Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טפלו בעצמכם כי מגיע לכם

טפלו בעצמכם כי מגיע לכם
קרדיט - Freepik

לפעמים אנחנו עוברים את חיינו בתחושה שמגיע לנו יותר אבל לא תמיד אנחנו מרשים לעצמנו את הנגיעה בפנימיות שלנו כדי להבין מה קורה, מה אפשר לעשות למען עצמנו. רוב האנשים מתעלמים מהתחושות המציקות בדרך כלל עד שקורה משהו שמבהיר להם שהם מפסידים הרבה מאוד אם לא יטפלו בכל מה שמעכב את הצמיחה והפריחה שלהם רק בגלל חששות, ספקנות וחוסר ביטחון עצמי. כדאי לדעת שלכל אחד מגיעים החיים הנהדרים שהוא מתכנן לעצמו וכל מה שצריך לעשות זה להרשות לעצמכם לחיות אותם. הדרך לשם עוברת בטיפולים שונים כמו סדנאות או אימון אישי שכולם נועדו למטרת העלאת ביטחון עצמי ושיפור עצמי. היום כבר מקובל להתנסות בדרכים שונות שעומדות בפני אנשים שרוצים לדאוג לעצמם ולשפר את חייהם. לא חובה להגיע לטיפול פסיכולוגי ויש מגוון של שיטות שמיועדות למצוא כלים לחיים טובים יותר. וובעלם מקונן היא מאמנת אישית, מטפלת רגשית ומנחת סדנאות שמציעה לכם שיטות שונות מאימון וסדנאות ועד שיחות טיפוליות.

להנעים את החיים ולטפל בעצמכם

בין השיטות המגוונות שיש לשיפור עצמי אפשר למצוא גם שיטות משלימות שמטפלות בקשר גוף ונפש. מה שמשפיע על הגוף משפיע גם על הנפש ולהפך, ולכן טיפולים שונים מתחילים מהגוף ומצליחים לגעת בנפש פנימה כמו שיטות מגע או ארומתרפיה. אנשים שרוצים להתנסות בתיקון הסביבה שלהם במרחב המחיה יכול לקבל טיפול ארומתרפי בתמציות שמותאמות לבעיות השונות שמציקות לכם ודרך זה לפתור אותן ולמצוא שיפור. התמציות הנעימות אינן מזיקות והן מועילות בהיבטים שונים. יש שמנים אתריים שידועים כבר אלפי שנים שיכולים להשפיע על מצב רגשי וכולנו מכירים את השינוי שחל בנו כשאנחנו מריחים ריחות מסוימים שמדברים אלינו. אפשר למצוא ערכות שונות לטיפול רגשי ומשפחתי שיכולות להשפיע מאוד על כל מצב רגשי.

אימון אישי וטיפול רגשי

היום אתם יכולים להגיע לעצמכם בזמן קצר יותר ובשיטות הרבה יותר מעשיות מאשר טיפול פסיכולוגי של שנים. אימון לוקח אתכם מנקודה אחת לשנייה בזמן מוגדר ומציב לכם יעדים ניתנים להגשמה שיש לעבוד עליהם. אתם לא עושים את זה לבד, כמובן, אלא יד ביד עם מאמנת אישית שיש לה גם הכשרה וניסיון מקצועי בטיפול רגשי וגם בהנחיית הורים ומשפחות. הספרים שכתבה וההרצאות שהיא נותנת על הדרך האישית שעברה מעניקים השראה לכל מי שרוצה לדעת איך אפשר להיחלץ מגורל שאינו קבוע בכוכבים, אלא יכול להשתנות על פי ההחלטה שלכם. וובעלם מקונן מציעה לכם אימון אישי לשיפור עצמי כדי לחיות את החיים הטובים ביותר שאפשר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עבירות מין: כל מה שחשוב לדעת
עבירות מין הן מן העבירות החמורות ביותר שישנן. מורכבות הנושא...
החזרי מס: מדוע חשוב לבדוק את הנושא?
מי מאיתנו לא רוצה לראות בחשבון הבנק שלו זיכוי שאינו...
מציאת הפנצ'ריה האידיאלית באשקלון - בין השלווה לפקק
אשקלון - עיר של ניגודים אשקלון, העיר הציורית והשלווה שוכנת לחופי...
מה זה אומר בדיקות מעבדה שנעשות בבית?
עד לפני כמה שנים אי אפשר היה לדמיין זאת: אחות...
עדשות המגע שלא כדאי לכם לוותר עליהן
כל מי שסובל מבעיות ראייה מזה שנים יודע שמגיע רגע...
מהו סרטון תדמית ומדוע הוא חיוני לעסק שלכם?
בעולם העסקי של ימינו, התחרות על לקוחות היא עזה בכל...
עיצוב המטבח המושלם: חידושים, רעיונות והשראה
המטבח, הלב הפועם של הבית, הוא יותר מסתם מקום לבשל...
תאונות אישיות: מה נחשב לתאונה זו ואיך מקבלים פיצוי?
תאונות יכולות לקרות בכל מקום: ברחוב, בבית ובכל סיטואציה. כל...
ממ"ד שבאמת יגן עלינו ברגע האמת
למרות שלא נעים לחשוב על זה, בסופו של דבר אנחנו...
טפלו בעצמכם כי מגיע לכם
לפעמים אנחנו עוברים את חיינו בתחושה שמגיע לנו יותר אבל...