Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יוזמה להסדרת פעולת הפיצוציות בגבעתיים

יוזמה להסדרת פעולת הפיצוציות בגבעתיים

בעיר גבעתיים פועלות בשנים האחרונות כעשרים פיצוציות, אשר מספקות לציבור מצרכים לעיתים עד השעות הקטנות של הלילה. לצד הברכה ביכולת לקנות חלב או סיגריות לאחר חצות, סבלו תושבי הרחובות הסמוכים משורה של מטרדי רעש, אשפה ושלווה אשר נוצרו כתוצאה מפעילות הפיצוציות.

אחד הרחובות אשר סבל בשנים האחרונות מאי הסדרת פעילות הפיצוציות בעיר הוא רחוב כצנלסון. ברחוב זה פועלות מספר רב של פיצוציות ותושביו התלוננו על מוזיקה רועשת, המושמעת גם בשעות הלילה המאוחרות, על כמויות אשפה גדולות ליד בתיהם ועל מטרדים מצד חבורות נוער אשר מתאספות באזור הפיצוציות, לעיתים תוך כדי רכישת אלכוהול וחומרים אסורים, בניגוד לחוק והפרעה למנוחת התושבים.

בכדי להקל על מצוקת התושבים, יזם לאחרונה ראש עיריית גבעתיים ראובן בן שחר, מהלך הבא להסדיר את פעולת הפיצוציות וזאת בהתאם לחוק. בשל הרצון להוביל מהלך זה בהסכמה, נערכה לפני כשבועיים פגישה בין ראש העיר לבין בעלי הפיצוציות בעיר.

במפגש נכח הצוות המקצועי של העירייה והוזמנו אליו כל בעלי הפיצוציות בעיר. ראש העיר ראובן בן שחר סקר בפני בעלי הפיצוציות את המהלכים האחרונים בעירייה בתחום רישוי העסקים והקמת סיירת הביטחון העירונית. בהמשך הבהיר ראש העיר לבעלי הפיצוציות כי מעתה יינתן דגש מיוחד על סגירת הפיצוציות בחצות בהתאם לחוק, על מניעת אשפה ופסולת סביבן ואכיפת איסור מכירת אלכוהול וחומרים אסורים לקטינים. בהמשך שמע ראש העיר את בקשות בעלי הפיצוציות והבטיח בין השאר כי העירייה תפעל להוספת פחי אשפה ייעודיים באזור פיצוציות שתזדקקנה לכך.

ראש העיר גבעתיים התייחס לנושא ואמר כי "חובה עלינו למצוא את האיזון בין עידוד פעולת העסקים בגבעתיים שמירת השלווה ואיכות חייהם של תושבי העיר. אנו נמשיך ונשים דגש מיוחד על כך כתושבי גבעתיים יוכלו ליהנות מרמת איכות חיים גבוהה ונמשיך לפעול בנושא לאורך כל השנה".

לאחר מספר ימי התאקלמות למדיניות החדשה, החלה העירייה לאכוף את סגירת הפיצוציות לאחר חצות וצוותי סיירת הביטחון העירונית המסיירים ברחובות העיר מקפידים על מניעת מטרדי רעש ועל סגירת הפיצוציות בחצות. עדות לכך ניתן לראות כבר בימים אלה ברחוב כצנלסון בעיר, אשר כל הפיצוציות בו סגורות לאחר חצות.

במקביל לכך, פעלה משטרת גבעתיים בסיוע סיירת הביטחון העירונית למניעת מכירת אלכוהול וחומרים אסורים במספר פיצוציות בעיר ואף ערכו פעילות סמויה אשר בסיומה נסגרו שתי פיצוציות ברחוב כצנלסון אשר מכרו אלכוהול וחומרים אסורים לקטינים. המשטרה הוציאה נגד הפיצוציות צו סגירה והוגשה נגדן תלונה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...