Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים מנצחים להוזלת נופש בארץ

טיפים מנצחים להוזלת נופש בארץ

לנופש בארץ יש מגוון של תגי מחיר שונים, בהתאם לעונה, לאזור ולמלון בו תבחרו, אבל עם מעט תכנון מראש, אפילו של הרגע האחרון, אפשר לחסוך לא מעט כסף ולהפוך את החופשה לכזו שתיהנו ממנה גם אחרי שתשלמו את החשבון. אנחנו הישראלים אוהבים לצאת ולטייל, לראות דברים חדשים או סתם להתפנן על החוף, ולמרות הסטיגמה, אפשר לעשות את כל אלו גם בארץ ואפילו מבלי לשבור קופת חסכון. ישראל היא מוקד לתיירות בגלל הגיוון שהיא מציעה – עתיקות לצד מרכזי בידור, נופי קדומים מדבריים לצד מעיינות ונחלים שוצפים, טבע לעומת טבע עירוני – וכל טווח האפשרויות בין חניוני אוהלים ועד מלונות יוקרה חמישה כוכבים. אז איך יוצאים לנופש אידיאלי בארץ בלי לשבור את הכיס?

טיפים מנצחים להוזלת נופש בארץ

אז מתי נוסעים?

נופש בארץ לא מגיע עם תג מחיר קבוע בכל השנה. בקיץ ובחגים – המחירים עולים. גם המחירים בסופי השבוע יקרים יותר מאשר המחירים במהלך השבוע, אך אם יש לכם אפשרות לתכנן את החופשה למועדים אחרים תוכלו לחסוך סכומים לא מבוטלים. אפילו אם תבחרו לנסוע בקיץ, קחו בחשבון שמרבית ההזמנות הן לתקופה שלאחר סיום הקייטנות ולפני ההכנות לשנת הלימודים. נסיעה בתחילת יולי או בשבוע האחרון של אוגוסט אל תוך תחילת ספטמבר, תוזיל אותה.

בחירת אופי המלון

אם מספר הנופשים עולה על שלושה – בדקו אפשרות של השכרת סוויטה או דירה במלון דירות בו יש מטבחון. השכרת דירה במלון דירות תוזיל מחירי נופש בארץ לעומת השכרת שני חדרי מלון ויותר. כיום, האינטרנט נותן גישה למקומות שפעם היה קשה יותר להגיע אליהם וניתן גם לחפש פתרונות יצירתיים כמו דירות להשכרה לטווח קצר, החלפת דירות ועוד.

כלכלה בזמן החופשה

אפשרויות הבישול העצמיות יוזילו את הוצאות הכלכלה – במיוחד אם תדאגו להצטייד בחטיפים ומשקאות קלים מראש. גם זוג שמתכנן נופש בארץ במלון כדאי שישאל את עצמו מה אופי הפעילות שהם מתכננים? אם מדובר בנופש בטן-גב בבריכת המלון, אפשר לשקול חצי פנסיון או פנסיון מלא. אם ממילא תכננתם סיורים באזור – כדאי להסתפק בלינה בלבד או בלינה וארוחת בוקר. מלונות המצוידים במטבחון יאפשרו החלפת חלק מהארוחות בבישול עצמי – אפשרות זולה בהרבה מארוחה מוכנה.

ביחד או לחוד?

תחבורה מהווה חלק משמעותי מעלויות נופש בארץ. בדקו האם הזמנת טיסה ומלון זולה יותר כל אחד לחוד או כחלק מעסקת חבילה. השוו בין חברות והצעות שונות ובדקו באתרי חברות הטיסה והמלונות. לעתים, הזמנה ישירה מראש תהיה זולה יותר מעסקת חבילה כוללת, לעתים ההיפך הוא הנכון. ככלל, אל תסתמכו על הגעה ללא הזמנה – לרב, החיוב ללא הזמנה גבוה יותר מהחיוב כאשר ישנה הזמנה מראש.

הטבות

מרבית המלונות מציעים הטבות מוזלות וכדאי לבדוק מה ההיצע במלון בו אתם שוהים. כרטיסים מוזלים לאטרקציות באזור, הסעות אל ומשדה התעופה או הנחות למסעדות באזור. סוג נוסף של הטבה הוא רכישת כרטיסים מרוכזים למספר אטרקציות ופעילויות. בדקו מראש אם יש חבילה כזו ותוכלו גם כאן לחסוך לא מעט, מבלי להתפשר על ההנאה שלכם!

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...