Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טקס חלוקת מלגות עירוניות לסטודנטים תושבי גבעתיים– והפעם בזום

טקס חלוקת מלגות עירוניות לסטודנטים תושבי גבעתיים– והפעם בזום
עיריית גבעתיים

למעלה  ממיליון ₪ חולקו כמלגות ל- 103 סטודנטיות וסטודנטים תושבי העיר בתמורה להתנדבות בקהילה

עיריית גבעתיים קיימה ביום ראשון 3.5.20 את טקס חלוקת המלגות המסורתי, אולם בשל משבר הקורונה והאיסור על התקהלות, התקיים השנה הטקס החגיגי בזום.

הטקס הווירטואלי נערך במעמד ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק ובהשתתפות חבר מועצת העיר ויו"ר קרן גבעתיים, סיון גולדברג, מנכ"ל העירייה, עו"ד יורם פומרנץ, חברי הקרן, מנהל מחלקת צעירים שי שנקמן, חברי הקרן, תורמים והסטודנטים מקבלי המלגות.

טקס חלוקת מלגות עירוניות לסטודנטים תושבי העיר – והפעם בזום
עיריית גבעתיים

תקציב המלגות של העירייה עלה השנה למעל ממיליון ₪  ומהווה עלייה של למעלה מ- 300,000 ₪ מתקציב המלגות של שנה שעברה ובכך נמשכת מגמת הגדלת התקציבים לציבור הסטודנטים תושבי העיר.

עיריית גבעתיים משקיעה מדי שנה משאבים ותקציבים רבים לטובת הענקת מלגות לימודים לסטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר, וזאת בכדי לסייע ברכישת השכלה גבוהה, ובד בבד- לתרום לקהילה.

טקס חלוקת מלגות עירוניות לסטודנטים תושבי העיר – והפעם בזום
עיריית גבעתיים

השנה, קרן גבעתיים לעידוד ההשכלה הגבוהה, מציינת עשור לשיתוף הפעולה עם תכנית פרח, המאפשר מתן מלגות למספר גדול  יותר של סטודנטים תושבי העיר.
בנוסף, מזה שלוש שנים, הקרן משתפת פעולה גם עם מפעל הפיס, במטרה להגדיל את סכום המלגות שניתן לסטודנטים.

השנה, הודות לשיתוף הפעולה עם מפעל הפיס ותכנית פרח, קבלת תרומה להנצחת אסתר וישראל סהר ז"ל; שיתופי פעולה עם אונ' בר אילן ותכנית "עתיד בטוח" ופתיחת תקנים חדשים ביחידות עירייה שונות, אפשרו לפתוח 103 תקנים לסטודנטים.

המלגאים לוקחים חלק בתכניות, פעילויות ויוזמות, שנוגעות במנעד רחב של אוכלוסיות: החל מילדי בתי ספר יסודיים, עבור בבני נוער ובצעירים, אוכלוסיית גיל הזהב; וכן בפעילות לקידום אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

בשל משבר הקורונה ובהתאם להוראות השעה, חלקם של המסלולים הופסקו, אחרים הוקפאו, יש מלגאים שפעילותם עברה במלואה לאונליין, ואחרים נדרשים לבצע התאמות כאלה ואחרות, בהתאם לצרכים עירוניים, שצומחים בהתאם לצו השעה.

כך למשל, מלגאים ממגוון מסלולים – לוקחים חלק בסבבי שיחות טלפוניות, לדרוש בשלומם של תושבי העיר המבוגרים בעיר, ולדווח על צרכים שעולים. מלגאים אחרים, הפתיעו את ילדי העיר בחגיגת יומולדת קורונה סטייל ואילו אחרים יוזמים מצידם פעילויות לרווחת תושבי העיר, כגון מבצע "צמחים של תקווה".

טקס חלוקת מלגות עירוניות לסטודנטים תושבי העיר – והפעם בזום
עיריית גבעתיים

מלגאים אחרים התגייסו לסייע לעסקים מקומיים שפעילותם צומצמה עד מאד, יזמו, ביצעו והפיקו קמפיין דיגיטלי, כדי לשמור עסקים למיניהם בתודעה. בנוסף לכך פעילויות ערכיות ולאומיות ראשונות במעלה התקיימו באופן מקוון, ובכלל זה "זוכרים בסלון", וכן פעילויות לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה.

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק ציין בדברי הברכה כי: "אנו גאים לחלק לסטודנטים ל- 103 הצעירים, בני גבעתיים מלגות בסך כמיליון ש"ח, ע״י הקרן העירונית להשכלה גבוהה בראשה עומד חבר מועצת העיר סיוון גולדברג, ושותפים לה חברי מועצה ומנהלי עירייה רבים וטובים. בעבור מילגה זו תורמים החבר׳ה הצעירים, שעות התנדבות שבועיות בקהילה, מטרה לא פחות חשובה במיוחד בימים אלה בו הוכחה הערבות ההדדית. תודה למחלקת הצעירים שלנו בעירייה ומנהלה שי שנקמן שהובילו את הטקס והקשר עם הסטודנטים".

חבר מועצת העירייה ויו"ר קרן המלגות, סיון גולדברג: "אני גאה לומר שלאחר עבודה מאומצת בשנה האחרונה, הצלחנו לשבור שיא חדש ולהעניק מלגות לסטודנטים בשווי של למעלה ממיליון ש"ח. מדובר על גידול של 45% בכמות הסטודנטים מקבלי המלגות, אשר תורמים לעיר, ביחד, כ-14,000 שעות מעורבות בקהילה עם אוכלוסיות שונות וביניהם תלמידים, בני נוער, קשישים, ילדים עם צרכים מיוחדים, משפחות שכולות, יחידות העירייה השונות ועוד. גבעתיים הפכה לעיר של צעירים וקשה לפספס את השינוי המרענן הזה. נמשיך לעשות מאמצים בכדי להגדיל את פעילות קרן המלגות משנה לשנה, תודות לשותפותו המלאה של ראש העירייה רן קוניק, ובכך להפוך גם את קהל הסטודנטים לכוח חברתי משמעותי בעיר".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...