Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יום המורה הבינלאומי בגבעתיים – שילוט חוצות, ברכות במסכים הדיגיטליים, הפתעות לסגלי החינוך  ומחווה למורי העבר

יום המורה הבינלאומי בגבעתיים – שילוט חוצות, ברכות במסכים הדיגיטליים, הפתעות לסגלי החינוך  ומחווה למורי העבר
קרדיט: דוברות גבעתיים

היום (9.12) צוין בגבעתיים יום המורה הבינלאומי ולצוותים החינוכיים חיכו הפתעות בבתי הספר ובגנים. שלטי חוצות עם הסלוגן "מורים כמו בספר – יש רק בבתי הספר" נתלו ברחבי העיר וקידמו את פניהם של סגלי החינוך ובשלטים הדיגיטליים המוצבים בצמתים המרכזיים בעיר הוקרנו ברכות מונפשות שהכינו תלמידים וועדי ההורים למורים בכל בתי הספר.

קרדיט: דוברות גבעתיים

מינהל החינוך, הצעירים והנוער בשיתוף עם עמותת "קהילתיים" חילקו עציצים למנהלי בתי הספר ולכל גני הילדים ומתקני סודה סטרים לכל חדרי המורים.

בערוצי הדיגיטל העירוניים עלה פרויקט מחווה ליום המורה המבוסס על זיכרונות ממורות מכל הזמנים בגבעתיים. בפרויקט השתתפו הסופר והסאטיריקן גיל קופטש, הזמרת ורדינה כהן ומדריכת ההורים שלי מילר כספי, ששיתפו בזיכרונות ילדות ממחנכים שהטביעו בהם חותם.

קרדיט: דוברות גבעתיים

למורים חיכו הבוקר קבלות פנים חגיגיות בבתי הספר, שהכינו ההנהלה, וועדי ההורים והתלמידים. בבתי הספר שמעוני, בורוכוב וקלעי פרסו בכניסה שטיח אדום לכבוד המורים. בשמעוני תלו כרזות מפרגנות לצוותי החינוך ולעובדי המנהלה וגם לשומר חיכתה כרזה על השער. בתיכון קלעי ובבית הספר אלון הכינו התלמידים סרטונים מרגשים למורים. בית הספר כצנלסון קושט בכרזות ליום המורה עם מוטיבים עונתיים הקשורים לחורף ובובת איש שלג שהכינו התלמידים. בנוסף, לכל המורות חולקה מטריה ממותגת. בתיכון אורט  המורים קיבלו ערכת גינון ביתית ואגרת עם השיר "מורה לחיים". צוותי החינוך והמנהלה בתיכון בן צבי קיבלו מכתבים אישים מהתלמידים ושי. בבית הספר ברנר יציינו את יום המורה בפעילות מיוחדת אחרי חנוכה, עם הכרזה על המורה המצטיין לשנת 2020.

קרדיט: דוברות גבעתיים

בגזרה הקולינרית ציפו למורים פינוקים: בבתי הספר בן גוריון, לאה גולדברג ובתלמה ילין אפו למורים עוגות והעניקו להם מכתבי תודה. בבית הספר אמונים הפתיעו את המורים עם סופגניות ושייקים. בבית הספר אלון המורות פתחו את היום עם קפה קר ומרענן ומאפים משובחים. בכניסה לבית הספר גורדון התלמידים חיכו למורות עם עמדת מיצים טריים ומאפים. בבורוכוב ארגנו מפגש זום למורות עם תאטרון אימפרוביזציה וערכת פינוק עם פרות יבשים, פיצוחים ובירה "מלכה".

קרדיט: דוברות גבעתיים

בבית הספר גורדון התקיים בתחילת השבוע מפגש מרגש של ליאת מזרחי, מחנכת וסגנית מנהלת בגורדון, עם תושבת העיר והמורה לשעבר פנינה גלאון, שחינכה דורות של תלמידים בבית הספר כצנלסון. ליאת ציינה כי "פנינה זכורה כמחנכת אהובה שהשאירה חותם אדיר ובזכותה אני כאן היום. היא הייתה הרבה מעבר למחנכת ובכל קושי או התלבטות התייעצנו איתה. למדתי מפנינה הרבה דברים שאני מיישמת בהוראה ביום יום. לעולם לא אשכח את השיעורים החווייתיים שהיא העבירה לנו בכצנלסון ועד היום אני שומרת פתקים ומשובים שהיא כתבה לי."

קרדיט: דוברות גבעתיים

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "לצוותי החינוך מגיעות מילות תודה ופרגון בכל יום, ועל אחת כמה וכמה בעת הנוכחית שבה הם ממציאים את עצמם בכל יום מחדש ומתאימים את העשייה החינוכית למגבלות הקורונה. אין עבודה יותר חשובה ומשמעותית מעבודת חינוך הילדים. אנחנו מוקירים את המורים, את הגננות ואת כל צוותי החינוך ומביעים את הערכתנו על ההשקעה ועל הנתינה האינסופית שלהם".

קרדיט: דוברות גבעתיים

אירית אהרונסון, ראש מנהל החינוך, הנוער והצעירים: "יום המורה הבינלאומי הוא הזדמנות להודות לצוותי החינוך על מסירותם לקידום החינוך בעיר ועל הובלת הדור הצעיר לעבר עתיד טוב יותר. העשייה החינוכית מורכבת ודורשת סבלנות, יצירתיות והכלה, ואנחנו מצדיעים לכל אנשי החינוך בעיר ומאחלים להם המשך שנת לימודים מוצלחת".

קרדיט: דוברות גבעתיים

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...