Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ישיבה חגיגית של מנהלי העירייה יחד עם בני הנוער לפתיחת שבוע החינוך והנוער

ישיבה חגיגית של מנהלי העירייה יחד עם בני הנוער לפתיחת שבוע החינוך והנוער
עיריית גבעתיים

ביום ראשון 9.2.20 התקיימה בבית ראשונים ישיבה חגיגית של מנהלי העירייה יחד עם נציגי מועצת הנוער העירונית לציון פתיחת שבוע החינוך והנוער.

ישיבה חגיגית של מנהלי העירייה יחד  עם בני הנוער
עיריית גבעתיים

לישיבה, המתקיימת באופן שוטף כל שבוע יחד עם מנכ"ל העירייה ובה מתקבלים עדכונים על פעילות העירייה השוטפת, הוזמנו גם חברי מועצת הנוער העירונית.

חברי המועצה למדו בישיבה על פעילות העירייה ואגפיה וכן העלו סוגיות ובעיות הקרובות לחיי בני הנוער בעיר והדרכים לטיפולן.

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק בירך את בני הנוער וציין כי בני הנוער הם העתיד שלנו ואנו כמבוגרים צריכים ללמוד מהם ולאמץ את התעוזה, החדשנות, המקוריות והיצירתיות שטבועה בבני הנוער על מנת ולהצעיד את העיר והחברה קדימה.

שבוע החינוך והנוער עומד השנה בסימן תקשורת ושיח מכבד. זו הפעם הראשונה שמערכת החינוך העירונית בעיר מקיימת את שבוע החינוך בשילוב עם שבוע הנוער וזאת מתוך תפיסה המקדמת רצף חינוכי בכל הגילאים הן בחינוך הפורמאלי והן בחינוך הבלתי פורמאלי

כאמור, הנושא המרכזי שילווה את מגוון הפעילויות הרחב במהלך השבוע הוא "לשון הרע לא מדבר אליי", כאשר המוקד הוא פעילויות בנושא תקשורת ושיח מכבד.

במהלך שבוע החינוך והנוער מתקיימים מגוון רחב של אירועים ופעילויות הן בבתי הספר ובמוסדות החינוך והן במרכזי הנוער ובתנועות הנוער הפעילות בעיר כולל פעילויות משותפות עם גמלאים ואוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים.

ישיבה חגיגית של מנהלי העירייה יחד  עם בני הנוער
עיריית גבעתיים

בין הפעילויות המרכזיות אשר יתקיימו במהלך שבוע החינוך והנוער ניתן לציין:

  • פעילות בנושא "לשון הרע לא מדבר אליי" – כל תלמידי העיר, מכיתה א'-י"ב , עברו שיעורי חינוך בנושא "לשון הרע לא מדבר אלי" . התלמידים מכינים פרויקטים חברתיים שכבתיים במטרה להציף את הנושא.  את הפרויקטים יציגו התלמידים במהלך כנסים בבתי הספר בעיר ובסופם יקבלו כל תלמידי העיר צמידים הנושאים את המשפט- "לשון הרע לא מדבר אלי".
  • פעילות להעלאת המודעות לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים – בתאריך 13.2 יעברו תלמידי שכבת ט' בעיר שיעורי חינוך בנושא זה, ויצפו בהצגה- "חלומות פשוטים"  של חניכי אקי"ם בתיאטרון גבעתיים. בנוסף לכך כל תלמידי כיתות ז' בעיר, יעברו קורס בסיסי בשפת הסימנים על ידי עמותת "נגישות לישראל". ביום שישי ה- 21.2, יעבירו נציגי כיתות ז' סדנת שפת סימנים לכל ילדי גני החובה בעיר.
  • האח הגדול – תלמידי כיתות ח' בבתי הספר ילוו במהלך השבוע את תלמידי כיתות א'. תלמידי כיתות ח' יגיעו בבוקר לבתי ילדי כיתות א', וילוו אותם ברגל לבית הספר, תוך כדי קיום שיחה בלתי תכליתית של היכרות ולמידה האחד על השני.
  • תלמידים מלמדים גימלאים – תלמדי התיכון יעבירו יום שלם של שיעורים לכיתות הגמלאים בנושאים שונים כגון- מדיה חברתית, אמנות, מוזיקה, ניסויים בכימיה ועוד. בנוסף לכך צעירים ילמדו יישומים טכנולוגיים בטלפון החכם ובמחשב את בני הגיל השלישי
  • גרפיטי חוצה יבשות – פרויקט משותף לנוער גבעתיים וקבוצות נוער נוספות בעולם, בו יציירו גרפיטי עם אמירה חברתית משותפת במספר ערים בעולם בעת ובעונה אחת ביום רביעי 12.2
  • כנס מנהיגים ומנהיגות למועצות תלמידים של התיכוניים –  ביום רביעי 12.2 נציגי כל מועצות התלמידים של התיכוניים ייפגשו לכנס משותף במסגרתו ילמדו על כוחו של מנהיג וידונו בתפקידם כחברי מועצות בתוך השיח המנהיגותי
  • כנס אנשי חינוך עירוני – "מעצבים את השיח החינוכי" – הכנס מיועד לכל קהילת החינוך בעיר- מנהלי וצוותי בתי הספר, מטה מנהל החינוך, ועדי הורים, נציגי משרד החינוך, תנועות הנוער ועוד. הכנס יעסוק בשיח המתרחש במרחב החינוכי כחלק מהשיח המתקיים בחברה הישראלית ובתפקידנו כאנשי חינוך בתוכו.
  • יום שלטון משותף – ישיבת עבודה והיכרות משותפת של נציגי מועצת התלמידים והנוער העירונית עם מנהלי האגפים בעירייה, תוך למידה מקרוב על התנהלות הרשות המקומית.
  • טקסי מחנך מצטיין וטקס בני נוער מתנדבים מצטיינים – במהלך השבוע יבחרו אנשי החינוך המצטיינים וכן יתקיים טקס של בני נוער מצטיינים בתחום המעורבות החברתית.

בנוסף לכך יתקיימו פעילויות נוספות בהן תחרות מוזיקאים צעירים ומופע פתוח לבני הנוער בעיר.  בערב זה ישתתפו הרכבים מוזיקליים שונים מרחבי העיר אשר עובדים עם מפיק מוזיקאלי שמלווה את ההרכבים בהיבט המקצועי. מרכז ה- GVT HUB  החדש יארח הרצאה מרתקת של כוכבות הרשת- דניאל עמית ויעל לנץ.

כמו כן ייערכו מסיבות לבני נוער, ערב סטנד אפ לנוער וכן אירוע שיא המתקיים במקביל בשני מרכזי נוער בעיר: "הצוללת" (בית ראשונים) ו- "הבועה" (שז"ר) לשכבות ז'-ח'. האירועים יכללו בין השאר- סדנה להכנת פיצות, קרפ צרפתי, קריוקי, טורניר גיימינג נושא פרסים, סדנת אינסטגרם ועוד.

במהלך השבוע ייערכו גם שיעורים פתוחים בתחומי דעת יוצאי דופן. כל בית ספר יקיים שני שיעורים בתחומי דעת אקדמיים יוצאי דופן, אליהם יגיעו תלמידים מבתי ספר אחרים ועוד פעילויות במוסדות החינוך השונים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...
הליכים קוסמטיים שמטרתם להפחית את מידות הגוף
טיפול הצרת היקפים הם הליכים קוסמטיים שמטרתם להפחית את מידות...
מאפיין אדריכלי מרשים
חיפוי קיר מעץ הוא מאפיין אדריכלי מכובד המעניק לכל חלל...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
מגוון עיסויים מקצועיים
ייתכן שמגוון האפשרויות של דירות דיסקרטיות לא יהיו זמינות בכזו...
גישה עדינה לירידה במשקל לאחר לידה
חוויית ההיריון, הלידה והבאת חיים חדשים לעולם היא יוצאת דופן...