Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טקס חנוכת מגרש פטאנק ע"ש אריה ילוב

טקס חנוכת מגרש פטאנק ע"ש אריה ילוב
קרדיט צילום: דוברות עיריית גבעתיים

בשבוע שעבר נחנך מגרש פטאנק חדש בגן חיל האוויר על שמו של אריה ילוב, זכרו לברכה, מוותיקי העיר גבעתיים. האירוע נערך במעמד ראש העירייה, רן קוניק, ובהשתתפות הסגנים אור-לי ניב וסיון גולדברג, מנכ"ל העירייה, עו"ד יורם פומרנץ, חברי מועצת העיר ומשפחתו של אריה ילוב. לאחר הברכות נערך טקס גזירת סרט והסרת לוט משילוט שהוצב במקום לזכרו של אריה.

אריה ילוב, גדל בשכונת ארלוזורוב ולימים היה הקפטן של קבוצת הפטאנק העירונית לגמלאים. אריה נולד בשנת 1929 בלטביה, בגיל 3 עלה עם משפחתו לארץ ישראל. המשפחה היתה אחת הראשונות שהשתקעו בשכונת ארלוזורוב, שם היה לאביו, שמעון ילוב, בית מלאכה, שתמך בפועלן של המחתרות מול המנדט הבריטי. המפעל המשפחתי ייצר כדי חלב ממתכת עם דפנות כפולות בהם שינעו חומרי נפץ וכלי נשק מוסלקים.אריה היה מהפעילים הספורטיביים הבולטים בעיר, הוא היה מראשוני השחקנים בקבוצת הפטאנק העירונית, ושימש כקפטן הקבוצה עד אשר נפטר בשנת 2017.

קרדיט צילום: דוברות עיריית גבעתיים

משחק הפטאנק הוא משחק כדורת למסלולי שטח שמקורו בצרפת, בו חברי הקבוצה משלבים בין תפקידי התקרבות וצליפה, עם מספר כדורים. הספורט משלב טקטיקה, יכולות חשיבה, ריכוז, קואורדינציה והפעלת שיטות שונות בהתאם להתפתחות המשחק ואופי הפתרונות הנדרשים. ליגת הפטאנק בגבעתיים נפגשת מדי שבוע למשחקים במגרשי גן חיל האוויר. המגרש היה המקום בו בילה אריה את זמנו והשקיע מכל ליבו ועשייתו. חברי הקבוצה ביקשו להנציח את אריה ומשום כך נקרא המגרש על שמו.

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "אריה ילוב היה מלח הארץ ואיש גבעתיים שהיה מחובר בכל נימי נפשו לעיר. הוא זכור כאיש מרשים ומיוחד אשר הותיר רושם בלתי נשכח בכל מקום אליו הגיע. לא מפתיע שהוא היה גם הקפטן של קבוצת הפטאנק העירונית וזה אך ראוי להנציח את שמו במגרש הפטאנק החדש. תודה לכל הנוכחים שבאו לכבד איתנו את זכרו ותודה מיוחדת למשפחתו של אריה."

דליה הראל, בתו של אריה ילוב: "אריה ילוב גדל ובגר בגבעתיים, העיר שכה אהב, למן ראשית ימיה.  חייו שזורים בתולדותיה של המדינה שהיתה חלק ממנו והוא היה חלק ממנה. הוא היה גאה להיות מראשוני גבעת קוזלובסקי, שם הקימה משפחתו בית מלאכה לייצור כדי חלב אשר הפך ברבות הזמן למפעל מתכת לתעשייה הבטחונית. לימים הוא הקים על אותה הגבעה משפחה חמה ואוהבת. עם פרישתו לגמלאות התמנה אריה להיות קפטן נבחרת הפטאנק של העיר ובזמנו הפנוי היה מצטרף לסיורים לימודיים בעיר, ומספר את תולדותיה."

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...