

למרות שהן קידוח והן ניסור ניתנים בדרך כלל על ידי אותו בעל מקצוע חשוב לעשות הבחנה בסיסית מכיוון שלמרות קווי הדמיון, מדובר בעבודות שונות לחלוטין.

ניסור בטון

ניסור בטון מתבצע באמצעות שורה ארוכה של מסורים שמורכבים ממנוע חזק שמסובב מסור עגול ומשונן אשר מצופה בשבבי יהלום.

יש שמכנים את המסור המשונן דיסק יהלום מפני שהוא עגול ומצופה באבקה היקרה שמאפשרת לו לחדור את הבטון החזק ביותר לרבות בטון שמחוזק בברזל.

ניסור בטון ביהלום היא השיטה היחידה שמאפשרת לכם לחתוך את כל סוגי הקירות, תקרה ואפילו רצפה באופן מדויק כשרוצים לבצע מגוון משימות – החל מפתיחת חלון במרחב המוגן, הרחבה או פתיחה של דלת בקיר בטון ואפילו במקרים שבהם עולה הצורך בחיתוך גג שלם כדי לבנות קומה נוספת או ניסור של רצפה כדי ליצור מעבר בין שתי קומות.

קידוח בטון

קידוח של בטון נעשה באמצעות מקדח מיוחד המורכב ממנוע חשמלי שמסובב כוס משוננת שמצופה באבקת יהלום ולכן רבים מכנים את השיטה גם בשם קידוח יהלום.

מאחר שמדובר בפעולה שצריכה להתבצע בדייקנות, תוך שימוש בכלים כבדים והפעלת לחץ על הקיר שקודחים, מקבעים את המקדח אל המקום הרצוי ונעזרים בלחץ הידראולי על מנת לקדוח כל סוג של קיר בטון.

קידוח בטון נפוץ במקרים של התקנת מזגן במרחב המוגן שדורשת חיבור של צינורות בין החלק הפנימי של המזגן לחלק החיצוני, במקרים שבהם צריך להעביר תשתיות מים או ביוב ובכל מקרה אחר שבו צריך לקדוח פתח עגול בקיר, בתקרה או ברצפת בטון.

בהקשר זה, מומלץ לקרוא את הכתבה שפורסמה באתר 'משפצים' שמסבירה בפירוט את ההבדל בין הסוגים השונים של עבודות ניסור וקידוח.

כמה עולים שירותי ניסור וקידוח בטון במרכז הארץ?

נקדים ונסביר שאין מחירון קבוע או מחייב לעבודות ניסור וקידוח בטון. המחיר בדרך כלל נע בין כמה מאות שקלים עד אלפי שקלים בהתאם לסוג העבודה ועל כן חשוב לנקוט במספר צעדים שיבטיחו לכם מחיר הוגן לצד בחירת בעל מקצוע מומלץ.

השוו הצעות מחיר

מאחר שחברות רבות פועלות בענף, מומלץ לאסוף מספר הצעות מחיר. אם מדובר בקידוח קטן של כמה מאות שקלים, ניתן להסתפק ב3 הצעות מחיר בעוד שאם מדובר בעבודה יקרה של כמה אלפי שקלים מומלץ לאסוף בין 4 ל-5 הצעות.

הזמינו בעל מקצוע מהמרכז

ההיגיון מאחורי הנקודה הזאת מאוד פשוט – פחות נסיעות ובזבוז זמן = אפשרות להוזיל את המחיר.

לקבלן עבודות בטון באזור המרכז יהיה יתרון מהבחינה הזאת.

השוו את מפרט העבודה

סביר להניח שתקבלו הצעות מחיר בסקאלה רחבה שההפרש יכול להגיע למאות שקלים ואפילו יותר אך חשוב להבין מה אתם מקבלים בכל הצעת מחיר.

האם היא כוללת רק את הקידוח והניסור של הבטון או שהיא כוללת גם את פינוי הפסולת החדה והכבדה? מפרטי עבודה שונים יכולים להסתיר פערים משמעותיים במחיר ובשירות ולכן חשוב לרדת לפרטי ההצעה שהתקבלה מכל אחד.

אל תתפשרו על בטיחות

לסיום זכרו – עבודות קידוח או ניסור בטון משולבות בסיכונים בטיחותיים לאורך כל התהליך.

הקפידו לבחור בחברה רצינית שמחויבת לנהלי עבודה קפדניים ואל תשכחו להיוועץ במהנדס במקרים שבהם העבודה עשויה לערער את יסודות המבנה או לפגוע בתשתיות מוסתרות.

מעוניינים בעבודות ניסור או קידוח בטון? אנו ממליצים לעקוב אחר ההוראות שפרטנו ולהקפיד הקפדה יתירה על בטיחות העבודה, לחתום על מסמך עבודה ולבחור רק בקבלן מומלץ ובעל מוניטין.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...