Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ידיעה לתקשרת- פתיחה חגיגית של מרכז הגישור ובניית ההסכמות בגבעתיים

ידיעה לתקשרת- פתיחה חגיגית של מרכז הגישור ובניית ההסכמות בגבעתיים
עיריית גבעתיים

מרכז גישור ובניית הסכמות חדש בקהילה, בשיתוף עירית גבעתיים ומחלקת קהילה הפועלת בעמותת "קהילתיים", החל לפני מספר חודשים בהרצה. את המרכז הקימה ומנהלת עו"ד דורית קראוס שחר ביחד עם צוות מגשרים רחב ומקצועי המנוסה בתחומי הגישור  שונים.

פתיחה של מרכז הגישור ובניית ההסכמות
עיריית גבעתיים
פתיחה של מרכז הגישור ובניית ההסכמות
עיריית גבעתיים

בפתיחה חגיגית של המרכז אשר נערכה אתמול, 9.10.2018 חשפו ראש העיר, רן קוניק, יו"ר קהילתיים אור-לי ניב  ומנכ"ל קהילתיים שרון אבן טוב את השלט של המרכז, אשר הוקם ופועל במרכז הקהילתי שדה בוקר. בפתיחה החגיגית השתתפו השותפים של המרכז בקהילה, מנהלי אגפים ומחלקות, השיטור הקהילתי, חברי הועדה המקצועית של המרכז וצוות המגשרים ומנהלת המרכז, הציגה בפתיחה  את פועלו של המרכז בחודשים מאז הוקם ואת הנושאים אשר כבר הובאו לפתחו לרבות סכסוכי שכנים וסכסוכים עם בעלי עסקים.

במרכז פועלים מגשרים בעלי הסמכה מקצועית, הכשרות מתאימות וניסיון רב בגישור. המגשרים מעניקים שרות מקצועי ואמין ומסייעים לצדדים לסיים את המחלוקות ביניהם ביעילות ובדיסקרטיות, תוך חיסכון בזמן ובכסף.

למרכז מספר יעדים. הראשון, מניעת קונפליקטים ע"י הטמעת הגישור כשגרת התקשורת הבינאישית בשאיפה כי התקשורת בקהילה תהייה תקשורת בונה ומקרבת שתקדם את החיים במשותף לחיים טובים וסובלנים יותר עם הפנים לקהילה. יעד נוסף של המרכז הוא להעניק לתושבים ולרשות המקומית שירות נגיש, יעיל וזמין ליישוב סכסוכים בכל ההיבטים שהתושבים נתקלים בהם בחיי היום יום. המרכז שואף להיות "מוקד ידע"- שיפנו אליו בכל מקרה של קושי ושל קונפליקט בין אדם לחברו, עובד- מעביד, בעל עסק ולקוח, בין התושב לרשות המקומית, וכד'.

המרכז אף יעסוק בדיאלוגים קהילתיים בנושאים הנוגעים לחיים המשותפים בקהילה (לדוגמא: צעירים ובני הדור השלישי, דתיים וחילוניים), וכן בבניית הסכמות במקרים של סכסוכים רבי משתתפים (לדוגמא: סביב שכונות מגורים ובתים משותפים).

יו"ר עמותת קהילתיים אור-לי ניב : "מרכז הגישור הוא בשורה לתושבי העיר. עצם זה שעוד טרם פתיחתו היו כבר כ-30 פניות מעיד על הצורך הרב שהמתין למענה.  אין לי ספק שפתיחת מרכז כזה בעירנו יחזק את חיי הקהילה בעיר".

רן קוניק ראש עיריית גבעתיים: "המרכז נפתח להרצה לפני מספר שבועות בלבד וכבר עובד בעצימות גבוהה לפתרון סכסוכים, מה שמעיד על הצורך שהיה קיים באוכלוסייה לשירות שכזה. אני מאמין כי הליכי הגישור, אם פרטיים ואם עסקיים, יסייעו לצדדים להגיע יחדיו לפתרון יצירתי ומוסכם שבו כל הצדדים מרוויחים. גישור ויישוב סכסוכים בהסכמה מקדם ערכי סובלנות, פתיחות, יחסי הוגנות ודיאלוג קהילתי בקרב תושבי העיר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...