Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יום הולדת בחורף

יום הולדת בחורף

חגיגת ימי הולדת בתקופה הגשומה יכולה להיות חוויה מאתגרת. אין לדעת בתכנון מוקדם מראש אם בתאריך שנקבע יתאפשר לחגוג בחיק הטבע, בפארק ובכל מקום דומה. אז איך ניתן לתכנן יום הולדת בחודשי ינואר, פברואר ומרץ כאשר אין אתם מעוניינים לבטל או לאלתר ברגע האחרון? לפניכם כמה רעיונות מוצלחים של חגיגת יום הולדת בחורף:

מסיבת קונספט חדר בריחה

גם אם אינכם מעוניינים לקחת את ילדכם לחדר בריכה מכיוון שחבריהם רבים מדי מכדי שחדר הבריחה יוכל להכיל, ניתן לקיים את קונספט חדר הבריחה גם בבית באמצעות הנחייה מאחד המבוגרים. למעשה במקרה זה יעברו הילדים מחלל אחד בבית אל חלל אחר כאשר המטרה הינה לפתור את החידות שמכיל כל חדר. ניתן לשלב את זה עם משחק מצא את המטמון ועוד. מומלץ לבחור קונספט למשחק זה כלומר, כמו שבחדרי הבריחה המקצועיים המטרה הינה לפתור חידה ולהציל את מדינת ישראל או להיחלץ מספינה נטושה, מומלץ לבחור נושא שייתן לילדים להפליג עם הדמיון. מתאים גם לחגיגת יום הולדת לבנים וגם לבנות.

יום הולדת בחורף

 פיניאטה

פיניאטה הינה אותה בובה שלישראלים לרוב מוכרת מהסרטים בה צריך לחבוט עד שנופלים ממנה ממתקים. זהו רעיון נפלא למסיבת חורף אך חשוב שיהיה סלון או חלל רחב אחר על מנת שבעת החבטות לא יסבו הילדים נזק לסביבה. כמו כן במידה והנכם מכינים את הפיניאטה בעצמכם, מומלץ להכינה מחומרים חזקים על מנת להסב לילדים זמן רב של הנאה.

תכנית ריאליטי בישול

במידה וילדכם חובבי תכניות בישול, ניתן להעניק להם חוויה ייחודית של תכנית ריאליטי בנושא בישול בבית. כך למשל ניתן לחלק את הילדים לשתי קבוצות אשר מתחרות ביניהן על הכנת המנה המנצחת וכך הילדים מכינים את האוכל בעצמם. מומלץ שהקבוצות השונות יכינו מאכלים שונים על מנת שיהיה אוכל מגוון וגם שלא תהיה קבוצה שתוכל להרגיש באמת שהפסידה בתחרות.

סדנת בישול

שוב בנושא בישול, קונספט פופולארי במיוחד לאירועי חורף הינו סדנת בישול. ניתן לבחור בסדנה שבה מכינים פיצות, קינוחים ועוד. כך הילדים יוכלו ליהנות מיום הולדת פעיל וחוויתי גם בחורף. בנוסף, ניתן להזמין את סדנת הבישול אצל שף מפורסם האהוב על הילדים וכך להעצים את החוויה שתהיה בלתי נשכחת.

נולד לרקוד, לשיר

קונספט תכנית ריאליטי מוצלח נוסף הינו בנושא תחרויות השירה והריקודים. במידה וילדכם אוהבים לשיר, ניתן להקים ליום אחד אולפן של התכנית "הכוכב הבא" או "כוכב נולד" ולאפשר לילדים לשיר בסגנון קריוקי כאשר הם שופטים אחד את השני לחיוב, צוחקים ונהנים. בנוסף ניתן לשלב או להחליף את קונספט זה בקונספט של ריקודים למסיבת יום הולדת לבנות בלבד. במידה והנכם מעוניינים תוכלו גם להזמין מורה לריקוד על מנת ללמד את הילדים ריקודי זומבה או כל סגנון אחר ולאחר מכן לקיים את תחרות הריקודים. כמו כן מומלץ להכין את שלטי השופטים עם ציונים גבוהים בלבד.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...